• 1
  • 2
2019-11-21, 20:50
Medlem
Vad är felet på män i Sverige idag? Hur fan kan man ens vara ihop med dessa missfoster man ser överallt idag i Sverige, som vi kallar feminister.

Vi tar en titt på dessa haggor:

Sura, hatiska, gillar inte sex (Såvida det inte är en tunga mot klittan från en annan feminist), lila hår, hår under armarna, secondhand-kläder från myrorna, luktar unken svett, dreadlocks, palestinasjalar, Fjällrävenväskor, indiepopmusik, veganer, DDR-lugg och bara fula och vidriga haggor.

Vem och varför väljer man sådana här avskräden till kvinnokarikatyrer, när man kan resa till Brasilien och få en vacker mulatta, negress eller vit latina där, med fina kroppar som bara väntar på svenska blonda män?
Citera
2019-11-21, 20:55
Medlem
Har du något statistiskt underlag (eller ens någont som helst exempel) på att män föredrar kvinnor som uppfyller följande?
- Sura
- hatiska
- gillar inte sex (Såvida det inte är en tunga mot klittan från en annan feminist)
- lila hår
- hår under armarna
- secondhand-kläder från myrorna
- luktar unken svett
- dreadlocks
- palestinasjalar
- Fjällrävenväskor
- indiepopmusik
- veganer
- DDR-lugg
- fula och vidriga

Jag kan faktiskt inte komma på när det hänt en enda gång. Men det låter som att du har tagit del av material som inte jag har?

Edit:
Jag ser att inte ens du själv vet.
Citat:
*Absurt påstående om att många uppfyller ett absurt påstående*!

Vem och varför *uppfyller det absurda påståendet*?

*Argument om varför det absurda påståendet är absurt*

Så då kan vi konstatera att vi inte känner till något som helst exempel på vad du beskriver som vanligt.

Kan kanske svaret då vara att du lider av en psykos och/eller fantiserar ihop saker för att kunna slåss mot väderkvarnar/inbillade motståndare i brist på liv i övrigt?
Senast redigerad av .-fuckYUO-. 2019-11-21 kl. 21:22.
Citera
2019-11-21, 20:56
Medlem
De du beskriver är lesbiska oftast?? 😊
Citera
2019-11-21, 21:36
Medlem
Emolls avatar
Ytterst sällan man ser dessa samhällsavfall med någon man, o tacka fan för det... Oftast går de runt med en tanig hipsterkille som inte har ett skäggstrå på hela ansiktet.

Varför tror du dessa blir just bittra obegåvade extremfeminister? För att de är avundsjuka på andra kvinnor som har just klass och utseende som dessa saknar.
Citera
2019-11-21, 21:37
Medlem
argaangelicas avatar
Meh, män om man kan kalla dom intelligenta som förstår och erkänner sin feminism på sitt jobb, skola kan passera nålsögat.
Citera
2019-11-21, 22:11
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-fuckYUO-.
Har du något statistiskt underlag (eller ens någont som helst exempel) på att män föredrar kvinnor som uppfyller följande?
- Sura
- hatiska
- gillar inte sex (Såvida det inte är en tunga mot klittan från en annan feminist)
- lila hår
- hår under armarna
- secondhand-kläder från myrorna
- luktar unken svett
- dreadlocks
- palestinasjalar
- Fjällrävenväskor
- indiepopmusik
- veganer
- DDR-lugg
- fula och vidriga

Jag kan faktiskt inte komma på när det hänt en enda gång. Men det låter som att du har tagit del av material som inte jag har?

Edit:
Jag ser att inte ens du själv vet.

Så då kan vi konstatera att vi inte känner till något som helst exempel på vad du beskriver som vanligt.

Kan kanske svaret då vara att du lider av en psykos och/eller fantiserar ihop saker för att kunna slåss mot väderkvarnar/inbillade motståndare i brist på liv i övrigt?
Jag tror du har missförstått frågeställningen. TS frågar ju vem, dvs vilken man, som gillar en sur, svettstinkande kvinna med palestinasjal?

Vet du?
Citera
2019-11-21, 22:17
Medlem
Finns det feminister som väljer män? Är de verkligen feminister då?
Citera
2019-11-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag tror du har missförstått frågeställningen. TS frågar ju vem, dvs vilken man, som gillar en sur, svettstinkande kvinna med palestinasjal?

Vet du?
Nej, TS påstår att det är flera män som gör detta (samt underförstått att det rör sig om ett stort antal). Och frågar sen vilka det är.
Citera
2019-11-21, 22:45
Medlem
johanjosefssons avatar
Alfahannar som straffknullar de på kvällen.

Bara tofflar (numer kallade betahannar) viker sig för fittluder.
Citera
2019-11-22, 09:21
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Alfahannar som straffknullar de på kvällen.

Enligt mina erfarenheter stämmer detta till säkert 85 %. Om vi snackar dagens feminister, inte riktiga feminister.
Citera
2019-11-22, 12:38
Medlem
brianmolkos avatar
Eh du glömde det som motsvarar atletisk byggd blond blåögd arier i nazityskland
dvs en tjock tjej, det är den typiska feministen, och den tycks ni en del SDare vara lite intresserade av ?Ni pratade iaf om en

Vad är en ofeministisk tjej ? typ är det Blondinbella ? (som f ö borde gå ut och kriga mot gängen) (hon har ju inga Fjällvräven och lila hår och manschesterbyxor

Eller är ja....
Citera
2019-11-22, 19:00
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltronen
Finns det feminister som väljer män? Är de verkligen feminister då?

Feminister brukar inte kalla män för män, utan i genuskretsar är benämningen "penisbärare" eller"penisägare". Dom män som trivs bäst i feministers sällskap, är helt klart bögarna.
Impotenta män och bögar, brukar vara fullt accepterade i feministkretsar.

Övriga män kallas "mansgrisar" av feministpacket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in