Citat:
Ursprungligen postat av
Knullkungen
Nej naturligtvis inte, det starkaste knarket är pengar i sig själv, spelar ingen roll om det är cannabis eller heroin till och med att sälja sin lilla syster, bara samma mäktiga känsla av att ha 30-40 tusen på en vecka innan dom gått ut 9an.
Vad Haniballe egentligen gör är att ragga röster i förorten och bland de 20% svenskar som gillar en fet gås på fredags kvällen i soffan eller efter utekvällen etc.
Haniballe är den där moderna typen "älska mig" jag har skägg och mina bröder är terrorister men se vilken dyr och snygg skjorta jag har, jag är bäst för jag tycker det och alla nysvenskar gillar mig egentligen osv, men Haniballe är bara en provikatör en skyltdocka från förorten med svart skägg som en symbol för att även en "blatte" kan lyckas men egentligen borde han bara heta Hani eftersom resten hänger på taggtråden till makten av moderaterna, han är som en neger som önskar bli chef för de tyska gaskamrarna men det är ingen som litar på honom, Haniballe är liksom en maskot, en pajas utan makt som provocerar för att få uppmärksamhet, ett smilande stolpskott.