2025-04-26, 06:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Enligt mina erfarenheter så var tjejer så förr, ville chatta i veckor först. Nu verkar det som att många tjejer vill ses snabbt för att känna av kemin irl.
Inte för att jag själv träffar tjejer som vill det, men ser att många tjejer skriver det i sina presentationer.
Jaha men det där händer inte mig. EXTREMT sällan någon vill ses direkt. Ksk för jag är invandrare.

Lösningen är ju att gå fram IRL men det känns så jävla orättvist att jag måste kriga kukrn av mig medan tjejerna bara sitter där som passiva horor o h gör ingenting.
Citera
2025-04-26, 06:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det skulle inte kunna vara så att dom vill veta mera om dig för att kunna avgöra om dom vill ut på dejt med dig?
Alla vill inte ses först och lära känna sen, vissa vill tvärtom och en del är lite av varje.

Men vill dom prata mera och du är het på att ses lär ni ändå inte vara kompatibla, så var nöjd för att du får veta det tidigt.
Veta vadå? Fakta och beskrivingar? En random historia? Jag är en svensk invånare det räcker ju förfan. Önska jag var född på 60 talet. Där man fick en lapp med ett nummer på så var det On direkt.

" jag föredrar o chattaaa" så är hon 40 bast bruh
Citera
2025-04-26, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaAlfabetet
Jaha men det där händer inte mig. EXTREMT sällan någon vill ses direkt. Ksk för jag är invandrare.

Lösningen är ju att gå fram IRL men det känns så jävla orättvist att jag måste kriga kukrn av mig medan tjejerna bara sitter där som passiva horor o h gör ingenting.

Jag har läst om killar som har lätt att få tjejer irl, men på nätet var det tvärstopp. Så just nätdejting är lite speciellt.

Jag brukade gå fram till tjejer irl, men är värdelös på att ragga, så jag fick aldrig napp. En del tjejer säger att de önskar att killar inte var så fega och gör sånt oftare, andra säger att killar gärna kan låta dom få vara ifred.
Jag tror det är för att tjejer vill känna sig valda, få bekräftelse. Många är rädda att få nej, de skulle bli förstörda av att bli ratade, Bättre att killen tar den risken.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-04-26 kl. 07:54.
Citera
2025-04-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Det är ju en trend som hållit på i 15 års tid. Inget nytt. Vissa liknar väl skogshuggare i alla fall. Då förstår man det lite bättre.

Senast igår såg jag en snygg tjej på en dejtsida som vill att han ska ha skägg, och gärna hår på bröstet. En del tjejer går igång på varulvar.
Citera
2025-04-26, 10:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Senast igår såg jag en snygg tjej på en dejtsida som vill att han ska ha skägg, och gärna hår på bröstet. En del tjejer går igång på varulvar.

Ser att du ofta skriver om dejtingsidor, men vad skulle hända då tror du om du kliver in på en bar/klubb där du passar in åldersmässigt och sveper typ två sexor Jäger och en Mariestad och sen bara ställer dig bredbent vid bardisken och håller låda? Ett av Tarzans gamla raggningsknep för övrigt.
Citera
2025-04-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ser att du ofta skriver om dejtingsidor, men vad skulle hända då tror du om du kliver in på en bar/klubb där du passar in åldersmässigt och sveper typ två sexor Jäger och en Mariestad och sen bara ställer dig bredbent vid bardisken och håller låda? Ett av Tarzans gamla raggningsknep för övrigt.

Skulle nog inte hända så mycket. Jag orkar inte skrika länge.
Citera
2025-04-26, 11:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Skulle nog inte hända så mycket. Jag orkar inte skrika länge.

Skit i nattklubben och gå på en bar istället då. Men det jag försöker få fram är att det är bra att komma ut bland folk ibland (även om man hatar dem) och umgås, skratta och typ visa sig levande (det är där Jägern kommer in). Och att gå ut ensam är också bra, det visar omgivningen att man inte är någon ängslig jävla fjolla, utan en snubbe med ryggrad. Så kompis, nu har du upplägget för lönelördagen klart.
Citera
2025-04-26, 11:17
Har man magrutor så behöver maninte snacka så mycket
Citera
2025-04-26, 11:18
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmuskler
Har man magrutor så behöver maninte snacka så mycket
Funkar med magruta med
Citera
2025-04-26, 11:22
Medlem
Citat:
Skit i nattklubben och gå på en bar istället då. Men det jag försöker få fram är att det är bra att komma ut bland folk ibland (även om man hatar dem) och umgås, skratta och typ visa sig levande (det är där Jägern kommer in). Och att gå ut ensam är också bra, det visar omgivningen att man inte är någon ängslig jävla fjolla, utan en snubbe med ryggrad. Så kompis, nu har du upplägget för lönelördagen klart.

Ensamma män i baren är rödflagg
Citera
2025-04-26, 12:11
Medlem
Citat:

Du har rätt, jag ska gå ut och supa nu och förhoppningsvis dra med mig nåt hem.
Citera
2025-04-26, 12:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Du har rätt, jag ska gå ut och supa nu och förhoppningsvis dra med mig nåt hem.

Har du verkligen alla pommesen på tallriken?

Gå ut nu och börja supa, ska du sitta på bänken och dra sjufemmor med A-laget då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in