2019-12-05, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
TS fråga är vad som skulle hända om män slutade flörta.
Tycker kvinnor att män flörtar?

Hej är då kåt, vill du ligga det är hur män flörtar online? Är det flörta, jag tycker det känns mer som förolämpning. Men då tror jag kvinnorna skulle bli mer villiga om män slutade flörta.

Utanför nätet har jag inte heller märkt flörtande, majoriteten tittar ned i mobilen, de som tar kontakt gör det genom att oförberett lägga en hand på bröst eller rumpa. Eller att de frågar om man vill ligga.
Är det här flörtande från mäns sida och de slutar med det så kommer det vara fler kvinnor runt män.

Är det utomlands ickesvenskar så får man komplimanger istället.

Trots att Sverige är mest jämställt så blir okända kvinnor bättre behandlade utomlands, mer respekt och inte objektifierade som ett tömma hål.

Killarna sätter tjejerna i centrum, inte sig själva som svenska män gör på exempelvis en dejt.
Senast redigerad av mahuang 2019-12-05 kl. 13:29.
Citera
2019-12-05, 13:41
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Det skulle bli massjälvmord. Kvinnor kan inte överleva utan uppmärksamhet och har befunnit mig på många fester och liknande där det går typ 5 kvinnor på varje man och redan där ändras hela dynamiken totalt direkt eftersom kvinnor börjar slåss om din uppmärksamhet mot andra kvinnor.

Dom flesta kvinnor blir väldigt deppiga och bittra redan runt 40 bast när det äntligen går upp för dom små liven att deras utseende räkmacka kommer att till slut helt och hållet försvinna. Kvinnor är ju mycket ytligare än män så den dagen uppmärksamhet och komplimanger försvann helt från deras liv skulle bli en dag där dom gick in en rejäl depression och skulle man även ta bort tvåsamhet som ju även det är mycket viktigare för kvinnor så tror jag helt seriöst att kvinnliga självmord skulle öka lavinartat eftersom man då plockat bort själva essensen till varför kvinnor finns.

Tror dock kvinnor kan vara mer oroliga över en typ alieninvasion och då tror jag inte ens på aliens men män kan inte hålla sig borta från fitta så en total strypning av uppmärksamhet och komplimanger kommer inte ske.
Citera
2019-12-05, 13:44
Medlem
HighwayDelights avatar
Nej.
Jag har dessutom mitt på det torra, och skulle det ändras, vill jag ändå leva ensam för resten av mitt liv.
Citera
2019-12-05, 13:45
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det skulle bli massjälvmord. Kvinnor kan inte överleva utan uppmärksamhet och har befunnit mig på många fester och liknande där det går typ 5 kvinnor på varje man och redan där ändras hela dynamiken totalt direkt eftersom kvinnor börjar slåss om din uppmärksamhet mot andra kvinnor.

Dom flesta kvinnor blir väldigt deppiga och bittra redan runt 40 bast när det äntligen går upp för dom små liven att deras utseende räkmacka kommer att till slut helt och hållet försvinna. Kvinnor är ju mycket ytligare än män så den dagen uppmärksamhet och komplimanger försvann helt från deras liv skulle bli en dag där dom gick in en rejäl depression och skulle man även ta bort tvåsamhet som ju även det är mycket viktigare för kvinnor så tror jag helt seriöst att kvinnliga självmord skulle öka lavinartat eftersom man då plockat bort själva essensen till varför kvinnor finns.

Tror dock kvinnor kan vara mer oroliga över en typ alieninvasion och då tror jag inte ens på aliens men män kan inte hålla sig borta från fitta så en total strypning av uppmärksamhet och komplimanger kommer inte ske.

Du stavade fel till sliddjur med kass självkänsla.
Jag är kvinna, och klarar mig utmärkt utan bekräftelse från random män online/annat.
Har hittat vad jag sökte, och får tillräckligt!

Det du beskriver är småbrudar med Tinder som sitt största intresse i livet.
Jag vill inte klumpas ihop med slikt bröte.
Citera
2019-12-05, 13:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Du stavade fel till sliddjur med kass självkänsla.
Jag är kvinna, och klarar mig utmärkt utan bekräftelse från random män online/annat.
Har hittat vad jag sökte, och får tillräckligt!

Det du beskriver är småbrudar med Tinder som sitt största intresse i livet.
Jag vill inte klumpas ihop med slikt bröte.

Kvinnor som kvinnor och tyckte det var rätt uppenbart att jag pratade om kvinnor under 40. För att du skulle kunna föra den argumentationen så skulle du varit nöjd och singel. Du kan inte säga att nej jag behöver ingen uppmärksamhet för att jag redan får den, då behöver du ju uppmärksamhet bara det att du redan täckt upp ditt behov.

Handlade ju om utbud så ja singeltjejer och dom som dejtar är ju mer relevanta eftersom det är dom som skulle lida av att män slutade flörta. Du får ju i så fall tänka dig situationen som att du med är singel och hur det då skulle se ut för dig.
Citera
2019-12-05, 13:58
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Kvinnor som kvinnor och tyckte det var rätt uppenbart att jag pratade om kvinnor under 40. För att du skulle kunna föra den argumentationen så skulle du varit nöjd och singel. Du kan inte säga att nej jag behöver ingen uppmärksamhet för att jag redan får den, då behöver du ju uppmärksamhet bara det att du redan täckt upp ditt behov.

Handlade ju om utbud så ja singeltjejer och dom som dejtar är ju mer relevanta eftersom det är dom som skulle lida av att män slutade flörta. Du får ju i så fall tänka dig situationen som att du med är singel och hur det då skulle se ut för dig.

Stod inget om relationsstatus i TS, så jag tog mig friheten att svara, eftersom det var "kvinnor" som efterfrågades.
Det är uppenbart att du inte förstår vad jag menar, och vad du än tror, så är jag nöjd, och behöver INGEN uppmärksamhet från ANDRA män, comprende?

Och återigen, hade jag varit singel, så hade det varit bra så, är less på folk o folks jävla idioti.
Citera
2019-12-05, 14:04
Medlem
Kvinnors dragningskraft är inte sex, som det är hos män. Detta dras kvinnor av och till och är helt beroende av, såvida de inte vill bli psykiskt sjuka med förtidspension och tre hundar och tre katter i någon hyresrätt med liten balkong att kunna röka och dricka lådvin på. Rangordning:

1. Uppmärksamhet
2. Pengar
3. Status
4. Prylar
5. Makt
6. Personligheten hos killen (Helst bad boy att knulla med, men även snäll cuckar går bra som betalar allt)
7. Utseendet på killen
8. Sex

Mannens:

1. Sex
2. Utseende
3. Sex
4. Sex
5. Sex
6. Utseende
7. Trevlig personlighet (dvs ingen satmara)
8. Sex
Citera
2019-12-05, 14:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Stod inget om relationsstatus i TS, så jag tog mig friheten att svara, eftersom det var "kvinnor" som efterfrågades.
Det är uppenbart att du inte förstår vad jag menar, och vad du än tror, så är jag nöjd, och behöver INGEN uppmärksamhet från ANDRA män, comprende?

Och återigen, hade jag varit singel, så hade det varit bra så, är less på folk o folks jävla idioti.

"Nej jag behöver inte köpa något gräs, har inget behov alls av det. Eftersom min egna odling är gigantisk". Okidoki bruden.

Nä kanske inte uttryckligen stod det men att anta att vi pratar om upptagna tjejer som knarkar uppmärksamhet av ytterligare män är ju att göra det väldigt enkelt för dig själv, ts tes blir ju intressant först när kvinnan aktivt söker efter en man eftersom hon inte har någon. Om jag inte förstod dig eller om du inte förstod mig kan vi ju diskutera kanske men ja vi talar om olika saker egentligen och jaaaaaaa jag överdriver en aning så du behöver inte alls bli defensiv. Är också less på folks idioti och kvinnor överlag, detta innebär att jag inte vill ha någon kvinna och inte heller har något behov av det alls, du kan därmed aldrig ens jämföra mitt behov kontra ditt eftersom du dagligen kräver uppmärksamhet från din man men vill du inte spekulera med mig en aning här om hur det kunde sett ut om du var singel och du fick noll action när du försökte ragga så kanske vi inte kommer längre här.
Citera
2019-12-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Kvinnors dragningskraft är inte sex, som det är hos män. Detta dras kvinnor av och till och är helt beroende av, såvida de inte vill bli psykiskt sjuka med förtidspension och tre hundar och tre katter i någon hyresrätt med liten balkong att kunna röka och dricka lådvin på. Rangordning:

1. Uppmärksamhet
2. Pengar
3. Status
4. Prylar
5. Makt
6. Personligheten hos killen (Helst bad boy att knulla med, men även snäll cuckar går bra som betalar allt)
7. Utseendet på killen
8. Sex

Mannens:

1. Sex
2. Utseende
3. Sex
4. Sex
5. Sex
6. Utseende
7. Trevlig personlighet (dvs ingen satmara)
8. Sex
Håller med om manslistan vad män dras till, den stämmer ganska bra, gärna ska det vara slampiga tjejer som erbjuder sex och tjejer som andra killar legat med, därför killar vill knulla horor och porrstjärnor.
Personligheten tror jag inte killar bryr sig om.
Tar hon analt kan hon vara ful, sex sex sex är viktigast och att hon går med på allt.

Du har fel med badboy och snälla killen, snälla killen är snål, det är bad boysen som betalar allt, det är emot deras manlighet att inte betala. Pengar är inte så viktigt för bad boys, de spenderar det mer än gärna på sin kvinna för att hon ska känna sig som en prinsessa.

Snälla killen vill inte ens bjuda på en kopp kaffe eller ens ett glas vatten hemma hos sig själv, för det är för jobbigt och han är för snål och tänker bara på sig själv.

Skulle snälla killen någonsin gång betala, ja då får kvinnan höra det i all oändlighet att han bjöd. Det är därför en del kvinnor insisterar på att inte bli bjudna, för husrons skull.
Senast redigerad av mahuang 2019-12-05 kl. 14:28.
Citera
2019-12-05, 14:32
Medlem
Xpander-s avatar
Bad Boys är ju töntar som försöker spela tuffa, som den här grabben som är ihop med bimbon, https://youtu.be/y2DJa3a2FoQ
Kvinnor förväxlar ofta fake, bad Boys med riktiga män, i klippet är det ju nämligen mannen med Lambon som är Sigma, dvs det kvinnor egentligen vill ha, men inte förstår hur man hittar. De går ofta på bad Boys de tror är högst i rang, men som oftast är normies, dåligt jobb, inga cash, fake guld kedja typ. Haha..
Senast redigerad av Xpander- 2019-12-05 kl. 14:36.
Citera
2019-12-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Försök att se det hela ur ett kvinnligt perspektiv - vi är inte lika intresserade av sexuell bekräftelse som män och där har du också svaret.

Tack för dagens skratt! Du resonerar så eftersom tillgången på bekräftelse från män är ett lika självklart bakgrundsbrus som syre för er kvinnor. Lite som om ett proppmätt fetto med ett stort rap säger att han inte är intresserad av mat...
Citera
2019-12-05, 14:47
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto

Tack för dagens skratt! Du resonerar så eftersom tillgången på bekräftelse från män är ett lika självklart bakgrundsbrus som syre för er kvinnor. Lite som om ett proppmätt fetto med ett stort rap säger att han inte är intresserad av mat...
Det råder överskott av män på olika dejting och sexsidor så nej - knappast kvinnor som är de mest bekräftelsekåta här.

Däremot fler män som bekräftar kvinnor än tvärtom vilket sker enbart av egenintresse från slampkarlar som tror sig öka sina chanser för ligg med fjäskmetoder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in