• 1
  • 2
2019-12-20, 19:35
Medlem
Kan någon snälla svara på den stora frågan? är det syntetiskt eller inte? i så fall hur vet man?
Citera
2019-12-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleGermany
Läkare? lyssnar du på läkare? dom små små människorna? ååhhhhhhh!!!!!!!!

Du vet med andra ord inte om du har näringsbrist eller ej, utan låter ett svävande uttryck som "dålig livsstil" utgöra anledning till ett eventuellt hårtapp. Har du knarkat i x antal år? Levt uppe i bergen på bröd och vatten större delen av gångna decenniet? Anorexia? Om inte, är det ålder, kön och dina gener som har störst betydelse. Nature, inte nurture.

Du lyssnar hellre på kommersiella kiseltillverkare menar du? Reitererar: det kommer inte att göra ett skvatt mer än att du blir fattigare.
Citera
2019-12-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R
Du vet med andra ord inte om du har näringsbrist eller ej, utan låter ett svävande uttryck som "dålig livsstil" utgöra anledning till ett eventuellt hårtapp. Har du knarkat i x antal år? Levt uppe i bergen på bröd och vatten större delen av gångna decenniet? Anorexia? Om inte, är det ålder, kön och dina gener som har störst betydelse. Nature, inte nurture.

Du lyssnar hellre på kommersiella kiseltillverkare menar du? Reitererar: det kommer inte att göra ett skvatt mer än att du blir fattigare.
Jag vet att jag har det, det är en lång historia om hur jag vet... det är en massa som indikerar! vissa människor behöver inte siffror framför ögonen för att veta saker... nurture is the Word!

Är den syntetisk snälla rara? det är allt jag behöver veta!
Citera
2020-01-19, 19:31
Medlem
Jag har käkat det sen 2017. Har aldrig haft så fint hår och skägg. Det gör att håren på hela kroppen växer snabbare. Men mitt hår blev tjockare och ser så mycket bättre ut. Mycket ”bebishår” däremot..
Citera
2020-01-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Jag har käkat det sen 2017. Har aldrig haft så fint hår och skägg. Det gör att håren på hela kroppen växer snabbare. Men mitt hår blev tjockare och ser så mycket bättre ut. Mycket ”bebishår” däremot..
Jag fick konstiga biverkningar, hjärtat o grejer... har du märkt av det?
Citera
2020-01-28, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleGermany
Jag fick konstiga biverkningar, hjärtat o grejer... har du märkt av det?

Inga biverkningar. Finns annars andra kosttillskott för håret .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in