• 1
  • 2
2019-11-30, 01:37
Medlem
Vi behöver en tråd om den vedervärdiga tillhygget Dubbel Dusch.

Den behöver väl ingen närmre presentation egentligen.
Men för trådens skull gör jag en kraftansträning.

Ni vet den där fasansfulla sörjan som sprider en odör som närmast kan liknas vid en blandning av gubb-rakvatten, tant-rosparfym och ruttnande lik.
När någon med Dubbel Dusch på sig närmar sig ens personliga sfär motsvarande 30 kvadratmeter så vet man genast att: det här kommer inte bli en kul stund.
Och det blir det inte.
För den där stankspridningen är utom denna världn.
Vi står inte ut.
Men vi slutar aldrig kämpa!

Är det någon som använder den här frivilligt?
Varför?
Har folk ingen smak?
Inget luktsinne?
Hatar man människor?
Är man psykopat?

Vad tycker ni om "Dubbel Dusch"?
Använder ni det?
Varför?
Varför inte?
Vad är eran åsikt om personer som använder detta otyg?

Människor är inte riktigt kloka, det säger jag er!
Citera
2019-11-30, 01:41
Bannlyst
Jag var en flitig användare av DD från 11-16 års ålder. Därefter insåg jag att den var dyr och inte så angenäm i doften. Men jag hade använt den ändå om ingen annan duschkräm fanns hemma. För SÅÅ farlig i doften är den inte. AXE dock är ett jävla sattyg...
Citera
2019-11-30, 01:42
Medlem
Ryggradsluss avatar
Den är väl inte så dum.
Senast redigerad av Ryggradslus 2019-11-30 kl. 02:25.
Citera
2019-11-30, 01:48
Medlem
Axe är nog snäppet värre ändå. Men ja, dubbeldusch är ingen höjdare precis heller - mitt hår ser och känns inte alls bra efter att ha använt något av dessa budgetschampon. American Crew 3 in 1 ftw, det är ruskigt bra och ganska prisvärt (ca 120 för en stor flaska som räcker 1 1/2 månad).
Citera
2019-11-30, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiaminsalva
Jag var en flitig användare av DD från 11-16 års ålder. Därefter insåg jag att den var dyr och inte så angenäm i doften. Men jag hade använt den ändå om ingen annan duschkräm fanns hemma. För SÅÅ farlig i doften är den inte. AXE dock är ett jävla sattyg...
Kan du inte berätta om din 11-16års period?
Varför?
Hur började det?
Vad tyckte du om den under tiden?
Fick du nånsin kommentarer om den?
Eller undvek folk dig, i syfte att undvika Dubbel Duschen?

Vad är det med AxE du inte gillar?
Den finns väl också i många olika "dofter"?
Citera
2019-11-30, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ono.
Kan du inte berätta om din 11-16års period?
Varför?
Hur började det?
Vad tyckte du om den under tiden?
Fick du nånsin kommentarer om den?
Eller undvek folk dig, i syfte att undvika Dubbel Duschen?

Vad är det med AxE du inte gillar?
Den finns väl också i många olika "dofter"?
Grupptryck, det var väl ett coolt namn tyckte man då och shampooflaskan var kul utformad. Nej, folk undvek mig inte och jag fick aldrig kommentarer.
Citera
2019-11-30, 02:30
Medlem
Zoologens avatar
Kan tänka mig att det är personer som inte orkar köpa separata schampon och duschcremer som kör med Dubbel Dusch. Bara att blöta in sig och tvåla in med samma smörja. Och så luktar det rätt tveksamt.

Tacka vet jag Axe!
Citera
2019-11-30, 03:03
Medlem
Monkeyspanks avatar
Finskt Tjärshampoo kan man använda över hela kroppen. Sedan doftar man som en riktig karl också. Rekommenderas!!!
Citera
2019-11-30, 03:07
Medlem
Jag tycker den röda är helt okej. Varför psykopater skulle använda dubbeldusch i högre utsträckning än andra har jag svår att förstå. Tänker mig att psykopater företrädesvis använder någon dyr märkesskit.
Citera
2019-11-30, 03:11
Medlem
Stinker kan jag inte direkt hålla med om att den gör. Använt den och H&S som ung efter flera träningar. På min tid var DD som en budget version priset låg på runt 15kr/burken och det var "manligt". AxE var väll lite lyxigare, speciellt den där sprejburken blev man fan torr i halsen av när polarna spray på. Sedan hade man inte all tid i världen med balsam och duscholjor utan det skulle gå snabbt gärna på 3-4 minuter för att andra stod i kö och väntade på ledig dusch eller föräldrar som skulle köra och hade bråttom osv. Sedan duschade man "ordentligt" när man kom hem.
Citera
2019-11-30, 03:21
Medlem
Pestoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Stinker kan jag inte direkt hålla med om att den gör. Använt den och H&S som ung efter flera träningar. På min tid var DD som en budget version priset låg på runt 15kr/burken och det var "manligt". AxE var väll lite lyxigare, speciellt den där sprejburken blev man fan torr i halsen av när polarna spray på. Sedan hade man inte all tid i världen med balsam och duscholjor utan det skulle gå snabbt gärna på 3-4 minuter för att andra stod i kö och väntade på ledig dusch eller föräldrar som skulle köra och hade bråttom osv. Sedan duschade man "ordentligt" när man kom hem.
Kanske därav namnet det blev en dusch hemma för att bli av med stanken.
Citera
2019-11-30, 03:41
Medlem
johanjosefssons avatar
Karaktärssvaga, korkade och snåla i all ära. Men psykopater?? Gå och lägg dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in