• 1
  • 2
2019-12-07, 17:49
Medlem
Och hittas döda, mördade.

Sällan man hör att en blattetjej är försvunnen, och hittas mördad här i Sverige.

Är de så billiga?
Citera
2019-12-07, 18:06
Medlem
Florian-Geyers avatar
Jag tror att det är många fler som försvinner. Bara en bråkdel som tas upp i nyheterna.
Citera
2019-12-07, 18:11
Avstängd
Lacerdas avatar
Blattebrudar är ju de som flyger från balkonger.

Svenska brudar som begår misstaget att hänga med blattar verkar ju inte fatta faran de ger sig in på. En blatte har ofta svårt att acceptera att bruden en dag kanske vill göra slut, vilket kan leda till döden.
Citera
2019-12-07, 18:12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump

Sällan man hör att en blattetjej är försvunnen, och hittas mördad här i Sverige.

Är de så billiga?

Svenska tjejer har mycket mer frihet i generella termer, så risken är större. Hur många muslimska tjejer får vara ihop med skumma killar eller ränna runt sent på nätterna i kortkort kjol?
Citera
2019-12-07, 18:13
Medlem
Skulle säga att det inte alls stämmer. Har du siffror eller sitter du och fantiserar?
Citera
2019-12-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Skulle säga att det inte alls stämmer. Har du siffror eller sitter du och fantiserar?

Jag fantiserar. Men denna fantasi verkar ändå ske i verkligheten. Väldigt sällan man läser om att någon blattetjej blivit mördad och kastad i någon skog.

Men eftersom det inte stämmer. Kan du länka blattetjejer som försvinner och hittas mördade?
Senast redigerad av DonTrump 2019-12-07 kl. 18:16.
Citera
2019-12-07, 18:17
Medlem
"blattetjejer" springer inte runt 😝
Citera
2019-12-07, 18:20
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Kidnappar man och dödar en utländsk tjej så får man deras släktingar på sig.

Den största anledningen är nog att de som kidnappar tjejer föredrar svenska tjejer.
Citera
2019-12-07, 18:25
Medlem
Citat:
Jag fantiserar. Men denna fantasi verkar ändå ske i verkligheten. Väldigt sällan man läser om att någon blattetjej blivit mördad och kastad i någon skog.

Men eftersom det inte stämmer. Kan du länka blattetjejer som försvinner och hittas mördade?

Jag "känner" tvärtom att det ofta är lite mörka tjejer. Men är inte en bättre människa än att jag reagerar lite extra när det är en blondin. Kanske bara är samma för dig.
Citera
2019-12-07, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Kidnappar man och dödar en utländsk tjej så får man deras släktingar på sig.

Den största anledningen är nog att de som kidnappar tjejer föredrar svenska tjejer.

Ja, tänkte också på det.

Plus som någon skrev längre upp. Svenska tjejer springer runt mer.
Citera
2019-12-07, 18:28
Medlem
Citat:

Är de så billiga?

För att etniskt svenska fortfarande är i majoritet, stor majoritet.
Citera
2019-12-07, 18:35
Bannlyst
Kan det vara så att det är mer intressant för media att ta upp svensk tjej än en som flugit ifrån balkong i Malmö?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in