2019-11-22, 07:36
Medlem
tokens avatar
Tesla har uppenbarligen inatt lanserat en pickup som drivs av el. En mrklig skapelse.

https://alltomelbil.se/tesla-cybertruck-ar-har/

Vem kan tnkas kra det hr bket i Sverige? Skogshuggare och jgare? Det skulle vara riktigt komiskt att se den p en vanlig vg i storstan.

Just nu r jag skeptisk, men det var jag om stuprrsjeans ocks. Kanske vxer den p en, eller s blir det en flopp.
Senast redigerad av token 2019-11-22 kl. 07:41.
Citera
2019-11-22, 07:44
Medlem
Knucklehugss avatar
Na Na Na Batmobile! Vidrigt utseende, skert anvndbar till ngot men inget som jag ngonsin kommer att bli intresserad av.
Citera
2019-11-22, 07:54
Medlem
Studsbolls avatar
Inte riktigt vad jag hade frvntat mig nr man sger "pickup". Ful som stryk och inget som kan sljas som pickup. Vilken mlgrupp hade de tnkt sig. Robocop vill skert bestlla en dock.
Citera
2019-11-22, 08:55
Medlem
Kennethkvartings avatar
sch! Vadd ful? OK, den ser lite knasig ut, men verkar ju vara vldigt praktisk, adaptiv luftfjdring fr att underltta lastning r verkligen nt Isabella Lvins man kan ha nytta av exempelvis.

Hg lastvikt ocks: 1580 kg.
Citera
2019-11-22, 08:59
Medlem
Och jag skulle kunna dra min bt p tv ton som idag ingen elbil fixar.
Citera
2019-11-22, 09:12
Medlem
Jag och frugan var uppe och kollade p releasen.
Nr bgge rutorna sprack s var jag helt sker p att de skulle kra in den riktiga bilen.
Satan s ful den var!
Men nu brjar brjar jag gilla den lite mer. Absolut inte pga utseendet men det verkar som att den skall vara vldigt tlig och praktisk. Priset verkar ju inte heller vara illa.
En rostfri bil r ju ngot man har drmt om.
Vntar p att se mer detaljerade bilder inifrn och frvaringslsningar.

Jag hade missuppfattat att den skulle brja sljas i december men sg nu att det var frst i slutet av 2021. Fan vrre n nr Microsoft lanserade telefoner ett halvr efter visning.
Citera
2019-11-22, 09:14
Medlem
ziffles avatar
Utseendet av bilen passar bttre om den var p mars...
Citera
2019-11-22, 09:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Tesla har uppenbarligen inatt lanserat en pickup som drivs av el. En mrklig skapelse.

https://alltomelbil.se/tesla-cybertruck-ar-har/

Vem kan tnkas kra det hr bket i Sverige? Skogshuggare och jgare? Det skulle vara riktigt komiskt att se den p en vanlig vg i storstan.

Just nu r jag skeptisk, men det var jag om stuprrsjeans ocks. Kanske vxer den p en, eller s blir det en flopp.
r vl hipsters som har ett mikrobryggeri som kommer att leverera ngra flak l i innerstaden som kommer att anvnda den.

Givetvis har dom alla skgg och mrkliga frisyrer. Detta r mlgruppen.
Citera
2019-11-22, 09:24
Medlem
Ser ut som ngot frn Quake. Dystopisk design
Citera
2019-11-22, 09:36
Medlem
Den kommer f allt som str bredvid att utstrla beta s den kommer slja som smr.
Citera
2019-11-22, 09:51
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Kan bara sga FUL. Kanske praktisk och trevlig bil med bra finesser och skert mnga som kommer bestlla bara fr att det r en Tesla. Prislappen var vl iallafall helt rtt fr denna typ av bil.
Citera
2019-11-22, 10:27
Medlem
Stones avatar
Back to the future the, the ugly version. Ja ja, design frrndras och jag betvivlar att denna design r den slutgiltiga. Vilken shitshow med de krossade glasen. Men men, Musk har mycket av andras tid till sitt frfogande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in