Hej, har fått svamp till och från mestadels i ljumskar men också på förhuden som blivit röd och kliat något. Det sistnämnda har gett med sig bara efter någon dag när jag försökt hålla extra rent och torrt värre är det med ljumskarna sitter i längre perioder. Är en stor kille och har stora ben, tränar mycket och tänker att det spelar viss roll då det kan bli kvavt och fuktigt kring låren när man kör i tights som jag gör. Tycker också att jag får dessa men när jag använder funktionskalsonget?? Har såklart provat att skippa bägge men blir inte av med mina vandrande besvär.
För ett tag sen märkte jag också en viss flammighet nere på ryggen och eftersom jag känner en läkare passade jag på att fråga vad det var. Fick svaret att det var svamp och han skrev ut cortimyk som var lite jävlig att applicera då jag inte når det drabbade området på ryggen. Jag tog det lite till en början men inte tillräckligt antar jag då besvären fortfarande kommit tillbaks. Nu har jag också fått liknande flammiga märken på bröstet, rätt små men ser ändå ut att vara samma och syns nästan enbart efter en dusch.
Ska jag applicera nogrannare med min kräm på dem drabbade områdena? Och längre än vad som behövs? Behöver jag annan medicinering? Kan jag sätta min läkarvän i skiten då jag fick krämen utskriven utan läkarbesök osv?
Tack