2019-12-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kärring men inte lesbisk.
Tror inte att varken asful eller desperat passar nå bra.
Men inte purung och inte vacker, men det beror ju alldeles på vad man söker.

Ok, då hänger jag med.

Alltså, det är rent bullshit att män delar på notan med kvinnor. Varför? Män vet att kvinnor söker främst resursstarka män, i alla fall snygga kvinnor. Därför kommer en man aldrig att börja yra om att dela på notan, eftersom det slår mot hans ego som man, som tjänar pengar och har råd med massa fina grejer och lyxliv. En snygg kvinna väljer nästan alltid bort en man som börjar prata om att dela på notan. detta vet även snygga alfamän, som mer än gärna vill skryta om sin bil, sitt jobb, sitt boende, sina märkeskläder.
Citera
2019-12-18, 11:36
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Ok, då hänger jag med.

Alltså, det är rent bullshit att män delar på notan med kvinnor. Varför? Män vet att kvinnor söker främst resursstarka män, i alla fall snygga kvinnor. Därför kommer en man aldrig att börja yra om att dela på notan, eftersom det slår mot hans ego som man, som tjänar pengar och har råd med massa fina grejer och lyxliv. En snygg kvinna väljer nästan alltid bort en man som börjar prata om att dela på notan. detta vet även snygga alfamän, som mer än gärna vill skryta om sin bil, sitt jobb, sitt boende, sina märkeskläder.

Tror det hade känts konstigt första dejten om killen ville dela på notan och själv tog upp det. Hade helst tagit upp det själv. Jag är ingen snål person, och det hade varit det som varit avtändande.
Citera
2019-12-18, 11:44
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Ok, då hänger jag med.

Fast då blir det ju svårt?
Jag har inte dejtat på ett tag då jag har viktigare saker för mig, och 40+ kanske inteär den målgrupp du pratar om kan jag tänka.
Men påstår ändå att det borde finnas både kvinnor och män som kan komma överens om att var och en betalar för sig och känner sig nöjda med det.
Citera
2019-12-18, 11:44
Medlem
christallqhulaaas avatar
0kr för mig då jag inte ens haft möjlighet att betala för nån annans utgifter.och nej dom har inte varit fula på nått sätt.blockerar sådana tjejer på nätet om dom försöker kontakta mig dvs tjockisar ock liknande.så dom tjejer jag varit med har garanterat inte varit ute efter min plånbok.men det är sant att dom flesta kvinnor vill bli bjudna,
Citera
2019-12-18, 11:53
Medlem
Eh? Aldrig varit i en relation där det varit en fråga, räkar du småslantar eller vad?

Skulle inte förvåna mig om folk som propsar på att man ska betala för kvinnor är så för att de är vana vid att annars köpa sex. Kanske de gängat sig med en prostituerad? Föga förvånande.
Citera
2019-12-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Har ni räknat på detta? Eller kan ni uppskatta?

Ett exempel kan vara att tjejen vill göra något, killen vill inte men gör det ändå för hennes skull, varpå hans kostnader ökar. Kanske betalar killen rent av både hennes och sina egna kostnader. Eller andra kostnader en kille har som han inte hade haft utan en flickvän.

Blir det billigare eller dyrare om man flyttar ihop eller rent av gifter sig? Förändras kostnaderna då på något vis?

Det finns en formel för att räkna ut den totala kostnaden.

din egen kostnad * PI= totalkostnad
Citera
2019-12-18, 12:01
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Har ni räknat på detta? Eller kan ni uppskatta?

Ett exempel kan vara att tjejen vill göra något, killen vill inte men gör det ändå för hennes skull, varpå hans kostnader ökar. Kanske betalar killen rent av både hennes och sina egna kostnader. Eller andra kostnader en kille har som han inte hade haft utan en flickvän.

Blir det billigare eller dyrare om man flyttar ihop eller rent av gifter sig? Förändras kostnaderna då på något vis?

Du får också tänka på att pengar inte är allt. Det kan bli billigare att flytta ihop med en kvinna så länge ni delar på kostnaderna på ett rättvist sätt. Däremot visar statistiken att män och kvinnor som lever ihop har mindre sex än män och kvinnor som inte bor ihop. Det beror helt enkelt på hur viktigt sex är för dig.
Citera
2019-12-18, 12:07
Bannlyst
Är såklart olika vad för typ av tjej det är och hur hennes ekonomi är, har själv haft skit vackra flickvänner som varit fucking 9or-10or och de har inte kostat en krona, en av dessa köpte även och bjöd mig på mycket och hon total vägrade att bli bjuden.
Sen har man haft brudar som kostat, oftast då dom inte haft det särskilt bra ekonomiskt.
Citera
2019-12-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Du lever ihop med din syster, med andra ord?

Nej men däremot med en "riktig flickvän" om du vill uttrycka det så. Vad får dig att tro att jag bor med min syster?
Citera
2019-12-18, 12:16
Medlem
RobertoSavianos avatar
Inte dyrt alls.

Innan flickvän =

40k i privatlån och inga sparade pengar

Efter flickvän =

0 Skulder och över 150k i sparpengar
Citera
2019-12-18, 12:34
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Ingen på FB har mikrokuk.
Kraven för att få inlogg till forumet är över 18 år samt 24 cm och grov.
Det finns undantag hör och häpna, personer med penislängd under 18 cm startar trådar i forumdelen relationer och samlevnad.
Citera
2019-12-18, 12:35
Medlem
En kristen kvinna som vet sin plats och att du som man i huset bestämmer över alla beslut även de ekonomiska är det enda som funkar.

Kvinnor som är hemma med barnen, tvättar lagar mat osv är inte särskilt dyra i drift då detta är ett heltidsjobb.

Vill hon göra inköp så ska detta alltid tas upp med dig. Fickpengar behövs inte.
Lalla runt på stan ska inte en kvinna göra.
De klarar inte av det då de är det svagare könet och i 9fall av 10 gärna särar på benen för främlingar.

Vi kristna har mycket att lära av muslimerna på detta onrådet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in