2024-09-21, 09:18
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepperot
Hyran verkar svårbetald, enligt storyn senast.
Alla och framförallt han vet att så snart han släpper Mellanöstern och fokuserar på det goda, icke politiska snacket kommer patron stiga
Äsch vem hade inte valt en lyxig resa till New Jersey för att återigen se Springsteen framför att betala hyra?
Citera
2024-09-21, 16:16
Medlem
truly.adolphines avatar
Om han varit en riktigt duktig politisk analytiker så hade jag kunnat tänka mig stötta podden, trots att den utgår ifrån Hammas och Kreml perspektiv. Vill ha nya insikter, oavsett politisk inriktning.

Men det är ju bara enkla slagord och känsloladdade argument. Förenklingar som skapar motsatsen till en ökad förståelse.

Kanske borde podden istället inrikta sig på att glöda helhjärtat för en fotbollsklubb, ett K-pop band, eller varför inte Scientologin.
Citera
2024-09-22, 19:10
Medlem
När ska han börja skriva om Sudan och folkmordet på svarta utfört av araber ? Hade kunnat bli kul kortslutning och bråk bland hans följare
Citera
2024-09-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorLaban
När ska han börja skriva om Sudan och folkmordet på svarta utfört av araber ? Hade kunnat bli kul kortslutning och bråk bland hans följare

Kan ju mycket väl hända. Skulle inte bli speciellt förvånad om Fredrik huxflux tvärvänder, hugger propallissarna i ryggen, och åker till Israel för att förstå sionismen och israelerna och, såklart, gör en podd om resan.
Citera
2024-09-24, 17:11
Medlem
YuriOrlovs avatar
Kikade tillbaka i den här tråden och kända gäster som snackade gott bara flödade in i studio. Dom kunde ju ha 2-3 kanongäster OM DAGEN.

Dom hade stadiga Patreons och kunde bara fortsatt rulla. Med bra och marknadsföring tror jag dom hade passerat 200K sträcket i intäkter i månaden vid denna tidpunkt UTAN PROBLEM.

Men...så har vi Fredrik...går det ens att göra ett större haveri av en så pass initial lyckad satsning? 😆
Citera
2024-09-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chopper Read
Kan ju mycket väl hända. Skulle inte bli speciellt förvånad om Fredrik huxflux tvärvänder, hugger propallissarna i ryggen, och åker till Israel för att förstå sionismen och israelerna och, såklart, gör en podd om resan.
Jag tror chansen är större att det uppdagas att Fredriks hyresskuld regleras med hjälp av ryska ambassaden med tanke på att han nu sprider klipp med rysstroll som Scott Ritter...
Citera
2024-09-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Jag tror chansen är större att det uppdagas att Fredriks hyresskuld regleras med hjälp av ryska ambassaden med tanke på att han nu sprider klipp med rysstroll som Scott Ritter...

Känns väldigt sannolikt. Fredriks kontoutdrag hade varit kul att se. Så konstigt att hetsa om folkmordet i Gaza men samtidigt vara rysstroll och helt utelämna dom filjarder krigsbrott Ivan o gänget begått.
Citera
2024-09-25, 19:46
Alltså det finns så mycket att säga.
Man skulle verkligen kunna göra sitt specialarbete om ”Geniet”
Förstår inte hur man kan köra ner i diket på sättet han ständigt gör.

Varje gång han får något skov så säger han alltid JAG, MIN, MITT om Gott Snack

Såfort han behöver pengar så är det VI, OSS, VÅRT Gott Snack

Han vill ha ett gäng som betalar för honom och känner sig delaktiga.
Men så fort någon har en åsikt som inte passar så blockas man.
Han har stängt av chatten på FB, möjligheten att kommentera i gruppen på FB och tagit bort chattfunktionen från Mixlr.
FÖR ATT HAN ÄR RÄDD FÖR SIN EGNA PUBLIK.

Kul med hans nya oroliga kundkrets, dom kunde inte ens köra 10 min telefonare med Lamotte utan att folk ringde och vill dra in sin nyasignade Patreon.

Men det är ju bara att smaka på sin egen medicin. Ville inte ”Geniet” nyliga att alla som inte delade Gaza-klipp skulle bli blockade på sociala medier???

Vad är skillnanden? Att vilja censurera?????

Roligt också när Lady Dahmer pratade om ett riktigt äckel som hon inte våga lämna ensam med sin 14-15 årings son.
Hallå MISS DAHMER!! Fredrik har pratat olämpligt om 14 åriga killar i 5 år nu utan att någon öht har reagerat. Pedofila uttalanden. Självklart fnissas det bara oroligt i studion utan att någon sätter gränser.
Skulle vilja se vad som skett bakom kulisserna där. Känns inte lagligt.

Vore kul om Gott Snack kunde överleva.
Men samtidigt vill man inte stötta Fredrik med ens ett enda öre.
Det handlar ingenting om hans politiska åttaganden utan 100% hans genomvidriga personlighet!
Trodde han var smart en gång i tiden.
Men har är ju dummare än tåget.
Bara lärt sig lingot och vad folk vill höra!
Citera
2024-09-26, 09:56
Medlem
Lonlines avatar
Jävlar vilken underhållande och helt galet samtal mellan Mona Sahlin och en galen ryss som Fredrik har bjudit in. Inget stort fan av Mona men hatten av för henne. Krossar helt den galne ryssen.

Fredrik! Åk till Ryssland med din pojkvän. Kyss varandra på öppen gata, det blir skoj.
Citera
2024-09-26, 13:31
Medlem
Finns det egentligen någon annan förklaring till Fredriks Rysslandsvurmande än att han är betald av Kreml..?

Och vad beror hans stöd till Trump på på sistone? Är han medveten om att Trump vill stödja Israel ännu mer än Harris? Är det någon som är anti-Gaza är det ju Trump.

Gaza, Ryssland och Trump. Ett riktigt hat trick i böghateri där.

Väldigt märkligt allt detta.
Citera
2024-09-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Jävlar vilken underhållande och helt galet samtal mellan Mona Sahlin och en galen ryss som Fredrik har bjudit in. Inget stort fan av Mona men hatten av för henne. Krossar helt den galne ryssen.

Fredrik! Åk till Ryssland med din pojkvän. Kyss varandra på öppen gata, det blir skoj.

Kan man få ett par highlights of Mona? Kan verkligen inte tänka mig att bidra med en enda lyssning till en produktion med massa rysstroll.
Citera
2024-09-26, 19:10
Medlem
Har inte hängt med, vad gör han som är rysstrollande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in