Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-24, 21:45
  #1
Medlem
Hej, jag är en kille på 18 år som aldrig verkar fånga någon tjejs intresse. Har ett flertal gånger chattat via nätet med tjejer och skickat bilder på mitt ansikte o då är de intresserade. (Det är alltså inget fel på mitt utseende)

Men när de kommer till verkligheten har jag det svårt att få till de. Jag är rätt blyg av mig, men har lättare att prata när jag lärt känna personen.

De enda jag är ute efter är egentligen någon jag kan dela med mig av min kärlek med. Någon man kan sitta i timmar o prata om allt o inget, gå ut på spontana utflykter o äta ute någon gång ibland. Någon att göra frukost på sängen till samt tillaga någon mysig middag. Jag vill liksom vara den perfekta personen för någon och känna mig lycklig tilsammans med någon.

Det har gått till den graden att jag på den senaste tiden kännt mig nedstämd och är på gränsen till deprimmetnad över situationen. Någon som vet vad jag kan göra?
__________________
Senast redigerad av Moroten03 2019-11-24 kl. 21:52.
Citera
2019-11-24, 21:46
  #2
Medlem
franges avatar
Välkommen tillbaka om två år.
Citera
2019-11-24, 21:46
  #3
Medlem
Jo att tjejerna är väl ute efter att ligga bara i den åldern... Åldersgräns här.
Citera
2019-11-24, 21:47
  #4
Avstängd
Snigel222s avatar
Det är bra att vistas mycket bland tjejer, då får du dom dessutom tillslut. Skaffa tjejkompisar helt enkelt!
Citera
2019-11-24, 21:48
  #5
Medlem
Miss-Brukares avatar
Ändra åldern innan mod ser
Citera
2019-11-24, 21:51
  #6
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten03
Hej, jag är en kille på 16 år som aldrig verkar fånga någon tjejs intresse. Har ett flertal gånger chattat via nätet med tjejer och skickat bilder på mitt ansikte o då är de intresserade. (Det är alltså inget fel på mitt utseende)

Men när de kommer till verkligheten har jag det svårt att få till de. Jag är rätt blyg av mig, men har lättare att prata när jag lärt känna personen.

De enda jag är ute efter är egentligen någon jag kan dela med mig av min kärlek med. Någon man kan sitta i timmar o prata om allt o inget, gå ut på spontana utflykter o äta ute någon gång ibland. Någon att göra frukost på sängen till samt tillaga någon mysig middag. Jag vill liksom vara den perfekta personen för någon och känna mig lycklig tilsammans med någon.

Det har gått till den graden att jag på den senaste tiden kännt mig nedstämd och är på gränsen till deprimmetnad över situationen. Någon som vet vad jag kan göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Brukare
Ändra åldern innan mod ser

För sent nu.
Citera
2019-11-24, 21:56
  #7
Medlem
lifesentences avatar
Hoppa inte till slutsatser vännen, det kommer lösa sig med åldern. Träffa många och alla typer av tjejer, snöa inte in dig på någon i denna åldern bara för att sedan inse att du slösat tid.
Citera
2019-11-24, 21:57
  #8
Avstängd
Snigel222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För sent nu.

Han har läst mitt svar, det var ett bra svar. Du får regga dig på hamsterpaj istället nu
Citera
2019-11-24, 22:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Jo att tjejerna är väl ute efter att ligga bara i den åldern... Åldersgräns här.

Jo de e väll tyvärr så
Citera
2019-11-24, 22:01
  #10
Medlem
KnarkandeAnderss avatar
Sup ner dig så blir det lättare att snacka med dem.
Citera
2019-11-24, 22:02
  #11
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten03
Någon som vet vad jag kan göra?
Ja, stäng av datorn och sätt igång lära känna folk IRL än med chattande och bildskickande.

Man blir inte bättre på nåt genom att undvika det utan genom att träna på det.
Citera
2019-11-24, 22:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigel222
Det är bra att vistas mycket bland tjejer, då får du dom dessutom tillslut. Skaffa tjejkompisar helt enkelt!

Okej! De Va nog en rätt bra idé
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback