Hej, jag är en kille på 18 år som aldrig verkar fånga någon tjejs intresse. Har ett flertal gånger chattat via nätet med tjejer och skickat bilder på mitt ansikte o då är de intresserade. (Det är alltså inget fel på mitt utseende)
Men när de kommer till verkligheten har jag det svårt att få till de. Jag är rätt blyg av mig, men har lättare att prata när jag lärt känna personen.
De enda jag är ute efter är egentligen någon jag kan dela med mig av min kärlek med. Någon man kan sitta i timmar o prata om allt o inget, gå ut på spontana utflykter o äta ute någon gång ibland. Någon att göra frukost på sängen till samt tillaga någon mysig middag. Jag vill liksom vara den perfekta personen för någon och känna mig lycklig tilsammans med någon.
Det har gått till den graden att jag på den senaste tiden kännt mig nedstämd och är på gränsen till deprimmetnad över situationen. Någon som vet vad jag kan göra?
Senast redigerad av Moroten03 2019-11-24 kl. 21:52.
Hej, jag är en kille på 16 år som aldrig verkar fånga någon tjejs intresse. Har ett flertal gånger chattat via nätet med tjejer och skickat bilder på mitt ansikte o då är de intresserade. (Det är alltså inget fel på mitt utseende)
Men när de kommer till verkligheten har jag det svårt att få till de. Jag är rätt blyg av mig, men har lättare att prata när jag lärt känna personen.
De enda jag är ute efter är egentligen någon jag kan dela med mig av min kärlek med. Någon man kan sitta i timmar o prata om allt o inget, gå ut på spontana utflykter o äta ute någon gång ibland. Någon att göra frukost på sängen till samt tillaga någon mysig middag. Jag vill liksom vara den perfekta personen för någon och känna mig lycklig tilsammans med någon.
Det har gått till den graden att jag på den senaste tiden kännt mig nedstämd och är på gränsen till deprimmetnad över situationen. Någon som vet vad jag kan göra?
Hoppa inte till slutsatser vännen, det kommer lösa sig med åldern. Träffa många och alla typer av tjejer, snöa inte in dig på någon i denna åldern bara för att sedan inse att du slösat tid.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!