2019-12-28, 12:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Inte direkt utmärkt konsekvenstänk nej. Du förstår inte att du accepterar moderaternas flyktingpolitik när du röstar på dem. Jag påstår inte att du gillar det men du accepterar det för att få annat som du gillar och sätter högre prio på.
Nåja, nu var det väl ändå möjligheten att bli våldtagen man prioriterar om man röstar annat än SD.

Som jag säger; man röstar för våldtäkt och vad får man? En massa landsbygdsfrågor och skit.
Citera
2019-12-28, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Och diskussionen handlade om att matens effekt på kroppen inte påverkas av medvetandet, och det har du nu indirekt bekräftat med dina svar eftersom de är baserad på att min premiss är korrekt.

Dessutom har du fel, fem dagar är för lite.

Vad sägs om att du äter ett kokt ägg frivilligt var femte dag och jag blir tvingad att äta en femsjärning måltid var femte dag så kan vi se vem som lever längst?
Kroppen mår aldrig bra av att bli tvingad till saker den inte vill.
Citera
2019-12-28, 12:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Alla accepterar då samtliga punkter som deras parti står för. Är du beredd på att ta ansvar för den själv?

Ja det är klart man accepterar allt som man stödjer. Acceptera betyder fortfarande inte gilla, misstänker att du blandar ihop dessa ord.
Citera
2019-12-28, 12:36
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nåja, nu var det väl ändå möjligheten att bli våldtagen man prioriterar om man röstar annat än SD.

Som jag säger; man röstar för våldtäkt och vad får man? En massa landsbygdsfrågor och skit.

Ja jag märker att du är besviken över att alla inte blivit våldtagen än men den politik du röstar för gör att det går åt rätt håll
Citera
2019-12-28, 12:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Kroppen mår aldrig bra av att bli tvingad till saker den inte vill.

Du blandar ihop vad din PK-hjärna vill och vad kroppen vill, det är inte alltid samma sak.
Citera
2019-12-28, 13:21
Avslutad
Citat:
Ja jag märker att du är besviken över att alla inte blivit våldtagen än men den politik du röstar för gör att det går åt rätt håll
För ett ögonblick lät det som om du trodde att somliga väljare prioriterade andra frågor än just våldtäktsfrågan så jag ville rätta dig där.
Citera
2019-12-28, 13:22
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
För ett ögonblick lät det som om du trodde att somliga väljare prioriterade andra frågor än just våldtäktsfrågan så jag ville rätta dig där.

Du ville rätta mig för en tolkning som du gjorde, hur tänker du nu?
Citera
2019-12-28, 13:22
Avslutad
Citat:
Du blandar ihop vad din PK-hjärna vill och vad kroppen vill, det är inte alltid samma sak.
Jaså, är det pk att lyssna på kroppens signaler nu också. Låt mig gissa: du tillhör den här falangen som säger att man ska äta var tredje timme vare sig man vill eller inte?
Citera
2019-12-28, 13:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaså, är det pk att lyssna på kroppens signaler nu också. Låt mig gissa: du tillhör den här falangen som säger att man ska äta var tredje timme vare sig man vill eller inte?

Så skrev jag inte, din läsförståelse brister som vanligt. Be en vuxen i din närhet att förklara för dig.
Citera
2019-12-28, 14:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja det är klart man accepterar allt som man stödjer. Acceptera betyder fortfarande inte gilla, misstänker att du blandar ihop dessa ord.

Nädå, jag har full koll på dessa ord.
Problemet med ditt resonemang är att vi då skulle avkriminalisera det mesta, så det skulle bli lite djungelns lag som gäller. Förvisso så kan jag tycka att det är det redan i relativt hög grad, med tanke på de löjligt låga straffen för både våltäkt, rån och misshandel, samt straffrabatt på det.
Citera
2019-12-28, 15:03
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nädå, jag har full koll på dessa ord.
Problemet med ditt resonemang är att vi då skulle avkriminalisera det mesta, så det skulle bli lite djungelns lag som gäller. Förvisso så kan jag tycka att det är det redan i relativt hög grad, med tanke på de löjligt låga straffen för både våltäkt, rån och misshandel, samt straffrabatt på det.

Håller du med om principen att bara det man inte accepterar bör vara olagligt?
Citera
2019-12-28, 16:02
Avstängd
Citat:
Håller du med om principen att bara det man inte accepterar bör vara olagligt?

Du utgår fortfarande ifrån att majoriteten människor accepterar våldtäkter. Det gör dem inte. De enda som gör det och försöker argumentera för att det är naturligt, att kvinnor gillar det, att bästa avkomman framavlas genom det, att trots om kvinnan är rädd så njuter instinkten av det, är du och dina gelikar. Fatta att de flesta inte är sådana avarter som du, WW och Formtroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in