2019-11-20, 23:11
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
CIS-man? Knappast. Jacob Lieberman är super-judisk och en totalt feminiserad hanrej. Har Margaux konverterat till judendomen innan de gifte sig? Det skulle förklara varför media dyrkar henne och lyfter upp henne.

Nåväl. Hon dumpar nu den superfeminina juden Lieberman. Margaux längtar efter en maskulin, kristen karl (Viktor Frisk). Den hebréiska hanrejen fick inte ens Margaux att bära hans efternamn. Det säger ju allt.

Haha, skulle Viktor Frisk vara manlig??
Snubben är så långt från alfahane man kan komma, ligger ju på samma nivå som nörden hon har barn med
Citera
2019-11-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
"Jag är influencer" fick nästan kväljningar. Hon ska alltså ha blivit känd pga och lever på sitt utseende? Men samtidigt är hon definitivt below average. Ebba ser bättre ut.

Vem är det som påstår att hon blivit känd pga sitt utseende? Hon ser ut som en påse skit.
Hon blev känd för att hennes vänner var "IT-bloggare", IT som i IT-människor, inte IT som i informationsteknologi, som de brukade säga.
Citera
2019-11-21, 09:30
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Svårt för människor som tjänar pengar på hänga ut sina barn på nätet.

Verkligen. Är det något man kan kritisera en person som Margaux för, så är det detta.
Citera
2019-11-21, 16:52
Medlem
Livnär sig på sin unge och kysser andra män när hon är gift, dessutom skyltas det med det. Verkar vara en egocentrisk person som enbart tänker på karriär. Hennes unge och man är bara redskap som hon använder för publicitet, stackars dem.

Hur kommer det sig att hon inte tillåter kommentarer på Youtube? Någon tidigare incident, påhopp eller bara en rädsla av att bli ogillad?

Synd att hon är så kändiskåt för i övrigt verkar hon helt okej.
Citera
2019-11-21, 20:32
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
CIS-man? Knappast. Jacob Lieberman är super-judisk och en totalt feminiserad hanrej. Har Margaux konverterat till judendomen innan de gifte sig? Det skulle förklara varför media dyrkar henne och lyfter upp henne.

Nåväl. Hon dumpar nu den superfeminina juden Lieberman. Margaux längtar efter en maskulin, kristen karl (Viktor Frisk). Den hebréiska hanrejen fick inte ens Margaux att bära hans efternamn. Det säger ju allt.

Ledsen om jag rubbar din skeva världsbild, men du kanske inte vet att din nya favorit-arier Viktor Frisk är öppet bisexuell? Att han sedan har en del andra bokstavskombinationer förutom BS är ju inget negativt, men ett faktum.

Margaux går vidare, men du verkar sitta fast i gamla 30-tals ideer. Väx upp!
Citera
2019-11-21, 20:36
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Falsk människa som är allierad med Annie Lööf och säkert tycker hon förtjänar en bättre man än sin nuvarande Cis-man!

Jag bad henne om en tjänst till ett svårt sjukt barn som ser upp till henne, men hon svarade inte ens.

Dessa små luder till människor tror att de är universums mittpunkt och att överösas med beröm varje dag är verkligen inte nyttigt för ens ego. Det kommer en dag när hennes "Imperium" brakar ihop och hon kommer få betydligt värre problem i livet än tjafs med sin pojkvän.
Citera
2019-11-22, 00:16
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:

Inte för att jag är något fan av Margaux, men rätt ska vara rätt... Hon och Viktor har varit riktigt bra vänner sen skolåren och umgåtts i många många år så som jag förstått det. Du har alltså inte gjort ett scoop.
Citera
2019-11-22, 15:04
Medlem
RobertoSavianos avatar
Knullar hon med Viktor Frisk eller hur ligger det till?
Citera
2019-11-22, 21:48
Bannlyst
Skidåkaren Ebba Andersson fick frågan om vilken annan idrottsstjärna hon skulle vilja va om hon fick välja..

Hon kunde inte komma på nån, så hon svarade i stället att hon skulle kunna byta plats med Margaux Dietz 😒😟😏
Citera
2019-11-22, 23:37
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Knullar hon med Viktor Frisk eller hur ligger det till?
Det tror jag absolut. Igår kväll var deras mammor med dom ute och roade sig. Alla fyra strålade och såg så lyckliga ut. Bilder lades ut på bådas insta.
Citera
2019-11-23, 12:03
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det tror jag absolut. Igår kväll var deras mammor med dom ute och roade sig. Alla fyra strålade och såg så lyckliga ut. Bilder lades ut på bådas insta.

Bilderna verkar borttagna nu?

Ser inga på någon av deras insta.

Kanske de insåg att detta var känsligt och retar upp deras egna nära och kära?
Citera
2019-11-24, 01:28
Medlem
Fan, hennes unge Arnold som är knappt 2 och halvt år gammal är ju smartare än en vuxen somalier!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in