Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag misstänker att han blivit hotad med stryk etc på Kumla. Att sitta på en "lugn avdelning" kan han nog glömma när det gäller klientelet i säkerhetsklass 1 i vilket fängelse som helst. Möjligen om han sätts i isolation för sin egen säkerhet.
Det är riktigt, det finns inga ”lugna” klass-1-anstalter i detta land. Vill man ha det lugnt så får man söka sig till isolering å därmed vara inlåst 23 av 24 timmar/dygn, det blir nog lite trist för snorungen..
På Kumlakåken så ristade Sparrisen in sitt namn på väggarna och bjöd ut en kvinnlig vårdare på dejt med ett löfte om att ge henne en BMW då han frikändes i HD...tillåt mig att små-le..... MOOOOHAAAAHAAAHAHAAAA🤣
Jag tror att Sparrisen pep om att få hamna på en ”lugn” anstalt pga att minska avståndet till sin släkt. Det blir lättare att få besök då varje Söndag från mamsen, papsen å alla tusen släktingar som bor runt Uddevalla-Alingsås som kan peppa honom ”håll ut lille Sparris, du ska bara vara inlåst tio år till, upp med hakan, ta en kaka till..”