• 4
  • 5
2025-04-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har du verkligen alla pommesen på tallriken?

Gå ut nu och börja supa, ska du sitta på bänken och dra sjufemmor med A-laget då eller?

Menade inte just nu, men bra idé. Det är sol ute idag.
Citera
2025-04-26, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankaa
Ja men när de bli napp så vettefan. Har väl vissa kvällar så min game funkar. Då har de väl varit bruden som raggar på mig. Förstår du skillnaden? Alltså jag är dålig väldigt dålig på första initiativ.

Är lite den personen som är jätteduktig på att komma in i en konversation och prata på. Men innan konversationen har startat så är jag mer tillbakadragen. Annars är jag helt ok på random prat.
Du får hoppas på brudar som jag var i ungdomen. När jag väl blev intresserad av motsatta könet var det full force. Och jag attackerade inte de där jävla alfahannarna, helt ointressanta. Jag sniffade upp de intelligenta hanarna som höll sig i bakgrunden. (Då upptäckte såklart de andra honorna hur intressanta de hanarna var.) Du får din tid.
Citera
2025-04-27, 00:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaAlfabetet
Veta vadå? Fakta och beskrivingar? En random historia? Jag är en svensk invånare det räcker ju förfan. Önska jag var född på 60 talet. Där man fick en lapp med ett nummer på så var det On direkt.

" jag föredrar o chattaaa" så är hon 40 bast bruh

Inte på något sätt orimligt att hon vill ta reda på lite om dig innan hon vet om hon alls vill träffas.
Varför träffa någon omgående om man kan lära känna varandra lite innan så man vet ungefär vem man träffar.
Svensk invånare räcker inte långt, det finns rätt många knasbollar på nätet så som kvinna vill man försöka undvika dom värsta i alla fall...
Citera
2025-04-28, 23:13
Medlem
Några tipps:

1.Bli inte för full

2. Le mycket, se glad ut, rak i ryggen

3. När du är på en fest med tjejer som verkar trevliga, prata även med den feta fula tjejen, va trevligt mot henne och som Magnus Uggla säger: säg ”ja” och ”precis” och lyssna på vad hon säger och skratta, sen pratar du med den snygga du vill ha, och le när du pratar, och blinka lite när du dragit ett skämt, och sen skojjar du med tjockisen igen och gör den andra osäker.

4. Fråga tjejen du är sugen på om olika saker, jobb, plugg osv. Om hon nämner något specifikt försök intressera dig om detaljerna så hon verkligen tror att du bryr dig.

5.KOLLA HENNE I ÖGONEN OAVBRUTET!
Detta är mitt senaste jag upptäkt! Kolla tjejerna djup i ögonen utan att kolla bort när dom prata och så ler du och nickar samtidigt. Lyft på ögonbrynen och föreställ dig att du ser ut som en Gentleman. Så kommer du upplevas så.

6. När dom berättar saker kommer det förmodligen både vara positiva och sorgliga saker. ”Farmor dog nyligen”
åh neeej fy vad sorgligt, fasen vad ledsen jag är för din skull, är ditt svar och se ledsen ut

7.Prata inte traktorer, mopeder, epor, gräsklippare, tv-spel, att du inte kan laga mat eller lägga på locket på toan. Du pratar endast om det hon vill prata om och du håller under alla omständigheter med henne.

8. Tolka hennes ansiktsuttryck. Om hon ser uttråkad ut eller inte svarar, ge upp direkt och gå vidare till nån annan. Bara släpp det. Det visar att du inte är som andra och om hon är intresserad, kommer hon komma till dig.

9.Va rolig och våga skämta.
Citera
2025-05-02, 14:58
Medlem
Jag skulle rekommendera att du övar dig i att prata med olika slags människor i sociala sammanhang i början. Bli bra på att småprata och öva bort din nervositet.

Sen tänk inte på att du "raggar" utan mer att du ser någon som ser intressant ut och du vill se vad det är för en person. Sen ha kul! Det behöver inte vara så mycket press, skiter det sig så gör det det.

Som tjej som har blivit raggar på en del ute så gillar jag iallfall om killen är lugn och trygg, och med glimten i ögat. Att han faktiskt lyssnar och verkar genuint intresserad. Sen är det där typiskt manliga väldigt attraktivt; bjud på en drink, öppna dörren, lägg en beskyddande hand på länden (om det är läge)

Sist men inte minst; klä dig snyggt! skjorta och snygga byxor kommer man långt med!
Citera
2025-05-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mac4EVER-
Några tipps:

1.Bli inte för full

2. Le mycket, se glad ut, rak i ryggen

3. När du är på en fest med tjejer som verkar trevliga, prata även med den feta fula tjejen, va trevligt mot henne och som Magnus Uggla säger: säg ”ja” och ”precis” och lyssna på vad hon säger och skratta, sen pratar du med den snygga du vill ha, och le när du pratar, och blinka lite när du dragit ett skämt, och sen skojjar du med tjockisen igen och gör den andra osäker.

4. Fråga tjejen du är sugen på om olika saker, jobb, plugg osv. Om hon nämner något specifikt försök intressera dig om detaljerna så hon verkligen tror att du bryr dig.

5.KOLLA HENNE I ÖGONEN OAVBRUTET!
Detta är mitt senaste jag upptäkt! Kolla tjejerna djup i ögonen utan att kolla bort när dom prata och så ler du och nickar samtidigt. Lyft på ögonbrynen och föreställ dig att du ser ut som en Gentleman. Så kommer du upplevas så.

6. När dom berättar saker kommer det förmodligen både vara positiva och sorgliga saker. ”Farmor dog nyligen”
åh neeej fy vad sorgligt, fasen vad ledsen jag är för din skull, är ditt svar och se ledsen ut

7.Prata inte traktorer, mopeder, epor, gräsklippare, tv-spel, att du inte kan laga mat eller lägga på locket på toan. Du pratar endast om det hon vill prata om och du håller under alla omständigheter med henne.

8. Tolka hennes ansiktsuttryck. Om hon ser uttråkad ut eller inte svarar, ge upp direkt och gå vidare till nån annan. Bara släpp det. Det visar att du inte är som andra och om hon är intresserad, kommer hon komma till dig.

9.Va rolig och våga skämta.

" Du pratar endast om det hon vill prata om och du håller under alla omständigheter med henne." Haha...nej det känns väldigt falskt och insmickrande! Tjejen tänker nog att du är en toffelhjälte, var dig själv!
Citera
2025-05-02, 23:07
Medlem
Stonedboys avatar
Jag var blyg förr inför tjejer såg dom som nåt helt annat. Men nu på äldre dagar så är det ingen större skillnad dom är ju människor precis som killar. Så jag pratar med alla på samma sätt sen klickar man mer med vissa naturligt då det uppstår attraktion.

Men det kommer naturligt när man väl träffar den tjejen så man ska inte stressa på och försöka vara nåt man inte är. Var bara dig själv som du brukar så löser det andra sig också.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in