2021-03-22, 19:18
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
På alla bolag står han reggad som styrelsesuppleant. Det är styrelseledamoten som blir vald till vd om man inte väljer en externt, om man nu tvunget ska välja en vd, vad det nu ska vara bra för. Titel?? Ja, kanske....

Adressen han hade står kvar så länge ingen ändrar den.
Ändringen gjordes nyligen, samma med uppgifterna om bolaget.
Därav tänkte jag om det har något samband.
Citera
2021-03-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Ändringen gjordes nyligen, samma med uppgifterna om bolaget.
Därav tänkte jag om det har något samband.

Tror inte det för att han nu inte har sin hemadress kvar.
Sett de ändrat styrelseledamot till en med skyddade uppgifter. Det verkar vara lite mysko, att man ens kan ha det. Hade jag ingen aning om att man kunde ha.
Citera
2021-03-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Tror inte det för att han nu inte har sin hemadress kvar.
Sett de ändrat styrelseledamot till en med skyddade uppgifter. Det verkar vara lite mysko, att man ens kan ha det. Hade jag ingen aning om att man kunde ha.
Eftersom han står på okänd adress nu och tfnnr saknas, så blir det svårt att ha en sådan roll. Några styrelsemöten lär han inte dyka upp på.
Citera
2021-03-22, 19:46
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag misstänker att han blivit hotad med stryk etc på Kumla. Att sitta på en "lugn avdelning" kan han nog glömma när det gäller klientelet i säkerhetsklass 1 i vilket fängelse som helst. Möjligen om han sätts i isolation för sin egen säkerhet.

Det är riktigt, det finns inga ”lugna” klass-1-anstalter i detta land. Vill man ha det lugnt så får man söka sig till isolering å därmed vara inlåst 23 av 24 timmar/dygn, det blir nog lite trist för snorungen..
På Kumlakåken så ristade Sparrisen in sitt namn på väggarna och bjöd ut en kvinnlig vårdare på dejt med ett löfte om att ge henne en BMW då han frikändes i HD...tillåt mig att små-le..... MOOOOHAAAAHAAAHAHAAAA🤣

Jag tror att Sparrisen pep om att få hamna på en ”lugn” anstalt pga att minska avståndet till sin släkt. Det blir lättare att få besök då varje Söndag från mamsen, papsen å alla tusen släktingar som bor runt Uddevalla-Alingsås som kan peppa honom ”håll ut lille Sparris, du ska bara vara inlåst tio år till, upp med hakan, ta en kaka till..”
Citera
2021-03-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Eftersom han står på okänd adress nu och tfnnr saknas, så blir det svårt att ha en sådan roll. Några styrelsemöten lär han inte dyka upp på.

Är det bara 1 styrelseledamot/aktieägare har man inget styrelsemöte. Varken med suppleanten eller med sig själv. På ordinarie stämma kan ledamoten vara både ordförande och justerare.
Vet inte vem som kollar registrerade adresser. Tel nr registreras inte.

Det är inte som t ex i en bostadsrättsförening där man ska ha ett antal styrelsemöten under räkenskapsåret.
Senast redigerad av Urre01 2021-03-22 kl. 23:33.
Citera
2021-03-23, 10:25
Medlem
Frikänd? Hur tänker man där? Blev dömd för mord både av TR & HR?
Citera
2021-03-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.

Drömmer du eller jag? Vad, vem, när, hur, menar du?
Citera
2021-03-23, 11:45
Medlem
Citat:
Vilket inlägg svarar du på? Och vad syftar du på? Vem?
Citera
2021-03-23, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Det är riktigt, det finns inga ”lugna” klass-1-anstalter i detta land. Vill man ha det lugnt så får man söka sig till isolering å därmed vara inlåst 23 av 24 timmar/dygn, det blir nog lite trist för snorungen..
På Kumlakåken så ristade Sparrisen in sitt namn på väggarna och bjöd ut en kvinnlig vårdare på dejt med ett löfte om att ge henne en BMW då han frikändes i HD...tillåt mig att små-le..... MOOOOHAAAAHAAAHAHAAAA🤣

Jag tror att Sparrisen pep om att få hamna på en ”lugn” anstalt pga att minska avståndet till sin släkt. Det blir lättare att få besök då varje Söndag från mamsen, papsen å alla tusen släktingar som bor runt Uddevalla-Alingsås som kan peppa honom ”håll ut lille Sparris, du ska bara vara inlåst tio år till, upp med hakan, ta en kaka till..”
Sry, va lite för snabb..
Citera
2021-03-23, 12:01
Medlem
Citat:
Sry, va lite för snabb..
Ingen pratar väl om "frikänd"?
Citera
2021-03-23, 14:34
Medlem
Det var T's lovord till den kvinnliga krimvårdaren. "när jag blir frikänd i hovrätten"..
Citera
2021-03-24, 07:59
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Sry, va lite för snabb..

Exakt! Detta utryckte Sparrisen till den kvinnliga vakten. Han slutar nog aldrig att tro på sig själv fast han är dömd i alla instanser och nekades prövning.
Så han tänkte nog inte alls. Som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in