2019-12-03, 02:41
Medlem
D-izzys avatar
Tjena tjena.
Har groggat upp en 35:a vodka under loppet av 6 timmar ikvll (frn kl 19-01 ca) och samtidigt tuggat i mig 60 mg oxy depot och 20 mg morfin meda.

Ja, jag vet att det inte r bra att blanda detta egentligen...
Men kan jag sova lugnt nu, tro; utan risk fr andningsdepp?
Knner mig avslappnad och knappt salongsberusad, men utan andningsbesvr.
Har relativt hg tolerans vad det gller alkohol, menvnoll tolerans vad det gller opiater/opioder.
Tacksam fr snabbt svar.
Citera
2019-12-03, 02:48
Medlem
D-izzys avatar
Ligger o kollar film - r nog mer "orolig" ver att opiat-hickan ska hlla mig vaken; d jag har ett ganska tidigt mte imorgon. Tillggas skall, r att jag har tillgng till attentin och elvanse.
Citera
2019-12-03, 03:06
Medlem
MrBabyBoys avatar
Vet ej hur farligt det r, men ta inga mer droger eller alkohol ikvll, drick vatten och stll in mtet imorgon och hll dig vaken s lnge du kan.
Citera
2019-12-03, 03:25
Medlem
Det finns en risk att du dr.

Den r nog liten eftersom du inte av ngra andningsbesvr.

Men andra sidan jag har haft flera vnner som var erfarna och jag tror hade reagerat om de hade mrkt ngot i vaket tillstnd (dda nu, efter en sjlvmordscoktail likt din om det inte framgick). En av dem bodde faktiskt bredvid ett strre sjukhus akutmottagning.

S risken finns sklart dr. Det r ingen trappa med skarpa grnser, det r ganska flytande och man kan ha otur. Men det vet du frmodligen redan eftersom du frgar oss

Du fr nog st ditt kast hur du n gr;
1. Genom att vara vaken i natt

eller

2. Utstta dig fr en viss (men skert lg eftersom du inte upplever problem fr stunden) risk att d.

Garanterat klent straff eller osannolikt ddsstraff. Vad vljer man?
Senast redigerad av .-fuckYUO-. 2019-12-03 kl. 03:39.
Citera
2019-12-03, 13:01
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-izzy
Ligger o kollar film - r nog mer "orolig" ver att opiat-hickan ska hlla mig vaken; d jag har ett ganska tidigt mte imorgon. Tillggas skall, r att jag har tillgng till attentin och elvanse.

Hur gick det?

Jag tycker mods kan spika en trd dr man rder folk att inte knarka dagen innan mte. Typ 40% av alla trdar innefattar mte dagen efter. Frmodligen med Soc men nd ett mte.
Citera
2019-12-03, 14:46
Medlem
Jag tror att det r beroende p vilken slags psyke man har i botten - ett starkt som planerar att verleva eller ett underkastat som vill ha hjlp. De senare hamnar fr ltt och fr ofta p rygg och kvvs av sina egna spyor.
Citera
2019-12-03, 15:46
Medlem
MrBabyBoys avatar
Bst vore att stoppa fingrarna i halsen och spy upp s mycket du kan och sedan dricka vatten.
Citera
2019-12-05, 11:29
Medlem
D-izzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Hur gick det?

Jag tycker mods kan spika en trd dr man rder folk att inte knarka dagen innan mte. Typ 40% av alla trdar innefattar mte dagen efter. Frmodligen med Soc men nd ett mte.

Det gick bra. Var antagligen mest nojja. Drack i rtt lugn takt och oxy'n delade jag upp i 20 mg x 2 - frsta doseringstillfllet; varp jag senare fyllde p med 20 till, samt morfinet.
Hll mig vaken till halvsex fr skerhets skull, sedan sov jag som en prins tills alarmet ringde kl 10 (Ja, mtet var ju inte s tidigt nd).

Frhllandevis pigg o upptrdde stdat p mtet. Nmnde bara att jag sovit lite dligt.
Nej, det var inget Soc-mte; trffade studievgledare.

Jag har, hursomhelst, lrt mig en lxa! Kunde ju faktiskt slutat illa...
Fr det frsta ska jag alltid lsa p frst - innan jag bestmmer fr att hobbyknarka.
Fr det andra - aldrig mer opiater/opioider ihop med ngot annat.

Tack fr alla svar. M vl dr ute!
Citera
2019-12-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-izzy
Jag har, hursomhelst, lrt mig en lxa! Kunde ju faktiskt slutat illa...
Fr det frsta ska jag alltid lsa p frst - innan jag bestmmer fr att hobbyknarka.
Fr det andra - aldrig mer opiater/opioider ihop med ngot annat.

Tack fr alla svar. M vl dr ute!

nskar att jag drog lrdom lika snabbt som dig av mina misstag. Andra likas.
Hrligt att det lste sig!

Kan tillgga att jag personligen tycker att alkohol smutsar ned ett oxy/morfin-rus.
Det enda jag numera blandar med mina opiater r cigg och hasch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in