2006-03-21, 22:56
Medlem
Retwas avatar
Om han verkligen var 100% säker på att han ville dö så är jag glad för han skull om är död. Bara för att jag inte känner alla här betyder det inte att jag vill att ni ska må dåligt.
2006-03-22, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urban U
Jag har läst guiden som finns att hitta på fajafs hemsida, men hittade ingen metod som passade mig. Kan ni komma med tips som inte involverar knivar?

Jag undrar hur lång tid det tar att dö utav kolmonoxid?

Sedan vill jag gärna inte ha några kommentarer av typen: Bara svaga människor tar sitt liv. Tack!

Sartre no more.

Om du nu inte har dött (orkar inte läsa igenom hela tråden) så kan du väll hänga dig? hoppa ner från ett högt hus? Ta en överdos av någonting..
2006-03-22, 23:01
Medlem
Overseers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboi
Kan man inte hitta något "säkert" och oblodigt bland Fajafs tips så kan man nog inte det på Flashback heller.

Full som ett as, överdosera sömnpiller och då i sömnen av att hjärtat stannar låter ganska bra. Man ligga där iklädd en mysig pyjamas med lapp på dörren vad som väntar. Värsta som händer är att man förmodligen skiter på sig när alla muskler släpper, men det kan fixas med vuxenblöja
2006-03-23, 09:48
Medlem
H.E.L.s avatar
En jävla massa OT raderat.
Låser denna tråd nu då den inte tillför annat än spekulationer och massa tråkigt skämtande.
Vill Trådskaparen ha den upplåst får han pm:a.
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in