2019-12-10, 23:41
Medlem
Alla från afrika och mellanöstern negrer och araber med andra ord skulle jag vilja skicka hem igen lär sock aldrig ske.
Citera
2019-12-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen1591
Hej!

Jag hade en intressant konversation idag med en vän, på något sätt kom vi in på politik framförallt SD där vi argumenterade diverse ämnen och han förklarar sin syn på partiet och att alla som röstar SD är rasister medan jag höll en neutral syn på ämnet då jag rent utav hatar politik och har röstat blankt sedan jag fyllde 18.

Sedan kom en kollega till mig och slänger ur sig att alla som röstar på SD även hänger på Flashback där 89% av användarna består av inavlade, introverta rasister

Kort bakgrund om mig: Är från ett MENA land som dom flesta på Flashback kallar det, är integrerad och muslim men inte särskilt troende. Arbetar som brottsmål jurist inom privat sektor i våran underbara huvudstad. Min lillebror går sista år på gymnasiet och ska sedan läsa vidare inom statsvetenskap. Farsan driver eget företag (Nej inte ett kebabhak som dom flesta tänker) och morsan jobbar inom vården.

Frågeställning till er som röstar SD:
Ska alla invandrare ut? Motivera gärna varför isåfall.
Vilka vill ni ha ut?

OBS: Kommer länka denna tråd till min vän men även kollegan så dom får ta del av svaren.

Vilka ska ut? Alla. Varför? För det passar inte.
Citera
2019-12-10, 23:44
Medlem
A.Ericssons avatar
Röstar inte SD, men ja alla ska ut. Din tro är helt irrelevant, allt handlar om etnicitet.

Citat:
Ursprungligen postat av RikaStonern
Stöttat SD sedan jag fick rösta, men aldrig mer. Blir förmodligen M nästa gång.

SD förr:
• Nej till pedo-lobbyn/Pride
• Nej till massinvandring
• Ja till ökad flyktinghjälp
• Nej till EU
• Nej till fri abort

SD idag:
• Ja till Pride
• Ja till massinvandring (& gärna Islam)
• Ja till EU
• Ja till abort

Alla som en gång röstat SD - inklusive jag - har blivit lurade. Att någon skulle vilja kasta ut alla invandrare eller dylikt har nog varken SD eller en SDare någonsin sagt, om det inte varit ironiskt då.

Moderaterna tar kraftig ställning för EU, för abort på industriell skala, för gay pride/pedofili, för massinvandring, för folkmord på svenskar. Hur tänkte du där?
Citera
2019-12-10, 23:56
Medlem
RikaStonerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Röstar inte SD, men ja alla ska ut. Din tro är helt irrelevant, allt handlar om etnicitet.

Moderaterna tar kraftig ställning för EU, för abort på industriell skala, för gay pride/pedofili, för massinvandring, för folkmord på svenskar. Hur tänkte du där?
Att jag hellre röstar på ett parti som erkänner att dom är dumma i huvudet än att rösta på karriärspolitiker och gå och hoppas?
Citera
2019-12-11, 00:08
Medlem
Vanstertrollets avatar
Egentligen tycker jag nog att alla invandrare bör återvända till sina ursprungsländer. Jag anser att dom bör återvandra och fightas för att bygga upp sina ociviliserade skitländer så att dom kan bo där på samma villkor som vi svenskar gjorde i Sverige innan massinvandringen. Jag tror också att detta är något som dom flesta invandrare önskar kunna göra. Men dom är inte beredda att fightas för det.

Fast jag är realist och inser naturligtvis att detta är en utopi så då får man väl prioritera och önska att vi slänger ut dom som inte bidrar åtminstone.
Citera
2019-12-11, 00:25
Medlem
Jag som har röstat SD en gång i tiden tycker att det stora problemet med dem är att de inte vill slänga ut invandrare - förutom en handfull kriminella. De tror på en "öppen svenskhet" d.v.s. att vem som helst oavsett etnicitet eller ras kan bli svensk. Så deras plan är inte att skicka hem somalier, afghaner och diverse parasiter från tredje världen utan att "assimilera" dem istället. Vem som helst med lite sunt förnuft förstår att detta är ett dödsdömt projekt, de är inte anpassade för att leva i ett modernt högteknologiskt samhälle. Men framförallt har de inte rätten till vårt land.

Det roliga är att idiotiska SD-väljare tror att SD är mycket radikalare än de faktiskt är, precis som idiotiska SD-moståndare också tror att de kommer bygga koncentrationsläger vid maktövertagandet. Ingen av dem har den mänskliga förmågan att titta på vad SD faktiskt står för i praktiken och vad de röstar för i riksdag, kommun o.s.v. Nyligen röstade SD för att slänga ut ca hundra åldringar från ett äldreboende så att det kunde fyllas på med migranter istället. Svenskar är verkligen inkarnationen av NPC-memen.
Citera
2019-12-11, 00:35
Avslutad
Citat:
Hej!

Jag hade en intressant konversation idag med en vän, på något sätt kom vi in på politik framförallt SD där vi argumenterade diverse ämnen och han förklarar sin syn på partiet och att alla som röstar SD är rasister medan jag höll en neutral syn på ämnet då jag rent utav hatar politik och har röstat blankt sedan jag fyllde 18.

Sedan kom en kollega till mig och slänger ur sig att alla som röstar på SD även hänger på Flashback där 89% av användarna består av inavlade, introverta rasister

Kort bakgrund om mig: Är från ett MENA land som dom flesta på Flashback kallar det, är integrerad och muslim men inte särskilt troende. Arbetar som brottsmål jurist inom privat sektor i våran underbara huvudstad. Min lillebror går sista år på gymnasiet och ska sedan läsa vidare inom statsvetenskap. Farsan driver eget företag (Nej inte ett kebabhak som dom flesta tänker) och morsan jobbar inom vården.

Vilka vill ni ha ut?

OBS: Kommer länka denna tråd till min vän men även kollegan så dom får ta del av svaren.

Seså, Vita Svenkar är inte rasister.
Vi är bara jävligt överlägsna hare gott.
Citera
2019-12-11, 00:39
Medlem
Citat:
Hej!

Vilka vill ni ha ut?

Alla papperslösa ska jagas med blåslampa och skeppas iväg härifrån.
De som kom i den gigantiska flyktingvågen och som INTE kan försörja sej själva ska ut ur landet.
Samma gäller alla grovt kriminella som kommit de senare åren.

Är det verkligen så jättekonstiga åsikter???
Citera
2019-12-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikaStonern
Stöttat SD sedan jag fick rösta, men aldrig mer. Blir förmodligen M nästa gång.

SD förr:
• Nej till pedo-lobbyn/Pride
• Nej till massinvandring
• Ja till ökad flyktinghjälp
• Nej till EU
• Nej till fri abort

SD idag:
• Ja till Pride
• Ja till massinvandring (& gärna Islam)
• Ja till EU
• Ja till abort

Alla som en gång röstat SD - inklusive jag - har blivit lurade. Att någon skulle vilja kasta ut alla invandrare eller dylikt har nog varken SD eller en SDare någonsin sagt, om det inte varit ironiskt då.

Här har vi då ett typexempel på en svensk NPC som halvvaknat lite och insett att SD är lurendrejare, men han har antagligen rökt så mycket gräs att han glömt att det var under moderaternas regeringar som massinvandrings-dämningarna öppnades. Ringer det ingen klocka när man säger "öppna era hjärtan"? Han tänker belöna moderaternas och i synnerhet Reinfeldts landsförräderi med att rösta på dem. Helt otroligt.
Citera
2019-12-11, 00:53
Medlem
Nej, inte folk som sköter sig och klarar av sin försörjning. Tror inte någon normal människa anser att varenda invandrad ska ut ur landet. Kriminella bör utvisas omedelbart och aldrig få återvända. En önskedröm som i alla fall skulle ge landet en chans att repareras. Afghanerna kan ta sina batikhäxor med sig till Kabul då dom aldrig skulle satt sin fot här.
Citera
2019-12-11, 01:06
Medlem
Citat:
Hej!

Vilka vill ni ha ut?

Jag är den värsta "rasist" vänstern kan hitta på flashback och jag menar att ett återvandringsprojekt måste grundlagstiftas. Sedan om det är 1 miljon, eller 2 miljoner som måste åka hem vet jag inte. Efter vad du har skrivit så håller ni måttet med råge.

Det måste vara förfärligt att se landsmän förstöra och jävlas. Gör du något åt det?
Citera
2019-12-11, 01:30
Medlem
Citat:

Vilka vill ni ha ut?

Ja, du är garanterat en smutshud som arbetar som jurist. Många bra sverige, walla.

Röstar på SD och hatar alla som inte är vita, och hade hellre haft ihjäl er än att skicka ut er. Hade röstat på NSDAP om Hitler var i livet. Tål inte er sort. Hade röstat på vilket annat nationalistiskt parti som helst, om de hade haft en reell chans att göra skillnad. Tål egentligen inte mellanmjölkspartiet SD heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in