2019-11-26, 08:09
Medlem
Det har aldrig varit så mycket vakter i butiker köpcenter som nu heller.
Citera
2019-11-26, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Klämma så att grönsakerna blir missbildade? har du varit nångång i blattebutik och sett hur det ser ut där? det gjorde jag för många år sen och aldrig mer återvände.. kläm fan inte saker sönder jävla idioter

Det har blivit svårare o svårare att inte bli förbannad när man rör sig i det dagliga

No doubt about it
Citera
2019-11-26, 08:27
Medlem
Ser det själv o det är för bedrövligt hur arroganta många är.
Citera
2019-11-26, 08:37
Medlem
Finns många nyabeteenden/företeelser o ökad förekomst av tidigare sällsynta fenomen. Eliten i nedia o politik vill inte visa markroekonomidka effekter av detta för folket. Vi nekas rätten via grundlagen pga pk

Var o en får väga in priset sv dessa företeelser o minnas detta när det är val

Saker behöver ställas mot varandra o man måste bestämma vad som är viktigast för en o våga låtasig tycka detta även om nära o kära eller vänner vill skamlägga dig
Citera
2019-11-26, 09:02
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotainment
Finns många nyabeteenden/företeelser o ökad förekomst av tidigare sällsynta fenomen. Eliten i nedia o politik vill inte visa markroekonomidka effekter av detta för folket. Vi nekas rätten via grundlagen pga pk

Var o en får väga in priset sv dessa företeelser o minnas detta när det är val

Saker behöver ställas mot varandra o man måste bestämma vad som är viktigast för en o våga låtasig tycka detta även om nära o kära eller vänner vill skamlägga dig

så är det, jag upptäckte det redan 20 år sen, ingen lyssnade på mig så sket jag i det för jag blev kallad för rasist när jag var realist

edit: många har efter många år kommit till en och sagt, fan du hade rätt.. jag sket i det för det var för sent
Senast redigerad av EastClintfood 2019-11-26 kl. 09:08.
Citera
2019-11-26, 10:27
Medlem
Citat:
så är det, jag upptäckte det redan 20 år sen, ingen lyssnade på mig så sket jag i det för jag blev kallad för rasist när jag var realist

edit: många har efter många år kommit till en och sagt, fan du hade rätt.. jag sket i det för det var för sent

Det är riktigt jobbigt att vara före sin tid. Många vägrar dessutom ge cred i efterhand
Citera
2019-11-26, 12:02
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Inte länge sedan jag såg araber öppna burkar och typ lukta på innehållet och sedan ställa tillbaka. Hur fina är de rödbetorna eller gurkorna sen när burken väl blivit öppnad. Fick en arab/afghan framför på Biltema som öppnat en 100 pack med skruv och tagit typ 2st han ville betala för, kassörskan undrade vad hon skulle göra med paketet med de övriga 98. Jag hade kallat på väktare och tvingat betalning.
Citera
2019-11-26, 12:51
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
piska de ungjävlarna så att de lär sig - vi lever inte i deras djungel

Jo numera är vi vita ett kuriosa inslag i deras djungel och vardag. De har myndigheterna och skattemedlen, rättsväsendet, polisen och feministerna och PK folket på sin sida.. Köp vaselin och bend over. Nedrustningen av landet går fort nu.. 800 sjukvårdspersonal skall väck från 2 av stockholms större sjukhus.

Fattiga Svenskar får stå i köer som till 70% består av invandrare och inavlade med diverse problem som inte fanns innan horderna kom in i landet. Enbart mödravården för en omskuren kvinna kan dra 500% mer vårdinsatser för att få ut ett inavlat kusinbarn med handikapp som skall betala våra pensioner framöver.. Lycka till.

Priserna på villor sjunker ordentligt då kommunen köper in hus i bättre områden och fyller med kaosfolk.

Så numera drabbas allt fler butiker av dessa pillande, småätande virus och bakterie härdar så att vanligt folk inte vågar handla i butikerna längre. Allt måste vara hermetiskt tillslutet för att hindra att smittor sprids i form av virus, bakterier och kryp.
Citera
2019-11-26, 12:56
Medlem
HVIT.s avatar
Sedan apfolket släpptes in i mitt land så handlar jag numera i de mest "vita" affärerna. Skräpet låter ju sin avskyvärda avkomma springa runt som om det vore ett lekland. Skönt att det fortfarande finns några "vita" platser kvar.
Citera
2019-11-26, 13:04
Medlem
gabrielle2s avatar
Har jag aldrig tänkt på.
Många utav dem väljer oftast arabshoppar har jag sett. Oftast heller ingen Europe där inne och handlar. Dvs Ickearab, ickeafrican mm
Ofta har ju affärer driver och bjuder på små matbitar med förhoppningar på att du skall köpa det du blir bjuden på.
Där ser jag mest folk tuggar i sig tårta och smårätter.
Citera
2019-11-26, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Är det bara jag som upplever att många utlänningar ofta springer och småäter från sortimentet i matbutiker medan de ska handla? De går alltid och tuggar på något, fattar de inte att man ska betala för sig?
De kanske tror de betalar det på skatten. Haha

Nej jag tror nog inte dem fattar det. Dem är för tröga.
Citera
2019-11-26, 19:03
Medlem
Citat:
Klämma så att grönsakerna blir missbildade? har du varit nångång i blattebutik och sett hur det ser ut där? det gjorde jag för många år sen och aldrig mer återvände.. kläm fan inte saker sönder jävla idioter

Naturligtvis får man ha lite fingertopps känsla och inte klämma som om det vore en stressboll man höll i.
Att man inte ska klämma söner saker och inte öppna förpackningar är dock något som inte alla små barn förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in