Citat:
Ursprungligen postat av
Parasolltroll
Vet inte vad du pratar om för "förening", det jag försöker redogöra för är inga rykten och inget misstag i min forskning så här långt. Ja det finns i offentliga handlingar, var skulle jag annars få uppgifterna ifrån. Jag förstår att det här är komplicerat och svårt för dig och en del andra att sätta er in i. Tänker inte försöka förklara för dig nu iaf.
Att det är rätt Tishko kan det inte finnas något tvivel om. Om det har med narkotika att göra är förstås ett stort frågetecken. Det man skulle vilja veta är vad firman sysslar med. Det verkar finnas hur många alternativ som helst.
Men det borde väl gå att ta reda på. Eller kan det vara hemligt? Vart vänder man sig för att få veta det? Det borde väl finnas uppgifter om det, även om det är en täckmantel? Vet bolagsverket undrar okunnig? Jag föreslog biluthyrning eller kanske bilreparationer, som pappan kan ha haft. Kan förstås också vara någon annan släkting som har någon firma. Jag tycker att det här är värt att forska i. Kan ju vara något helt oskyldigt. Jag undrar lite hur det här blev upptäckt. Upptäckte någon det genom att googla på hans namn?