2020-06-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Har jag missat något angående byten?
Jag trodde det var 5 byten vid max 3 olika tillfällen? Visst är det så i Tyskland?
Vi (Bajen) gjorde 5 byten totalt vid 4 olika tillfällen idag.
Om något/några av bytena görs i halvtid så räknas de inte som ett extra tillfälle.
Citera
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Har jag missat något angående byten?
Jag trodde det var 5 byten vid max 3 olika tillfällen? Visst är det så i Tyskland?
Vi (Bajen) gjorde 5 byten totalt vid 4 olika tillfällen idag.

Var inte ett av bytena precis inför andra halvleks start? Det kanske inte räknas som ett "tillfälle" på samma sätt då det ju inte tar tid i anspråk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Vilket jävla sopgäng vi är. Vi kan fan radera hela vår klubb, och wesström det jävla klappmongot kan ratta någon klubb i div5 och satsa på sitt jävla blå linjen trams.

Dra åt helvete bw, och dra åt helvete Rikard.
Se det positiva. Först målet på Peking efter fyra matcher med noll.
Citera
2020-06-17, 22:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saija
Hur använder man Ajdarevic?

Man använder han som back på träningar så att han blir sur och går hem
Citera
2020-06-17, 22:33
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Om något/några av bytena görs i halvtid så räknas de inte som ett extra tillfälle.

Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Var inte ett av bytena precis inför andra halvleks start? Det kanske inte räknas som ett "tillfälle" på samma sätt då det ju inte tar tid i anspråk.

Tack. Då lärde man sig något idag.
Tyckte väl att det var väl modigt av Billborn att göra "sista" bytet i (typ) minut 60.
Citera
2020-06-17, 22:39
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ligger ute på Dplay om du klickar på allsvenskan

Så simpelt det kan vara. Nästan så att jag skäms lite :-)
Citera
2020-06-17, 22:48
Medlem
Korders avatar
Citat:

Man säljer honom till Belgien för 15 miljoner och skrattar hela vägen till banken.
Citera
2020-06-17, 23:05
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Jag tror Astrit till viss del behöver slå underifrån. Han gör sig nog bäst i ett lag på under halvan där han får förtroende även när han slagit bort 3 bollar i rad, där han kan trolla lite och vända en match nästan på egen hand och bli "oumbärlig".
Det är för mycket press på honom nu och han kan inte hantera den. Han är för långsam och omständig.

Det jobbigaste är att detta egentligen borde vara en match som passar perfekt, hoppa in och ta över en match där vi ska försöka göra mål. Men han hade förvisso inte så jäkla bra alternativ att slå bollar på med tanke på att Kujovic och Bärkroth gick ut.

Det håller inte
Citera
2020-06-17, 23:50
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag tror Astrit till viss del behöver slå underifrån. Han gör sig nog bäst i ett lag på under halvan där han får förtroende även när han slagit bort 3 bollar i rad, där han kan trolla lite och vända en match nästan på egen hand och bli "oumbärlig".
Det är för mycket press på honom nu och han kan inte hantera den. Han är för långsam och omständig.

Det jobbigaste är att detta egentligen borde vara en match som passar perfekt, hoppa in och ta över en match där vi ska försöka göra mål. Men han hade förvisso inte så jäkla bra alternativ att slå bollar på med tanke på att Kujovic och Bärkroth gick ut.

Det håller inte
Lite så. Passar bra i ett lag med fart där han kan slå bollar på ytor elr i luckor.

Personligen tycker jag han kan dra om han inte vill jobba.

Edwards är ännu värre. Blir hembesök snart på den trippande horan
Citera
2020-06-17, 23:51
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Lite så. Passar bra i ett lag med fart där han kan slå bollar på ytor elr i luckor.

Det är ju synd om Edwards.
Om Astrit ändå talks the talk och behöver steppa upp för att kunna walk the walk, så är ju Edwards bara en snubbe med dåligt hårfäste som blivit inkastad i en skum situation. Han ska spela i Gais eller Varberg typ.
Citera
2020-06-17, 23:56
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev

Öh, Curtis gör sitt bästa.
Citera
2020-06-17, 23:57
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Det är ju synd om Edwards.
Om Astrit ändå talks the talk och behöver steppa upp för att kunna walk the walk, så är ju Edwards bara en snubbe med dåligt hårfäste som blivit inkastad i en skum situation. Han ska spela i Gais eller Varberg typ.
Så är det. Edwards är inte genomusel men hans brist på att skaffa lite stål i psyke o kropp får en att explodera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in