Tjenare!
Söker en sexleksak som vibrerar rejält eftersom att jag inte får njutning av någon annan. Ge gärna ett svar på den du hittar som vibrerar mest
Det finns en riktigt bra min partner och andra jag känner använder: Satisfyer Pro 2 next generation. Har fått riktigt bra recensioner från andra använder också.
Tjenare!
Söker en sexleksak som vibrerar rejält eftersom att jag inte får njutning av någon annan. Ge gärna ett svar på den du hittar som vibrerar mest
Vänligen bifoga länk
Tack!
Magic Wand (finns flera olika fabrikat). Inget slår den i vibration. Nätansluten p.g.a. stark motor. Det finns tillbehör som du kan sätta på toppen för att penetrera vaginalt och analt då originalhuvudet är för stort för penetration.
Beroende på hur djupt du vill gå så skulle jag rekomendera en valvstav alternativt en väggstav. Åk till Lambertsson eller chramo och jämför innan du köper en.
Vad ska han lägga upp bild på menar du? Exet som ligger med en Magic Wand och njuter, medan han ligger bredvid och ser ledsen ut? Eller vad fan hade du tänkt dig?
Vad ska han lägga upp bild på menar du? Exet som ligger med en Magic Wand och njuter, medan han ligger bredvid och ser ledsen ut? Eller vad fan hade du tänkt dig?
Bilder på exet räcker. Helst film. Cuck filmer är inte något att se på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!