Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-18, 20:07
  #1
Avstängd
13333s avatar
Bara jag som tycker detta? Allt snack i media om "unga män" och "män" för att dölja det riktiga problemet att de heter Mohammed och Jaffar och så vidare. Svenska män trakasseras av staten så de hålls för upptagna med att se att svenska flickor och kvinnor våldtas och mördas för att själva nånsin ingripa. Tycker man blir dåligt behandlad av staten rent allmänt och finns gott om kvinnor som inkvoterats tillsammans med muslimer som inte kan det mest grundläggande ens.

SD röster är i regel män. Det är inte SD som stängs ut, det är män som stängs ute ifrån alla beslut.

Vad det har för långtgående effekter är att färre män har högskolebehörighet--alla har fastnat i systemet tillsammans muslimer. De få män med makt i samhället kan inget göra då staten trakasserar dem konstant. Utbredd "feminism" som är att kvinnor är överlägsna män och en stor del invandrare som är kriminella och dessa tvingas svenska män hantera, och hamnar själva i kläm. Trots en skyhög skattekvot är staten med en svetsare som statsminister helt inkompetenta att göra sina jobb.

Någon som varit med om trakasserier ifrån staten? Det sjukaste jag sett är högavlönade jurister (könskvoterade) som inte kan grundläggande lagstiftning, alltså grundlagar. Dessa i sina yrken ger muslimer "free pass", men är stenhårda mot svenska män. Där muslimer inte straffas, straffas svenska män 100 gånger så hårt. Socialdemokraterna är helt genomsyrade av islam ideal.

Dela gärna erfarenheter av statens trakasserier av män.
Citera
2019-11-18, 20:18
  #2
Medlem
Spännande analys.

Att vara en vit, heterosexuell man i dagens samhälle är bland det värsta man kan vara. Det är inte vita män som får gå före i bostadskön, kvoteras in på arbetsmarknaden eller får gratis tandvård. Därför förstår jag mig inte på folk som i Sverige använder begrepp som ”white privilege”. Hur det är i USA kan jag inte yttra mig om dock.
Citera
2019-11-18, 20:29
  #3
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13333
...

Någon som varit med om trakasserier ifrån staten? Det sjukaste jag sett är högavlönade jurister (könskvoterade) som inte kan grundläggande lagstiftning, alltså grundlagar. Dessa i sina yrken ger muslimer "free pass", men är stenhårda mot svenska män. Där muslimer inte straffas, straffas svenska män 100 gånger så hårt. Socialdemokraterna är helt genomsyrade av islam ideal.

...
Det rör sig om maktgalna, kappvändande och uppmärksamhetskrävande kärringar. De finns överallt i samhället, men företrädesvis i miljöer där de är ”skyddade” och kan slå neråt.

Man brukar prata om ”mjuka” kvinnliga värderingar, men det är nys. Kvinnor är bland de värsta mobbarna, och de skulle inte ha nåt emot att klämma åt en ”Muhammed” också - men då bara om klimatet tillåter det ...
Citera
2019-11-18, 20:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeSoros
Spännande analys.

Att vara en vit, heterosexuell man i dagens samhälle är bland det värsta man kan vara. Det är inte vita män som får gå före i bostadskön.

Åfan det va ingen som fråga mig vilken sexuell läggning jag hade när jag fick min lägenhet gissar på att du bor i mammas källare.
Citera
2019-11-19, 00:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13333
Bara jag som tycker detta? Allt snack i media om "unga män" och "män" för att dölja det riktiga problemet att de heter Mohammed och Jaffar och så vidare. Svenska män trakasseras av staten så de hålls för upptagna med att se att svenska flickor och kvinnor våldtas och mördas för att själva nånsin ingripa. Tycker man blir dåligt behandlad av staten rent allmänt och finns gott om kvinnor som inkvoterats tillsammans med muslimer som inte kan det mest grundläggande ens.

SD röster är i regel män. Det är inte SD som stängs ut, det är män som stängs ute ifrån alla beslut.

Vad det har för långtgående effekter är att färre män har högskolebehörighet--alla har fastnat i systemet tillsammans muslimer. De få män med makt i samhället kan inget göra då staten trakasserar dem konstant. Utbredd "feminism" som är att kvinnor är överlägsna män och en stor del invandrare som är kriminella och dessa tvingas svenska män hantera, och hamnar själva i kläm. Trots en skyhög skattekvot är staten med en svetsare som statsminister helt inkompetenta att göra sina jobb.

Någon som varit med om trakasserier ifrån staten? Det sjukaste jag sett är högavlönade jurister (könskvoterade) som inte kan grundläggande lagstiftning, alltså grundlagar. Dessa i sina yrken ger muslimer "free pass", men är stenhårda mot svenska män. Där muslimer inte straffas, straffas svenska män 100 gånger så hårt. Socialdemokraterna är helt genomsyrade av islam ideal.

Dela gärna erfarenheter av statens trakasserier av män.

Jag har aldrig på något sätt blivit trakasserad av staten (eller någon annan för den delen) för att jag är vit, heterosexuell eller man. Jag har alltid blivit väl behandlad, tagen på allvar, haft relativt lätt att skaffa jobb och den tiden jag har arbetat i vårdsektorn så har jag tom haft lättare att få jobb och förlängda vikariat än mina kvinnliga kollegor.

Jag har inte sett något av det du beskriver ute i den riktiga världen. Det verkar snarare vara internetsanningar. Det kanske är dig det är fel på? Du verkar stöta på en helt orimlig mängd problem iom alla dessa klagotrådar du startar hela tiden. Felen kanske inte ligger i alla andra och du kanske inte är så förtryckt och trakasserad som du tror?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback