2019-12-02, 19:41
Medlem
För att lägga ihop filer från min digitalkamera har jag läst att Windows movie maker skulle vara rätta vägen. Det finns många ställen där man kan downloada detta men vilket skall jag välja för att det skall bli rätt? Är det något jag bör tänka på när jag gör detta? Jag har en liten Casio EX-Z1. Finns det något sätt, redan när man spelar in, att få de olika sekvenserna i samma fil? Jag har tittat i bruksanvisningen men där står inget, bara var knappen för inspelning finns. Är det rätt att detta program är gratis? Om det finns något bättre ställe för detta inlägg så är jag tacksam om det kan flyttas dit. Tack.
Citera
2019-12-02, 19:51
Medlem
MaryGoores avatar
WMM är gratis och bör finnas att hämta hos Microsoft.
Det är lätt att begripa och funkar säkert kanon för dina enkla behov!
Lycka till nu "Spielberg"
Citera
2019-12-02, 21:50
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imar74
För att lägga ihop filer från min digitalkamera har jag läst att Windows movie maker skulle vara rätta vägen. Det finns många ställen där man kan downloada detta men vilket skall jag välja för att det skall bli rätt? Är det något jag bör tänka på när jag gör detta? Jag har en liten Casio EX-Z1. Finns det något sätt, redan när man spelar in, att få de olika sekvenserna i samma fil? Jag har tittat i bruksanvisningen men där står inget, bara var knappen för inspelning finns. Är det rätt att detta program är gratis? Om det finns något bättre ställe för detta inlägg så är jag tacksam om det kan flyttas dit. Tack.
Avråder dig från detta, alterrnativt bör du tänka en gång till. Såhär säger MS själva:

https://support.microsoft.com/en-us/...e-for-download
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in