2021-03-15, 15:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Japp 100% säkert att det är Ts lägenhet om man tittar på skissen.

Jisses. Ingen i Uddevalla kan väl ha undgått att höra om lilla Wilma som styckades i badrummet och vars huvud låg i sovrumsgarderoben på adressen Göteborgsvägen 23 C?!?

Jag skulle aldrig klara av att ens duscha än mindre sova i den lägenheten...

😳😱🤢

Likadant på Gårdsjögatan 6A vån 1 i Askersund där Jonna Henningsson styckadmördade Lovisa Lind i badrummet 💙

Fast det finns säkert en hel del folk som inte vare sig har en aning om vad som hänt i lägenheten eller med Wilma och till och med de som inte ens bryr sig! Jag tror inte vi i denna tråden tillhör de okänsliga precis - fast en stor del av Sveriges befolkning verkar "glömma fort".
Citera
2021-03-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vad menar du? Menar du Emperians?

Edit. Han står som styrelsesuppleant. Den enda styrelseledamoten står som "Skyddad person". Skulle inte förvåna mig om det är hans farsa - men det låter jag vara osagt.
Ja, fast jag klickade runt och hittade namnet på en tjej i Farsta? Jämnårig med T
Citera
2021-03-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Ja, fast jag klickade runt och hittade namnet på en tjej i Farsta? Jämnårig med T
Bolaget var verksamt 2019-01--2020-12. Det avreggades i dec förra året. Nåt namn får inte jag upp åtminstone.
Citera
2021-03-15, 19:10
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det kan det säkert vara. Normalt är ett fängelsestraff inte så att hyresvärden kan säga upp någon hyresgäst för - men det kostar ju hela tiden att betala hyra = han har väl insett att han inte har råd att ha den stå tom och en hyresvärd kan ju också säga Nej till att han får hyra ut den i 2:ahand pga av sitt pågående fleråriga straff. Nåväl - lägenheten verkar totalrenoverad från golv till tak och allt! Tacknämligt för den som flyttar in vill nog inte behöva städa vare sig blod/fekalier eller likfläckar Fast själv skulle jag aldrig vilja flytta in i en lägenhet eller hus där ett mord med största sannolikhet har skett.

Ja men precis. Jag betalade 4.800kr för min tvåa där. Han flyttade in efter mej så den låg säkert på 5.600kr, de höjer för varje hyresgäst. Jag gjorde ett lägenhetsbyte och fick behålla den ”lägre hyran”/samma hyra som tidigare.

Hela det huset är ett spökhus. Om man nu tror på spöken. Finns inte en enda lägenhet jag varit i där, som inte gett mej vibbar. En lägenhet vet jag att en äldre dam dog i, naturlig död. Man kan höra en gungstol vagga, se skuggor överallt, känna sej iakttagen. Men som sagt, om man tror på spöken och sånt. Kom ifrån ämnet nu.. kan säga att det är starka traumaenergier från hans lägenhet efter allt detta. Skulle aldrig vilja sätta min fot i det huset igen.

Nej du har rätt, det skulle inte jag heller vilja 🥺
Citera
2021-03-15, 22:54
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hmmm... huset låg ju ute för försäljning?
Ja men det kan ju varit en del i en skilsmässa, han har väl fått ihop pengar att köpa ut henne. Eller så fanns det ingen köpare beredd att betala begärt pris.
Citera
2021-03-15, 22:59
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in2lad
Huset ligger fortfarande ute för försäljning, och har stått tomt länge. Utvandrat? Till?
Hur vet du att det är tomt? Ingen aning vart hon har flyttat.
Citera
2021-03-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Nu har Thischkos styvmor ”utvandrat”, pappan Saed bor kvar i huset i Uddevalla.
Vad heter kärringen? Meddela försäkringskassan så att barnbidragen blir stoppade. Såna parasiter brukar fortsätta lyfta bidragen fast att de inte längre är kvar i Sverige.
Citera
2021-03-16, 00:59
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Ja det ser jätteskumt ut. I februari 2021 byttes en annan kille ut mot T som styrelseledamot i företaget som sysslar med bemanning och personalrekrytering. Får han ens vara aktiv i en bolagsstyrelse när han sitter inne?
Kan inte låta bli att associera till nedanstående nyhet i febr -21:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/chefer-pa-bemanningsforetag-haktade-i-dopingharva

https://www.allabolag.se/5591426654/emperians-services-ab
Senast redigerad av Parasolltroll 2021-03-16 kl. 01:02. Anledning: Tiilägg
Citera
2021-03-16, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Ja men precis. Jag betalade 4.800kr för min tvåa där. Han flyttade in efter mej så den låg säkert på 5.600kr, de höjer för varje hyresgäst. Jag gjorde ett lägenhetsbyte och fick behålla den ”lägre hyran”/samma hyra som tidigare.

Hela det huset är ett spökhus. Om man nu tror på spöken. Finns inte en enda lägenhet jag varit i där, som inte gett mej vibbar. En lägenhet vet jag att en äldre dam dog i, naturlig död. Man kan höra en gungstol vagga, se skuggor överallt, känna sej iakttagen. Men som sagt, om man tror på spöken och sånt. Kom ifrån ämnet nu.. kan säga att det är starka traumaenergier från hans lägenhet efter allt detta. Skulle aldrig vilja sätta min fot i det huset igen.

Nej du har rätt, det skulle inte jag heller vilja 🥺
Vad tyst det är om Tishko nu. Inte ett ljud hör man om honom nu.
OT förstås, men jag kollade på Peter Madsen Flashback igår, och han är ju redan omgift. Ja det visste jag ju sen tidigare men ville kolla om det stämde nu också. Tänk ändå. Allting går åt. Rysk konstnärinna. Undrar vad hans forna älskarinnor ska säga nu. En sådan som PM lär väl bli svårt att hitta igen. 😰😢Mycket fokuserad med specialintresse. mmm.
Citera
2021-03-16, 08:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vad heter kärringen? Meddela försäkringskassan så att barnbidragen blir stoppade. Såna parasiter brukar fortsätta lyfta bidragen fast att de inte längre är kvar i Sverige.

Vilka bidrag uppbär de? Har inte i minne av att de har omyndiga barn så att de skulle uppbära barnbidrag ... i varje fall har det nog inte uppgetts i tråden att småsyskon finns?! Inga bidrag som ges till medborgare i Sverige är offentliga uppgifter så det ska vi inte utgå ifrån att de har några heller. Så dina påståenden känns som tagna ur luften.
Citera
2021-03-16, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Ja det ser jätteskumt ut. I februari 2021 byttes en annan kille ut mot T som styrelseledamot i företaget som sysslar med bemanning och personalrekrytering. Får han ens vara aktiv i en bolagsstyrelse när han sitter inne?
Kan inte låta bli att associera till nedanstående nyhet i febr -21:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/chefer-pa-bemanningsforetag-haktade-i-dopingharva

https://www.allabolag.se/5591426654/emperians-services-ab

Tack &Parasolltroll! Trevlig läsning för mig som spekulerat massa "dumheter" i tråden.
Tror fortfarande på att T sabbat något "stort". W dog inte pga svartsjuka, detta är endast min logik som säger det, inget jag kan svära på.
Wilma har nog visat vägen för andra rotlar?
Citera
2021-03-16, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vilka bidrag uppbär de? Har inte i minne av att de har omyndiga barn så att de skulle uppbära barnbidrag ... i varje fall har det nog inte uppgetts i tråden att småsyskon finns?! Inga bidrag som ges till medborgare i Sverige är offentliga uppgifter så det ska vi inte utgå ifrån att de har några heller. Så dina påståenden känns som tagna ur luften.

Märkligt att du missat så mycket! Som du påstått har läst "allt"? Det står bl.a. i FUP!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in