Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-11, 14:38
Medlem
Som rubriken lyder.
Citera
2019-12-11, 14:41
Medlem
kasperwolfgangs avatar
ja.

tänk om du vaknar av en diarréfylld säng, men attans klockan är kvart över fyra, måste vänta till kl 07:00 med att duscha ??

eller nattskiftarbetare får de inte duscha innan jobbet ?!

du får duscha när du vill och de som säger nåt annat är en sjuk människa
Citera
2019-12-11, 14:42
Medlem
PungPauls avatar
Sålänge du inte skriker som en jobbig idiot kl 03 på natten medan du duschar bör det ej finnas någon regel runt detta.
Citera
2019-12-11, 14:46
Medlem
submarinen1s avatar
Såklart du får
Citera
2019-12-11, 14:48
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 555ooo
Som rubriken lyder.
Även om hela din familj är nattarbetare så måste ni visa hänsyn till grannarna, men ni får naturligtvis duscha, röra er i lägenheten och laga mat, däremot inte spela musik lika högt som ni skulle ha gjort på dagen. Sunt förnuft, jag skulle undvika att dammsuga 03:00 om det inte är akut.
Citera
2019-12-11, 14:48
Medlem
Man får duscha på nätterna under förutsättning att man inte stör, så det går ju inte direkt att dyka som en säl i badkaret kl 3. Sedan kan det ju vara lyhört som bara den i vissa badrum och går rören i nära anslutning till grannens sovrum, så lär han vakna och inte vara direkt glad över det.
Citera
2019-12-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Även om hela din familj är nattarbetare så måste ni visa hänsyn till grannarna, men ni får naturligtvis duscha, röra er i lägenheten och laga mat, däremot inte spela musik lika högt som ni skulle ha gjort på dagen. Sunt förnuft, jag skulle undvika att dammsuga 03:00 om det inte är akut.

Psykkärringen ovanför mig bankade flera gånger i golvet imorse kl 05.00 när jag duschade, hon bankar ofta så fort hon hör ljud.
Citera
2019-12-11, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Man får duscha på nätterna under förutsättning att man inte stör, så det går ju inte direkt att dyka som en säl i badkaret kl 3. Sedan kan det ju vara lyhört som bara den i vissa badrum och går rören i nära anslutning till grannens sovrum, så lär han vakna och inte vara direkt glad över det.

Är det okej att duscha kl 05.00 på morgonen?
Citera
2019-12-11, 14:54
Medlem
tnems avatar
Citat:
Det är en psykkärring ovanför mig som bankade i golvet i morse kl 05.00 när jag duschade. Hon bankar ofta i golvet för att markera så fort hon hör ljud.

Anmäl till störningsjour eller hyresvärd, att man håller på och bankar i golvet är en störning.
Citera
2019-12-11, 14:55
Medlem
Citat:
Psykkärringen ovanför mig bankade flera gånger i golvet imorse kl 05.00 när jag duschade, hon bankar ofta så fort hon hör ljud.

Låt kärringen banka på. Det är väl bra att hon får något att sysselsätta sig med.
Citera
2019-12-11, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Anmäl till störningsjour eller hyresvärd, att man håller på och bankar i golvet är en störning.

Bra sagt!

Jag brukar även höra hennes alarm på mobilen och ibland har hon även på sin kärring-musik
Citera
2019-12-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Låt kärringen banka på. Det är väl bra att hon får något att sysselsätta sig med.

Det är svårt att låta bli att bry sig över ett sådant här psykfall. Sådana som henne ägnar sina liv åt att klaga på andra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in