Så fort jag rör telefon så drar den 1 procent på batteriet? Nån som vet vad som kan vara fel? Började i morse. Hade laddat upp den innan sängdags, och när jag vaknade så stod den på 75 procent. Tittar jag på batterihälsa så står den på 92 procent. Den är också ganska så varm.
Så fort jag rör telefon så drar den 1 procent på batteriet? Nån som vet vad som kan vara fel? Började i morse. Hade laddat upp den innan sängdags, och när jag vaknade så stod den på 75 procent. Tittar jag på batterihälsa så står den på 92 procent. Den är också ganska så varm.
Du har inte råkat stänga av skärmsläckaren eller nåt sånt?
Inte en enda vad jag vet. Brukar klicka bort de jag använder. Använder bara Instagram i stort sett. Den är varit lite knepig på sistone iofs. Får upp Sakine Madon varje gånga jag startar den. Så brukar det ej vara.
Citat:
Ursprungligen postat av KukKuksKlan
Hur gammal är luren, gissar på att batteriet är slut?
köpte den 2016 tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av PungPaul
Kolla så att det ej finns någon IOS uppdatering som ligger och väntar.
Batterier är ju förbrukningsvara, de blir sämre med tiden.
En kollega hade samma mobil, han bytte ut batteriet och den blev som ny igen.
Kostade under 300 har jag för mig.
Det är inte nån app du har som skyfflar en massa datatrafik i bakgrunden heller? Sånt drar batteri.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!