2020-11-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Hej, jag väntade på att du skulle skriva nu! 😀
Tror inte det är många i denna tråd som tror att AA är oskyldig. Det många dock reagerar på, är att han med stor sannolikhet inte varit ensam om detta.
När åkte RJ in?

Haha, jag kan inte hålla mig ibland. Jag tror snarare det är för att man så jävla gärna vill tro att fler är inblandade med tanke på vilka människor det är det handlar om. Jag vill jätte gärna tro att Rj är inblandad men jag kan inte hitta något som binder han till det hur mycket jag än vill.

RJ åkte in hyfsat nyligen, kan inte säga datum men det har inte varit länge sen
Citera
2020-11-15, 13:22
Medlem
sybels avatar
Citat:
Var du på rättegången? Berätta mer
Jag följde direktrapporteringen, men regerade bara på sådant jag inte kände igen/kom ihåg från FUP. Min förhoppning var att någon annan också reagerat och hade mer info.
Citera
2020-11-15, 13:25
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murdertales044
Haha, jag kan inte hålla mig ibland. Jag tror snarare det är för att man så jävla gärna vill tro att fler är inblandade med tanke på vilka människor det är det handlar om. Jag vill jätte gärna tro att Rj är inblandad men jag kan inte hitta något som binder han till det hur mycket jag än vill.

RJ åkte in hyfsat nyligen, kan inte säga datum men det har inte varit länge sen
Vad tänker du om RJs blodiga sår på handen, som det berättas om i fup?
Citera
2020-11-15, 13:26
Medlem
Citat:
Det är ganska självklart att man vill se många från gänget åka dit? Hela gänget helst då det bara är den lilla gruppen av djur som förstör hela byn?

Men vi kan ändå tacka att vi blir av med den största pajasen RJ ett helt år sen han nu sitter inne för grovt vapenbrott. Bara några kvar, typ MK, H och säkert några fler pundare.

Men vi får alla leva mer att folk som inte ens bor i Tollarp eller i närheten älskar att komma med efterblivna teorier utan någon som helst grund eller någon som helst bakgrundsfakta eller vilken typ av människor vi faktiskt pratat om här.

Många älskar tanken på att dessa pundare är några slags genier när dom i själva verket inte ens klarade av grundskolan för dom inte hade någon hjärna till det.

Man älskar att det ska ha planterats bevis. Ja men jo tjena att ens bästa vän vill sätta dit en för mord istället för att undanröja alla bevis på att något ens hänt?

Man tror att det är helt omöjligt att gömma saker i fickor och under världens fetaste jacka och mer än gärna utan att ens veta någonting om saker anser att en peruk kan minsann inte vara blöt i en vecka, inte ens om den inte får en chans till att torka. Nej minsann för alla här är några slags perukexperter?

Sen får man ju inte glömma alla transfober som älskar såna här forum för dom äntligen kan få spy sin galla.

Sen vet vi ju inte vem som är vem här? Hur många av dessa användare kan inte vara AAs vänner? Kanske familj? Som försöker få han att låta så oskyldig som möjligt för guuuuud nåde att någon skulle tro han var skyldig?

För en sån person som aaaaaaldrig varit aggressiv kan väl inte göra något sånt? Inte ens när han slog sönder sina väggar eller slog OD. Nej nej, inte ens när han tvingade sin flickvän att klä på sig något mindre slampigt för hon får definitivt inte bete sig som hon vill för det är väl ändå mannen som bestämmer?

Aa som är så oskyldig? Bara förstört en hel by med sin bästa polare RJ? Genom hot och trakasserier gjort sig till dom mest hatade och patetiska personerna i hela byn.
Du vet att flashback är ett forum för alla och inte enbart för de boende i Tollarp?
Du vet att detta är ett forum för yttrandefrihet, spekulationer m.m.

Du som verkar vara från Tollarp och då sitter på information kan väl dela med dig av information samt rykten så vi som inte är från Tollarp slipper spekulera då?
Eller ska vi andra bara sitta tyst och läsa i tråden och hålla med dig om allt du skriver?
Citera
2020-11-15, 13:28
Medlem
Citat:
Vad tänker du om RJs blodiga sår på handen, som det berättas om i fup?

Rj boxas minsann, dock är det inte Emilia han älskar att boxas på utan någon annan. Väldigt ofta händer det också
Citera
2020-11-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Du vet att flashback är ett forum för alla och inte enbart för de boende i Tollarp?
Du vet att detta är ett forum för yttrandefrihet, spekulationer m.m.

Du som verkar vara från Tollarp och då sitter på information kan väl dela med dig av information samt rykten så vi som inte är från Tollarp slipper spekulera då?
Eller ska vi andra bara sitta tyst och läsa i tråden och hålla med dig om allt du skriver?

Jo det är klart. Men man blir ju förvånad ibland hur folk tänker. Men visst, vet man inte vilka människorna är så är det väl klart. För mig låter ju teorierna helt sjuka men för andra kanske det låter mer rimligt. Har bara svårt att avvärja mig från att skriva ibland. Jag kan ändå ha förståelse att folk tycker och tänker olika även om det ibland för mig är ganska obegripligt för hur andra tänker.
Citera
2020-11-15, 13:39
Medlem
Citat:
Varför är det så svårt att svara på det vi spör om? Varför svarar du på med ilska och nedsättande kommentarer?

För att det är nedsättande och rentav korkat att dra slutsatser om att jag "skyddar någon" utifrån det som jag faktiskt sagt. Det om något är väl att försöka vilseleda en tråd? Så lämna detta nu. Jag ingår inte i FUP heller tack och lov. Och den enkla lösningen på historian är ju den som åklagaren nu redovisar i rätten. Det trodde jag var ganska uppenbart. Jag har faktiskt läst fup till skillnad från många andra säkert och som lekman kan jag tycka att där finns vissa luckor men inte så att det ger utrymme för vildare konspirationsteorier. Möjligen rimligt tvivel.
Citera
2020-11-15, 13:54
Medlem
Citat:
Jo det är klart. Men man blir ju förvånad ibland hur folk tänker. Men visst, vet man inte vilka människorna är så är det väl klart. För mig låter ju teorierna helt sjuka men för andra kanske det låter mer rimligt. Har bara svårt att avvärja mig från att skriva ibland. Jag kan ändå ha förståelse att folk tycker och tänker olika även om det ibland för mig är ganska obegripligt för hur andra tänker.
Det är fortfarande många frågor som inte får svar i utredningen.
Ett exempel är att det inte fastställs att IKEA-kniven är mordvapnet. Då tänker man "ligger en annan kniv i ån eller dold någonstans".

Jag vet att många av de som blivit förhörda i FUP följer denna tråd dagligen. Vissa har även skrivit i tråden och vissa har såklart även försökt vilseleda.
De som läst FUP kan med egna ögon läsa lögn efter lögn från vissa av de förhörda, man kan känna medlidande till offrets anhöriga i deras förhör samt bli förbannad på vissa som t.ex RJ som tror att han är en Capone i Tollarp när han egentligen bara är en vilsen liten snorunge.
För offrets skull så hoppas jag att rätt person/personer åker in så även Es själ får ro.
Citera
2020-11-15, 14:23
Medlem
Citat:
Det är fortfarande många frågor som inte får svar i utredningen.
Ett exempel är att det inte fastställs att IKEA-kniven är mordvapnet. Då tänker man "ligger en annan kniv i ån eller dold någonstans".

Jag vet att många av de som blivit förhörda i FUP följer denna tråd dagligen. Vissa har även skrivit i tråden och vissa har såklart även försökt vilseleda.
De som läst FUP kan med egna ögon läsa lögn efter lögn från vissa av de förhörda, man kan känna medlidande till offrets anhöriga i deras förhör samt bli förbannad på vissa som t.ex RJ som tror att han är en Capone i Tollarp när han egentligen bara är en vilsen liten snorunge.
För offrets skull så hoppas jag att rätt person/personer åker in så även Es själ får ro.

Nej det har du rätt i och jag håller helt med dig.
Citera
2020-11-15, 20:38
Medlem
När återupptas rättegången?

Någon som varit kontakt med AAs mamma och hur ställer hon sig till allt som hänt?
Citera
2020-11-15, 22:19
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
När återupptas rättegången?

Någon som varit kontakt med AAs mamma och hur ställer hon sig till allt som hänt?

18:e är det dags igen
Citera
2020-11-18, 11:21
Medlem
Någon som har tillgång till direktrapportering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in