Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-06, 20:12
  #2413
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twodoor
På förintelsens minnesdag la han upp en story på insta där han försöker sprida vidare konspirationsteorin om israeliska organstölder tex.

Det är ingen "konspirationsteori" dumjävel.

Fast absolut, dumt val av dag att ta det snacket.
Citera
2024-03-12, 10:35
  #2414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det är ingen "konspirationsteori" dumjävel.

Fast absolut, dumt val av dag att ta det snacket.

Det är så dumt att börja bråka om den konflikten här i gruppen. Det blir så lätt att mixa ihop personerna med deras åsikter då. Vilket väl är hela poängen med godhetssignalering, att whitewashea sina egna beteenden. Är man emot Fredrik är man emot ett fritt Palestina och för etnisk rensning etc. Jag ogillar inte Lady Dahmer eller Fredrik för deras engagemang mot israel utan för att de är vidriga, osympatiska människor som förgiftar allt dom tar i. Speciellt den förra är ju något unikt alltså, aldrig sett en människa med så mycket hat i sina ögon. Men snart är det slut för dig Fredrik. The bells tolls for thee. Synd bara att gott snack var tvunget att offras för din narcissism.
Citera
2024-03-17, 20:03
  #2415
Medlem
Kommer ihåg när jag för ca 2-3 år sedan hittade gott snacka, h*lvete vad roligt det var då! Varje morgon vaknade man och kände att det finns 2 timmar högkvalitativ underhållning där ute, så känner man inte längre. Ett kompisgäng som kanske inte alltid hade samma syn på saker men det var okej, det var även det som gav formatet en nerv. Det kändes inkluderande och dom kändes inte förmer än någon annan, tack för den tiden!

Dagens gott snack är något helt annat, eller snarare precis som allting annat. politisk korrekthet och vänsterprofiler som får berätta om sin egen förträfflighet och såklart lite psykisk ohälsa och olika ADHD mediciner.
Citera
2024-03-18, 11:54
  #2416
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagarnapadagarna
Kommer ihåg när jag för ca 2-3 år sedan hittade gott snacka, h*lvete vad roligt det var då! Varje morgon vaknade man och kände att det finns 2 timmar högkvalitativ underhållning där ute, så känner man inte längre. Ett kompisgäng som kanske inte alltid hade samma syn på saker men det var okej, det var även det som gav formatet en nerv. Det kändes inkluderande och dom kändes inte förmer än någon annan, tack för den tiden!

Dagens gott snack är något helt annat, eller snarare precis som allting annat. politisk korrekthet och vänsterprofiler som får berätta om sin egen förträfflighet och såklart lite psykisk ohälsa och olika ADHD mediciner.


Ja sorgligt är det. Men så har ju de roligaste fått ge plats för några "näsringmongos med blått hår".
Detta var podden som gav mig så jävla mycket skratt de första åren. AMK var ingen chans i närheten då. Men nu är det som det är

Tänkte på en sak. Som så många poddar där någon säger något ens litet som KAN tänkas vara liiiite pk.
Då låter det alltid samma. Öhh hihi det där var väl lite rasistiskt och icke pk va? Ehhh njaaa kanske hihi....
Citera
2024-03-19, 23:33
  #2417
Medlem
Nu är han igång med en ny podd igen. Hur många har han sammanlagt?
Citera
2024-03-20, 07:21
  #2418
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Nu är han igång med en ny podd igen. Hur många har han sammanlagt?
Jag tror dom håller till en-två månader efter sommaruppehåll.
Citera
2024-03-20, 09:03
  #2419
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Nu är han igång med en ny podd igen. Hur många har han sammanlagt?
Han har väl bara Gott Snack...? Så svaret borde bli två.
Citera
2024-03-20, 09:54
  #2420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Han har väl bara Gott Snack...? Så svaret borde bli två.
Är Rullar vi nedlagd? Och den där podden han startade om Palestina tillsammans med Vardagsrasismen?
Citera
2024-03-20, 10:33
  #2421
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Är Rullar vi nedlagd? Och den där podden han startade om Palestina tillsammans med Vardagsrasismen?
Rullar vi är väl lite oklart, det har inte släppts nåt nyinspelat på över tre månader tror jag. Men Julia verkar spela in sin andra podd så det verkar inte vara prio för henne att jobba med Fredrik.

Palestinapodden verkar också nedlagd eller pausad. Fredrik nämnde nåt om att tjejen han gör den med hade andra saker hon ville prioritera.
Citera
2024-03-20, 11:26
  #2422
Medlem
Frågan borde kanske vara:

Hur många poddar har han startat?
Han måste ha rekord i Sverige.
Citera
2024-03-29, 18:12
  #2423
Medlem
MolotovEscobars avatar
Det nya specialavsnittet med kommunistiska tidningen Proletären var riktigt spännande!
Citera
2024-03-29, 22:39
  #2424
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagarnapadagarna
Kommer ihåg när jag för ca 2-3 år sedan hittade gott snacka, h*lvete vad roligt det var då! .

Din känsla för när peaken var verkar delas av de flesta eftersom det speglas i patreonkurvan, som peakade 2020-2021 och sen började dala rejält andra halvan 2022 och från 2023 vid den här tiden legat och puttrat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback