• 2
  • 3
2019-11-19, 16:40
Medlem
Arvtants avatar
Rejält med silvertejp borde kunna funka.
Citera
2019-11-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Är du verkligen så korkad att du låter hälsan förlora pga snålhet? Är det något man ska investera i är det sin kropp.

Men lev du vidare som du vill så får du se hur kul du har det när du är 60+..

idiot jävel jag tar hand om min hälsa på absolut bästa sätt.. och jag gör de igenom att investera pengar jag har i den .. alltså behöver jag inga lånade jävla pengar till att ha en god hälsa ..

undra hur kul de är för dig att gå i pansion med existensminimum och skulder upp över öronen.. mellan jag har min sparade och investerade pengar ..

hur fan kan man påstå att de är att investera i sin hälsa igenom att låna pengar idiot jävel
Citera
2019-11-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippmode
idiot jävel jag tar hand om min hälsa på absolut bästa sätt.. och jag gör de igenom att investera pengar jag har i den .. alltså behöver jag inga lånade jävla pengar till att ha en god hälsa ..

undra hur kul de är för dig att gå i pansion med existensminimum och skulder upp över öronen.. mellan jag har min sparade och investerade pengar ..

hur fan kan man påstå att de är att investera i sin hälsa igenom att låna pengar idiot jävel

Det låter som du vaknat på fel sida, kanske lite butthurt? Du behöver inte vara orolig för mig jag har så jag klarar mig och behöver inte ta lån eller skriva trådar på Flashback. Investera rätt från början, det mår både din ekonomi och din hälsa bäst utav.
Citera
2019-11-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Det låter som du vaknat på fel sida, kanske lite butthurt? Du behöver inte vara orolig för mig jag har så jag klarar mig och behöver inte ta lån eller skriva trådar på Flashback. Investera rätt från början, det mår både din ekonomi och din hälsa bäst utav.

varför tipsa om lån då om du inte är en idiot??
då borde ditt första inlägg vart de du skrev nu …
de enda jag tänker om dig idiot och ganska säker på att du är en sån som lånar pengar.
Citera
2019-11-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippmode
varför tipsa om lån då om du inte är en idiot??
då borde ditt första inlägg vart de du skrev nu …
de enda jag tänker om dig idiot och ganska säker på att du är en sån som lånar pengar.

Snälla du bara tyst din valp
Senast redigerad av KFCnogger 2019-11-20 kl. 17:59.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in