2025-09-16, 15:32
Medlem
Nån som lyssnade på hela avsnittet där dom snackade om AMK, om dom kom fram till nåt?
Citera
2025-09-16, 15:42
Medlem
st33rs avatar
Söderholm är verkligen fixerad vid soneby och AMK.
Citera
2025-09-22, 21:11
Medlem
De överlever ett tag till pga stor donation av okänd mecenat. Gissar på Guillou, Widing eller nån annan rik 68-vänster gubbe.

F ö verkar Jesper ha ghostat GS. De ska tydligen ha pratat om det men har inte orkat lyssna.
Citera
2025-09-23, 09:17
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
De överlever ett tag till pga stor donation av okänd mecenat. Gissar på Guillou, Widing eller nån annan rik 68-vänster gubbe.

F ö verkar Jesper ha ghostat GS. De ska tydligen ha pratat om det men har inte orkat lyssna.

Tror inte Jesper vill förknippas med Söderholm och GS längre. Han tänker mer på hans karriär som jurist än att sitta där och höra om en massa buhuande om Palestina 😅
Citera
2025-09-23, 20:50
Medlem
Jag lyssnade på allt om amk som inte var bakom patreon och de kom inte fram till ett skit, men ja, Söderholm verkar va orimligt besatt av amk. Är väl för att amk får in mer på patreon och Söderholm är avis.
Citera
2025-09-24, 21:33
Medlem
Jag har mest kollat på en del YouTube och de klippa Spotify-avsnitten då och då senaste tiden så det kan ju vara så att det är mycket jag missar.

Upplägget verkar nu vara att de sänder ungefär 90 minuter på eftermiddagar istället för morgon. Jämfört med program tidigare år är det mycket mindre förberett när det kommer till gäster och upplägg. Ibland kan det komma intressant gäst, men oftast är det att Fredrik ringer upp olika typer av Palestina-aktivister. August sitter som en duktig medberoende bredvid och är konstant rädd för att Fredrik ska bli emotionellt instabil. SannaDollan är den mest regelbundna sidekicken. Inga roliga segment (finns det kvar segment?) som förut.

Plus: roligt när Max är med såklart, sympatisk och vänlig jämfört med...

Verkar som en del verkar ha avstått från att vara med längre, till exempel fotbolls-Jonas dyker ej upp längre. Det är väldigt, väldigt få av de som tidigare kunde vara med som sidekick är med längre.

Är det något viktigt jag har missat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in