Citat:
Ursprungligen postat av
Murdertales044
Jo det är klart. Men man blir ju förvånad ibland hur folk tänker. Men visst, vet man inte vilka människorna är så är det väl klart. För mig låter ju teorierna helt sjuka men för andra kanske det låter mer rimligt. Har bara svårt att avvärja mig från att skriva ibland. Jag kan ändå ha förståelse att folk tycker och tänker olika även om det ibland för mig är ganska obegripligt för hur andra tänker.
Det är fortfarande många frågor som inte får svar i utredningen.
Ett exempel är att det inte fastställs att IKEA-kniven är mordvapnet. Då tänker man "ligger en annan kniv i ån eller dold någonstans".
Jag vet att många av de som blivit förhörda i FUP följer denna tråd dagligen. Vissa har även skrivit i tråden och vissa har såklart även försökt vilseleda.
De som läst FUP kan med egna ögon läsa lögn efter lögn från vissa av de förhörda, man kan känna medlidande till offrets anhöriga i deras förhör samt bli förbannad på vissa som t.ex RJ som tror att han är en Capone i Tollarp när han egentligen bara är en vilsen liten snorunge.
För offrets skull så hoppas jag att rätt person/personer åker in så även Es själ får ro.