2019-12-06, 16:34
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Nej HMF skall inte tillämpas, den skall avskaffas eftersom den strider mot grundlagen. Min kvinna blev
mördad av islamister, skall jag vara tolerant mot islam?

Ok, jag är med dig. Mina 2 sista meningar var tänkta att tolkas som att lagen är åt helvete fel, åklagarämbetets tolkning således.
Citera
2019-12-06, 18:05
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelkvack
Min poäng är att du kan pröva. Men det är inget som du kommer försöka göra, för det passar inte i din berättelse. Få in i din lättkränkta lilla hjärna att man inte kan anklaga alla ”araber” för att vara kräk, när det är ett pucko som är det i ett videoklipp.

Varför skall vi inte dra alla över en kam, när regeringen påstår att alla blir kränkta?
Väldigt konstigt tänkande...........
Citera
2019-12-06, 18:26
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Så om man gör en Ernst Hugo och ställer sig vid sundet och vrålar "Danskjävlar!", så är det också HMF? Någon som tror att någon dansk kommer känna sig kränkt?

I ditt exempel skulle ju ingen höra, men fattar vad du menar.
Då för många år sen var det faktiskt ganska högljutt mellan danskar och svenskar med vad den gode Ernst Hugo skrek i TV-rutan.......... inte alla, men många blev kränkta.
Citera
2019-12-06, 19:12
Bannlyst
Att ta dem (araberna) i försvar blir som att idiotförklara dem, så här "tänk på att araberna inte förstår bättre, låt dem hållas, vi ska inte ge igen med samma mynt", bra med skuld mot de vita rasisterna!
Citera
2019-12-06, 20:40
Medlem
Lätt att göra sådana rapplåtar: "Ryggradslösa svennen gillar att få den i tvåan, vi araber knullar hans alla hål, smörjer väl så svenneballe inte får sår, sedan är det dags för hans syrra".
Citera
2019-12-06, 23:44
Medlem
jugbandbluess avatar
nu vet jag visserligen inte längden på det totala gatunätet i finspång, men nog borde det gå att fixa lyktstolpar även för jurister..
Citera
2019-12-06, 23:44
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z08
Lätt att göra sådana rapplåtar: "Ryggradslösa svennen gillar att få den i tvåan, vi araber knullar hans alla hål, smörjer väl så svenneballe inte får sår, sedan är det dags för hans syrra".

vem har gjort den låten då
Citera
2019-12-06, 23:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
Är väldigt oinsatt i HMF lagen. Vad gäller det för tex vita? Om en svart afrikan kallar mig "vitjävel" kan jag anmäla honom gör HMF?

Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Jo? Var väl någon för inte allt för länge sen som åkte dit för HMF efter ha uttalat sig rasistiskt om svenskar? Eller har jag drömt det?

Nej enligt svensk lag kan man inte diskriminera eller hetsa mot svenskar.
Citera
2019-12-06, 23:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pladd3r
Viktiga punkter att reda ut:

1) Vad är arabens identitet?
2) Vem anmälde den andra mannen?
3) Vem gick böterna till?
4) Kan någon dela med sig av FUP, domstolspapper m.m.?

Japp, arabkräkets identitet måste fram
Citera
2019-12-07, 00:13
Medlem
Dessa araber som muslimiserar har förtur till allt. Sverige har blivit en friplats för dessa onda män.

Sverige behöver en ny regering utan en massa käbbel.
Citera
2019-12-07, 00:30
Medlem
Kh4ns avatar
Som redan påpekats så är det ytterst intressant att araben som verkligen var ett kräk kommer undan, detta trots att han använde grövre språk och dessutom utlöste hela interaktionen.

Detta påvisar endast att HMF-lagen måste tas bort, eller så appliceras den till full kraft även på dessa kräk. Min gissning är att om den började appliceras på mellanösternfolket och afrikanerna så betalar praktiskt taget alla av dessa konstant böter när det grävs fram vad de skriver om svenskar.
Citera
2019-12-07, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
vem har gjort den låten då
Många både svenskar och invandre so pissar på svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in