• 1
  • 2
2019-12-03, 14:42
Medlem
Vad är grejen med tjejer och killar med keps? Det är som att vilken snygg tjej som helst kan dejta vilken kille som helst så länge han har en baseball cap.

Det är efterblivet på något sätt.
Citera
2019-12-03, 14:45
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Nä, det tror jag inte alls på .

Keps behöver inte vara negativt . Så länge man inte kör ghetto-style wigger keps stilen .
Citera
2019-12-03, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Nä, det tror jag inte alls på .

Keps behöver inte vara negativt . Så länge man inte kör ghetto-style wigger keps stilen .

Jag sa inte att det var negativt. Jag har bara uppenbarat ett mönster av att tjejer som ser mycket bra ut dejtar killar som ser mycket illa it, men de killarna har ofta keps.
Citera
2019-12-03, 14:52
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrawfordPepsiBoner
Jag sa inte att det var negativt. Jag har bara uppenbarat ett mönster av att tjejer som ser mycket bra ut dejtar killar som ser mycket illa it, men de killarna har ofta keps.
Ja, bor du i en småstad eller? Där känns det som snygga brudar går hand i hand med ölmagade missfoster i Mamma Scan kepsar ? Är något fel på dem helt enkelt .
Citera
2019-12-03, 14:58
Medlem
Spliffmeisters avatar
Folk med keps på sig som är över 18 år gamla hamnar per automatik på min shit list... Fy fan vad fjantigt, är det knattarna i kalle anka eller? Det är bara mesigt, fjantigt, lamt, omoget, mjäkigt och barnsligt. Nu antar jag att vi pratar om normala kepsar. Truckerkepor, hip-hop kepsar och reklamkepsar ska vi inte prata om ens, herregud vilken WT stämpel. Att folk inte skäms?

Nu vet ni vad jag anser om folk med keps.
Citera
2019-12-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Ja, bor du i en småstad eller? Där känns det som snygga brudar går hand i hand med ölmagade missfoster i Mamma Scan kepsar ? Är något fel på dem helt enkelt .

Mina iaktagelser är främst från youtube-videos. De är ofta lite trendigare än de du talar om.
Citera
2019-12-03, 15:11
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Folk med keps på sig som är över 18 år gamla hamnar per automatik på min shit list... Fy fan vad fjantigt, är det knattarna i kalle anka eller? Det är bara mesigt, fjantigt, lamt, omoget, mjäkigt och barnsligt. Nu antar jag att vi pratar om normala kepsar. Truckerkepor, hip-hop kepsar och reklamkepsar ska vi inte prata om ens, herregud vilken WT stämpel. Att folk inte skäms?

Nu vet ni vad jag anser om folk med keps.

Håller med till 100%. Värst är Achmed med keps som har rak skärm och är jätteful. (Kanske kallas för hip-hop kepsar från din text)
Citera
2019-12-03, 15:13
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Mina iaktagelser är främst från youtube-videos. De är ofta lite trendigare än de du talar om.
Låter visserligen som extremt bottenskrap till brudar då .

Kan vara trenden iofs . Har noll koll på trender .
Citera
2019-12-03, 15:15
Medlem
Citat:

Vadå så menar du att killar med keps är fula? Är det så?
Citera
2019-12-03, 15:16
Medlem
Bär keps och brudarna flockas runt mig
Bak och fram så får jag ligga direkt

Bär främst keps för att jag pallar inte fixa håret sen är det ju bara ett plus att jag ser för jävla bra ut i keps 🤷‍♂️

Fast tror ju dock inte kepsen gör mycket direkt.
Brännan och vältränad kropp vinner nog endå i längden som brud magnet
Citera
2019-12-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Vadå så menar du att killar med keps är fula? Är det så?

Killarna i fråga är inte fula för att de har keps. Det är fula killar som har keps. Kepsen verkar lura tjejer att de är söta. :P
Citera
2019-12-03, 15:24
Medlem
Keps är bra om man inte vill ha solen i ögonen, det är därför skärmen finns där. Att ni utvecklingsstörda inte förstår en sån enkel sak kan jag förstå.
Sluta vara avundsjuka på att vi ser bra ut i keps. Ett tips för er är att banta eller börja träna, kanske fixa plastikoperation eller tandställning, något är ju fel iaf.
Senast redigerad av weedissweet 2019-12-03 kl. 15:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in