• 1
  • 2
2019-12-15, 12:14
Medlem
Finns det någon som kan förneka att den judiska makteliten är verklighet i Sverige efter allt som sker i praktiken, och kalla det för konspirationsteorier för att förlöjliga och hjärntvätta oss som vanligt?

Min facebook-profil är helt borta nu efter att ha laddat upp denna bild om den judiska makteliten i Sverige!

Ni som förnekar den juduska makteliten i Sverige som ligger bakom det mesta av dessa enorma problem och kriser i samhället som blivit vardagsmat nu?

Hur förklarar ni att denna bild plockades bort på några sekunder, och sedan plockades bort hela facebook profilen tillsammans med 2300 vänner och bilder och all privat information på bara några minuter

Jag har använt utländska hemsidor för att ladda upp bilden av säkerhetsskäl

https://1.top4top.net/p_14442oxnu1.jpg

https://www.9ory.com/uploads-12-2019...0464727471.jpg

Följande förklaringen från Facebook om bilden kom på några sekunder

Ditt inlägg bryter mot våra communityregler om spam
Ingen annan kan se ditt inlägg. Vi tillämpar dessa regler för att förhindra sådant som falska annonser, bedrägerier och säkerhetsintrång.

Sedan raderade de hela min facebook-profil utan varning på några minuter

Det är helt omöjligt att logga in nu!

Jag är väldigt orolig, vad ska jag göra nu?
Citera
2019-12-15, 12:18
Medlem
Cabenstones avatar
Vad hade du förväntat dig?

Och för att svara på din fråga så kan du försöka överklaga.

Eller

Gå vidare, skapa ett nytt konto och tänka till innan du lägger upp något så jävla klantigt.
Citera
2019-12-15, 12:20
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elina93
Jag är väldigt orolig, vad ska jag göra nu?

Du får helt enkelt lägga ner Facebook. Det är väl knappast någon som missat att FB har blivit helt rabiata när det kommer till "kritiskt" material såsom kritik mot bruna människor samt Der Ewige på sistone?

Vad du gjorde nu var att helt enkelt gå fram till björnhonan med ungar och sparka henne rakt i ansiktet. Då är det djävligt dumt att efteråt klaga på att man blev riven...
Citera
2019-12-15, 12:32
Medlem
Zuckerberg är ju själv jude så det var ju en högoddsare...
Citera
2019-12-15, 12:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elina93
Hur förklarar ni att denna bild plockades bort på några sekunder, och sedan plockades bort hela facebook profilen tillsammans med 2300 vänner och bilder och all privat information på bara några minuter

Med 2300 vänner så ökar risken för att du inte personligen kollat upp och känner var och en av dem, vilket i sin tur ökar risken för att det haglar in anmälningar emot dig om du postar t ex HMF på ditt konto.

För det behövs ingen judisk maktelit, bara en slentrianmässigt uppbyggd vänlista innehållandes massor med personer man egentligen inte känner.

Senast redigerad av Trolltestet 2019-12-15 kl. 12:40.
Citera
2019-12-15, 12:38
Medlem
IpswichEdinburghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Zuckerberg är ju själv jude så det var ju en högoddsare...

Lågoddsare*
Citera
2019-12-15, 12:39
Medlem
Kill bills avatar
Vad ville du uppnå med den bilden egentligen?
Citera
2019-12-15, 12:41
Medlem
SergeantCortezs avatar
Sugberget vill bara suga ur din information, Facebook är trams. Skapa inte ett nytt konto, dem gjorde faktiskt en förtjänst för dig när dem tog bort kontot.
Citera
2019-12-15, 12:51
Medlem
Hur ska vi kunna veta att Facebookkontot är nedstängt? Svårt att fördöma något som kanske har hänt i kombination med att någon som påstår det har intresse av att påstå det...
Citera
2019-12-15, 12:55
Medlem
pelle_snusks avatar
Till TS: Klantig bild och klantigt budskap. (Jag är inte jude, men tycker att bilden var idiotisk.) Skyll dig själv i stället för att sitta här och gnälla. Du har brutit mot reglerna och ett facebook-konto är ingen mänsklig rättighet.
Citera
2019-12-15, 12:59
Medlem
nezzoms avatar
Du kommer nog ganska snart få
en massiv hjärtattack🤫tala är silver
tiga är guld🤐
Citera
2019-12-15, 13:02
Medlem
ReiseReises avatar
Har du totalt missat det faktum att Facebook har dragit åt censur och övervaknings-växeln rejält de senaste åren? Och det är ändå förståeligt eftersom det har blivit en social maktfaktor för individers psyke utan dess like, med de ökända live-streaming morden osv.
Din post bryter uppenbarligen mot reglerna och det vet du också, du sprider politisk hat-propaganda oavsett vad du själv tycker.

Personligen så tycker jag att du är totalt dum i huvudet och förtjänar en avstängning. Visst är dessa judar för mångkulturen, men de är endast 3% av den annars överväldigande majoriteten svenskar som är precis lika galet militanta för mångkulturen, så varför vara så selektiv? Åsa Romson är hundra gånger farligare än Hellen Klein. Henrik Arnstad får mer medieutrymme med sina fördömanden än Jerzey Snickersnacki. Lena Sundström var mycket mera aggressivt anti SD än Robert Aschberg, och hamnade tillslut på SDs banlista.
Dessutom är många judar höger och inser galenskapen med mångkulturen, flera högt uppsatta i SD, bröderna Ekeroth och Paula Bieler när hon var aktiv. Landet Israel kämpar med ungefär exakt samma problem som västvärlden gällande kultur, invandring och identitet, där vänstermänniskor och konservativa bråkar ständigt i dessa frågor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in