2007-06-24, 22:01
Medlem
peppeängs avatar
av någon anledning har jag alltid kallat mig Link. tycker det känns bra och jag tycker om det namnet!
Citera
2007-06-25, 03:13
Medlem
Ledarens avatar
Kallade mig Link och min häst Hero efter Fantomens häst i Twilight Princess.
Citera
2007-06-25, 03:16
Medlem
Androass avatar
Kallar mig alltid Link. Så nu vet ni
Citera
2007-06-25, 08:44
Bannlyst
Brukar oftast heta "Gandalf" eller något annat mäktigt när jag får välja namn på min karaktär, FAG om det är tre tecken.
Citera
2007-06-25, 08:59
Medlem
SilverDoggs avatar
när jag var yngre var det möjligt att jag döpte honom till precis vafan som helst. omogna namn var inte ovanligt

nuförtiden kör jag alltid på link. om man får döpa om andra, t.ex pållen i twilight princess, så blir det att man ger dom nåt fult namn. greger tror jag att jag kallade min.

annars kan man döpa den till my ass

"i washed my ass for you link."

alltid lika kul
Citera
2007-06-25, 10:05
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guffaw
Så jävla larvigt o döpa karaktären till Link, verkligen.

Jag tror att meningen är att man sska döpa karaktären efter sig själv, så att man kan leva sig in lite bättre.

Tja... jag behöver ju inte döpa link till *mitt namn* för att leva mig in mer, tycker snarare de flesta riktiga namn förstör fantasykänslan och skapar raka motsatsen till det du menar. Det är Link, därför ska han heta Link.

En jag känner döpte Epona till Snel Hest dock....
Citera
2007-06-25, 11:49
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
jag brukar heta Hero eller link, spelar jag aspel där man får fler chars typ final fantasy heter hjälten Hero och den som är prinsess döper jag till Slynan eller liknande.
brukar faktiskt heta Link, eftersom det är liksom det enda "värdiga" namnet man kan ha. Men som du säger i vissa spel så som FF7 så heter den första gubben som vanligt, medan negern brukar heta negern och hon tjejen hora osv.
Citera
2007-06-25, 11:58
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Namnen ska vara original imo.
Citera
2007-06-25, 12:35
Medlem
ugglans avatar
Väljer alltid det fulaste namnet jag kan komma på
Citera
2007-06-25, 13:03
Medlem
linuxs avatar
Jag brukar nog oftast döpa han till Link och i dom spel det går (minns inte hur det var med Zelda) brukar jag köra 'default' namnet.
Citera
2007-06-25, 13:04
Medlem
krijgenics avatar
3 bokstäver, så är det självklart GUD som gäller. Annars mitt eget namn.
Citera
2007-06-25, 13:54
Medlem
Elenhins avatar
Detta nick eller mitt ännu mer använda nick. I alla spel där man kan ändra namn. Det är ju jag som spelar lixom, om jag heter Link så känns det inte lika kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in