2019-11-25, 15:00
Medlem
SJW drömtråd!
Citera
2019-11-25, 17:32
Medlem
Jag har märkt att de tar sådana där transparenta grönsakspåsar och lägger vad som helst i dom. En rulle kakor i en påse, en limpa bröd som redan ligger i sin påse, i med det i en påse, ett paket mjölk, in med skiten i en påse.

Antar att de gör så för att norpa åt sig så många gratispåsar som möjligt
Citera
2019-11-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Har aldrig sett svenskar sno lösgodis i affären, däremot invandrarungar vid flera tillfällen. Fungerar på hur mina upplevelser kan skilja sig från resten av flashbacks, så extremt.

Säg såhär jag har sett 0 svenskar och ca 50 invandrare stjäla lösgodis, bananer, pucko och annat medan era upplevelser ligger kring 50-50. Det är en djävla diskrepans i statistiken

Vad i HELVETE beror denna diskrepans på???

Göran Persson blev ju fotad när han stod och provsmakade godis i en butik på den tiden han var statsminister
Citera
2019-11-25, 19:07
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Såg senast igår en liten aphona som plockade lösgodis direkt med näven och stoppade i käften. Mamman skrattade bara.

Det var väl inget.. I Viberga Coop i Finspång såg jag 2 st "Svarta" barn spotta upprepade gånger i tunnan för saltgurkor för självplock..

Köper aldrig mera saltgurka på lösvikt.. Även räkor "färska" drabbas av spottloskor från de små liven.. allt medans föräldrarna ser på och ler..
Citera
2019-11-25, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Det var väl inget.. I Viberga Coop i Finspång såg jag 2 st "Svarta" barn spotta upprepade gånger i tunnan för saltgurkor för självplock..

Köper aldrig mera saltgurka på lösvikt.. Även räkor "färska" drabbas av spottloskor från de små liven.. allt medans föräldrarna ser på och ler..
piska de ungjävlarna så att de lär sig - vi lever inte i deras djungel
Citera
2019-11-25, 21:00
Medlem
Antivalents avatar
Frukt och grönt sköljer man av hemma såklart. Araberna vill inte köpa saker som de eventuellt inte kommer bli nöjda med (lite mjuka tomater eller liknande) och klämmer därför på frukten/grönsakerna. Om andra blir drabbade skiter man fullständigt i, så länge man "vinner" över affären.
Citera
2019-11-26, 00:06
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotainment
SJW drömtråd!

haha, sannerligen
Citera
2019-11-26, 06:12
Medlem
EastClintfoods avatar
För nån vecka sen såg jag hur en arab kvinna nös på alla grönsaker, lite i taget med flit.. Efter den händelsen är det sällan jag köper grönsaker i lösvikt, köper hellre de i påsar.. Fan ta åt dom musslorna
Citera
2019-11-26, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
För nån vecka sen såg jag hur en arab kvinna nös på alla grönsaker, lite i taget med flit.. Efter den händelsen är det sällan jag köper grönsaker i lösvikt, köper hellre de i påsar.. Fan ta åt dom musslorna

'Det är inget nytt. Grönsaker har alltid funnit'

/Anna Stina Grihpenheim
Citera
2019-11-26, 06:23
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotainment
'Det är inget nytt. Grönsaker har alltid funnit'

/Anna Stina Grihpenheim

Det är bara att, den lilla butiken är svenskt och och sällan man ser musslor där, men när väl dom hittar dit så måste dom förstöra för andra. Gamlingar kan ju bli allvarligt sjuka av, rent av dö. Vilket musslorna verkar vilja, ju mindre vita i landet desto bättre.. Bor i vitt område men dom har börjat hitta hit och råna folk, kniva och skjuta.. Jag som i 18 års väntan i förorten väntade tålmodigt för att kunna få flytta hit, fick slåss med jävla blattegängen flera gånger, fan dom är värre än pesten..

Edit:

Jag har ändå sett hur blattarna beter sig överallt, dom flesta är jävla rötägg.

Willys har jag ingen lust att gå till, sen flera år, samma med netto, lidl.. Fan åt idioterna..
Senast redigerad av EastClintfood 2019-11-26 kl. 06:37.
Citera
2019-11-26, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Frukt och grönt sköljer man av hemma såklart. Araberna vill inte köpa saker som de eventuellt inte kommer bli nöjda med (lite mjuka tomater eller liknande) och klämmer därför på frukten/grönsakerna. Om andra blir drabbade skiter man fullständigt i, så länge man "vinner" över affären.

Klart man känner efter och tittar om frukten eller grönsaksaken är ok. Den säljs ju inte billigare om den inte är det.
Citera
2019-11-26, 06:55
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Klart man känner efter och tittar om frukten eller grönsaksaken är ok. Den säljs ju inte billigare om den inte är det.

Klämma så att grönsakerna blir missbildade? har du varit nångång i blattebutik och sett hur det ser ut där? det gjorde jag för många år sen och aldrig mer återvände.. kläm fan inte saker sönder jävla idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in