2019-12-05, 23:44
Medlem
swimmingpools avatar
Är det fler invandrare i Malmö än i Stockholm och Göteborg eftersom det skjuts så mycket där?
Citera
2019-12-06, 00:00
Medlem
Av de under 20 år är endast 33 % etniska svenskar enl. en tweet av Hanif Bali idag.

Malmös framtid ser mörk ut, både bildligt och bokstavligt talat.
Citera
2019-12-06, 15:30
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturman
Av de under 20 år är endast 33 % etniska svenskar enl. en tweet av Hanif Bali idag.

Malmös framtid ser mörk ut, både bildligt och bokstavligt talat.
Hur kommer det sig? Nära till kontinenten?
Citera
2019-12-07, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Hur kommer det sig? Nära till kontinenten?

Folk vill väl bo med sina landsmän. Malmö har blivit en samlingsplats och med många blattar så kommer det fler.

När många bor i Malmö så spinner det vidare tack vare de höga födslotalen hos muslimer och afrikaner. Samtidigt som svenskar väntar längre och föder färre barn.

Det var mina spekulationer bakom varför statistiken ser ut som den gör.
Citera
2019-12-07, 14:35
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturman
Folk vill väl bo med sina landsmän. Malmö har blivit en samlingsplats och med många blattar så kommer det fler.

När många bor i Malmö så spinner det vidare tack vare de höga födslotalen hos muslimer och afrikaner. Samtidigt som svenskar väntar längre och föder färre barn.

Det var mina spekulationer bakom varför statistiken ser ut som den gör.

Sedan lär väl inflyttningen av svenskar till Malmö vara mininal samtidigt som de svenskar som kan flyttar därifrån!

MENA folket däremot trivs utmärkt i Malmö och vi stockholmare betalar kalaset genom utjämbingsbidraget.
Citera
2019-12-07, 18:51
Medlem
Här är en video från centrala Malmö. I takt med att MENA flyttar in så flyttar svenskarna, chilenarna, asiater osv ut. Skulle DU vilja ha ditt eget barn eller barnbarn i en Malmöskola? Nä just det. Det är inegn som vill. Frågan är alltså vems barn som skall integrera arabernas barn.

https://www.youtube.com/watch?v=GVjnobOhqdw
Citera
2019-12-07, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
MENA folket däremot trivs utmärkt i Malmö och vi stockholmare betalar kalaset genom utjämbingsbidraget.

Om Stockholms inbnerstad tar emot 25 000 araber från Malmö så kan ni behålla ert utjämningsbidrag och alla blir nöjda.
Citera
2019-12-09, 00:35
Medlem
Om siffrorna 70% av de under 20 är icke svenskar, är riktiga, så går det inte att integrera någon. Det tåget gick för länge sen. Jag besökte nyligen Malmö och konstaterade att det inte ser ut som Sverige.

Blir kul att se vad som händer när svenskarna tröttnar på att betala skatt och utjämningsbidrag till staden. Givetvis hoppas jag att Sverige börjar skicka hem folk en masse och kommer på fötter igen.
Citera
2020-07-29, 23:28
Medlem
Malmö är inte svenskt längre, kallas ju för lilla Bagdad. Jag är inte emot invandrare som arbetar och sköter sig. Det är bidragstagarna och de kriminella som är problemet. Bort med bidragen och skicka hem kriminellt pack.
Vi behöver folk som betalar skatt i Sverige! Inga bidragsparasiter från tredje land.
Citera
2020-08-01, 23:26
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corrus
Malmö är inte svenskt längre, kallas ju för lilla Bagdad. Jag är inte emot invandrare som arbetar och sköter sig. Det är bidragstagarna och de kriminella som är problemet. Bort med bidragen och skicka hem kriminellt pack.
Vi behöver folk som betalar skatt i Sverige! Inga bidragsparasiter från tredje land.
Svenskar dom lever på bidrag och är kriminella då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in