Citat:
Ursprungligen postat av
Tollarp86
Nyreggat nic, jag vet. Ni behöver inte kommentera det men detta är enda sättet för mig att få ut detta.
Det finns så mycket mer att säga om denna håla. Ställ frågor och jag besvarar efter bästa förmåga. Jag vågar inte spekulera kring gärningsman. Är faktiskt lite förvånad, trodde på RJ. Jag är nästan säker på att flera vet orsak däremot och kanske är inte AA ensam. Jag är heller inte säker på att vittnet inte vet vem som följde Emilia med cykel. Men där håller jag mig lite.
Om motivet inte var en ekonomisk skuld, vad kan det då vara?
Området där Emilias saker återfanns, och i synnerhet platsen där hennes kropp påträffades, motiverar man någon med lätthet att frivilligt följa med dit? Särskiljer sig den platsen på något sätt, är den ovanligt svåråtkomlig och undanskymd för att vara centralt belägen?
Brukar AA köra bil eller cykla?
Vad gör AA på dagarna? Arbetar han? Hur ser hans fritid och umgänge ut?
Oavsett omfattningen på kunder där Emilia givetvis kan ha varit selektiv, kan du bekräfta vad bybor sagt tidigare i tråden vilket är att det var känt (om ej av alla) att Emilia själv publicerat dessa annonser?
Var du i byn dagen Emilia försvann och om ja, minns du vilket väder det var från kl 12 på dagen och framåt?