2019-12-09, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Den där Ste Kar på facebook verkar ju inte ha alla knivar i lådan. Eller? Lägger upp märkliga selfies och kommenterar under sina egna bilder. Äger en hund av Mastiff-typ (kanske boer boel)

Jag hittade inte BO. Vem är han? Varför blev han torterad? Och hur är hans tlllstånd nu?

Ste kar är en riktig pillertrillare, åker in och ut mest hela tiden i sin jakt på benzo och andra bedövande medel. Han har även andra profiler på fb med sitt riktiga namn
Hans kumpan kallar sig karlito så klart på fb även han har andra profiler.
BO är *amu#l Nil**on samma klientel.
Ste kar har sin flickvän eller ex flickvän som blev dömd för tortyr efter en händelse i sommar med en annan narkoman.
hennes lägenhet blev även utbränd i en mordbrandsincident.
Det är trasiga själar de här varelserna, det finns nog tyvärr ingen hjälp som kan få dem att ändra sina vanor.

*= S
#=e
Citera
2019-12-09, 17:08
Medlem
Tortyrinslagen ska ha bestått av bland annat avskurna öron, avskurna hälsenor samt vassa föremål upp i analen. Tillsammans med mängder av mindre stick och skärsår. BO ska bara ha varit minuter från döden när 112 anlände till platsen. Med sådana skador så kanske döden hade varit ett trevligare alternativ.
Senast redigerad av MrGellivare 2019-12-09 kl. 18:06.
Citera
2019-12-09, 22:04
Medlem
gretafetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGellivare
Tortyrinslagen ska ha bestått av bland annat avskurna öron, avskurna hälsenor samt vassa föremål upp i analen. Tillsammans med mängder av mindre stick och skärsår. BO ska bara ha varit minuter från döden när 112 anlände till platsen. Med sådana skador så kanske döden hade varit ett trevligare alternativ.

vart har du SÄKRAT infromationen du dellar här ?
Citera
2019-12-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gretafeta
vart har du SÄKRAT infromationen du dellar här ?

Vart har du säkrat allt knark du har i din skalle?
Citera
2019-12-09, 22:19
Medlem
Citat:

Sluta fy fan va sjukt!
De måste vara totalt sönderknarkade. Helt avtrubbade.
Vem ringde 112? Var kunde denna misshandel pågå utan att någon hörde?
Citera
2019-12-09, 23:29
Medlem
gretafetas avatar
Citat:
Vart har du säkrat allt knark du har i din skalle?

jag fick det på JULlotteriet från beslagtaget gods efter jag läst utrednings protokolet ...

vill klaga det värkar blivit klent ... har du slagit nåt i det ???

källa
https://www.youtube.com/watch?v=Dd9EsjbHZ0w

eller ska vi ta det efter UMEÅ åklagaren gör en utredining ?
Senast redigerad av gretafeta 2019-12-09 kl. 23:34.
Citera
2019-12-10, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkallt
Ste kar är en riktig pillertrillare, åker in och ut mest hela tiden i sin jakt på benzo och andra bedövande medel. Han har även andra profiler på fb med sitt riktiga namn
Hans kumpan kallar sig karlito så klart på fb även han har andra profiler.
BO är *amu#l Nil**on samma klientel.
Ste kar har sin flickvän eller ex flickvän som blev dömd för tortyr efter en händelse i sommar med en annan narkoman.
hennes lägenhet blev även utbränd i en mordbrandsincident.
Det är trasiga själar de här varelserna, det finns nog tyvärr ingen hjälp som kan få dem att ändra sina vanor.

*= S
#=e

Men Ste Kar var inte inblandad då?
Citera
2019-12-10, 08:32
Medlem
Ste Kar verkar vara vän med T*mmy som är bror till den mördade J*cke Durhan.
Citera
2019-12-10, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ste Kar verkar vara vän med T*mmy som är bror till den mördade J*cke Durhan.

Det kan vara ett sammanträffande. Något jag lärde mig när jag jobbade inom misdbruksvården var att nätverken hos dessa klientel kan vara väldigt stora!
Citera
2019-12-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
Det kan vara ett sammanträffande. Något jag lärde mig när jag jobbade inom misdbruksvården var att nätverken hos dessa klientel kan vara väldigt stora!

Sant. Har inte läst FUPen i det fallet så kan inte heller uttala mig om det förekommer någon närmare vänskap mellan personerna.

BO i detta fallet, är han också missbrukare? Och varför utsattes han för detta sjuka?
Citera
2019-12-10, 13:52
Medlem
Citat:
Stämmer de här uppgifterna så är det riktigt sjuka individer det handlar om.
Allt kan inte skyllas på knark, det måste ha funnits sådana groteska tankar hos GM redan innan gärningen
Citera
2019-12-10, 14:05
Medlem
Har det varit ovanligt mycket skit uppåt landet i år eller inbillar jag mig?

Underbart att en av idioterna kallar sig Karlito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in