2019-12-28, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Att du har fel när du påstår att SD/Afs/NMR står för våldtäkter och att en röst på SD/Afs/NMR kommer ÖKA chanserna för kvinnor att bli våldtagna av MENA-män. Att du har fel att "bevis" på att SD/Afs/NMR står för våldtäkt är vad 1-3 anonyma personer skriver i en tråd på flashback.

Nu har vi etablerat det och nu kan vi avsluta den debatten också. Tack för idag.

En röst på SD/Afs/NMR är en röst med folk som tycker alla dessa saker. Håller du inte med?
Citera
2019-12-28, 21:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
En röst på SD/Afs/NMR är en röst med folk som tycker alla dessa saker. Håller du inte med?

Jag noterar att du ännu inte har några som helst belägg för dina lögner. Själv är jag liberal och anser att man inte ska förbjuda sådant som folk är för, så om kvinnor vill bli våldtagna har jag ingen rätt att hindra det.
Citera
2019-12-28, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag noterar att du ännu inte har några som helst belägg för dina lögner. Själv är jag liberal och anser att man inte ska förbjuda sådant som folk är för, så om kvinnor vill bli våldtagna har jag ingen rätt att hindra det.
Fast nu är ju våldtäkt redan förbjudet. Såvitt jag har förstått så förespråkar du aktivt en lagändring.
Citera
2019-12-28, 21:31
Avstängd
Citat:

Ingen är för att någon ska bli våldtagen
Citera
2019-12-28, 21:31
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast nu är ju våldtäkt redan förbjudet. Såvitt jag har förstått så förespråkar du aktivt en lagändring.

Som sagt så förespråkar jag inte förbud av sådant som folk vill ha, det går helt emot mina liberala principer.
Citera
2019-12-28, 21:33
Avstängd
Citat:
Som sagt så förespråkar jag inte förbud av sådant som folk vill ha, det går helt emot mina liberala principer.

Kewl. Då blir ingen våldtagen. Dra igång en serie och våldta ingen = alla vinner
Citera
2019-12-28, 21:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Kewl. Då blir ingen våldtagen. Dra igång en serie och våldta ingen = alla vinner

Ni som vill bli våldtagna förlorar.
Citera
2019-12-28, 21:37
Avslutad
Citat:
Men förespråkar du en lagändring?
Citera
2019-12-28, 21:37
Avstängd
Citat:

Blä! "våldta ingen och lev i fred/kolla serier, var för radikalt. Prepare to get raped!/BarnArne!
Citera
2019-12-28, 21:38
Avstängd
Citat:

Radikala nyheter, BarnArne. Ingen vill bli våldtagen. Alla vill kolla på en serie och gå och lägga sig.
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-28 kl. 21:41.
Citera
2019-12-28, 21:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men förespråkar du en lagändring?

Du fokuserar på själva ändringen, jag fokuserar på att vi ska ha lagar emot sådant som samhället inte accepterar. I takt med att vi får in allt fler människor från andra kulturer som har en annan syn på vad som är acceptabelt måste förstås lagarna också följa med och tillmötesgå deras syn på saken. Annars blir det en allt större spänningen mellan vad folket vill och vad folket får.
Citera
2019-12-28, 21:44
Avslutad
Citat:
Du fokuserar på själva ändringen, jag fokuserar på att vi ska ha lagar emot sådant som samhället inte accepterar. I takt med att vi får in allt fler människor från andra kulturer som har en annan syn på vad som är acceptabelt måste förstås lagarna också följa med och tillmötesgå deras syn på saken. Annars blir det en allt större spänningen mellan vad folket vill och vad folket får.
Ja, lagarna förändras hela tiden. Så hur vill du att lagen om våldtäkt ska följa med och tillmötesgå din syn på saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in