2020-06-17, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
DPlay är f.ö. djävulens anhang och borde förintas från mediavärlden! 350 kr i månaden för den här ofunktionella skiten!? HATA!!
Jag håller med om idag. Under premiären höll tekniken för mig.
Maila kundtjanst@dplay.se så bjuder de på månadsavgiften.
Citera
2020-06-17, 21:41
Medlem
Grittys avatar
2 matcher och jag är redan irriterad på Norling & BW.
Citera
2020-06-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Var ser man förresten highlights från matcherna? Tidigare lade fotbollskanalen alltid ut korta klipp direkt när det hände och sedan sammandrag. Det verkar de inte göra längre.
Ligger ute på Dplay om du klickar på allsvenskan
Citera
2020-06-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
2 matcher och jag är redan irriterad på Norling & BW.
Du var inte det tidigare?
Citera
2020-06-17, 21:45
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Du var inte det tidigare?
Jo men "denna säsong då jävlar!"
Citera
2020-06-17, 21:46
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag håller med om idag. Under premiären höll tekniken för mig.
Maila kundtjanst@dplay.se så bjuder de på månadsavgiften.
Peppar peppar men för mig har det fungerat klockrent hittills.
Citera
2020-06-17, 21:52
Medlem
nomadics avatar
Fin bortaseger idag! Utöver andra halvleks inledande minuter kändes Djurgården otroligt uddlösa idag. Nästan så att jag kände genom matchen att vårt anfallsspel var farligare än deras och det är ju sällan man känner när man ser sitt egna lag. Besara > Kalle & Astrit utan tvekan idag...

Många som var bra idag men viktigast var kanske även att rotationen höll. Vi brukar sakna Gerzic oerhört i den här typen av matcher men Simon Amin var snarare en av planens bästa spelare i motsvarande roll idag.
Citera
2020-06-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Precis, likadant som när ni värvade tibbling.
Han kom till DIF som 13-åring och kostade inte 2 miljoner direkt
Citera
2020-06-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
En klassisk Lidnersk knäpp. Men visst gjorde han några avgörande ingripanden ändå trots ert tighta försvar. Men som sagt, alltid varit svajig i övrigt innan 2019.
Jo han gjorde en del bra ingripanden och svettiga räddningar under sommaren och hösten, men tur att Bråtveith finns i truppen hur som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Fin bortaseger idag! Utöver andra halvleks inledande minuter kändes Djurgården otroligt uddlösa idag. Nästan så att jag kände genom matchen att vårt anfallsspel var farligare än deras och det är ju sällan man känner när man ser sitt egna lag. Besara > Kalle & Astrit utan tvekan idag...

Många som var bra idag men viktigast var kanske även att rotationen höll. Vi brukar sakna Gerzic oerhört i den här typen av matcher men Simon Amin var snarare en av planens bästa spelare i motsvarande roll idag.
1-1 hade dock varit ett mer rättvist resultat sett till matchbilden.
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-06-17 kl. 22:29.
Citera
2020-06-17, 22:16
Medlem
saijas avatar
Hur använder man Ajdarevic?
Citera
2020-06-17, 22:26
Medlem
DikTs avatar
Har jag missat något angående byten?
Jag trodde det var 5 byten vid max 3 olika tillfällen? Visst är det så i Tyskland?
Vi (Bajen) gjorde 5 byten totalt vid 4 olika tillfällen idag.
Citera
2020-06-17, 22:27
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Håller helt med. Saknade inte Gerzic över huvud taget på innerrmitten. Också mycket impad av Skovgaard (svagt vid Kujovics mål dock) men han har helt klart kvaliteter.

En uppskattande tanke också till Bergstrand some tog av Kujovic, Holmberg och, framförallt, Bärkroth. Kändes märkligt men tacksamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in