2020-08-13, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Uppmärksammade fall som just detta borde komma ut men det märker vi.

Ja det borde det verkligen, men det gör det inte tyvärr, glädjs varje gång Karman kommer...
Men t.ex. Tumba/Botkyrka dagispedofilen som åkte in för några månader sedan blev misshandlad på Salberga + en anstalt till innan han kom till nuvarande anstalt, stod inte en rad i tidningen om det.
KV är livrädda att sånt kommer ut, framförallt cheferna på häktena och anstalterna som kommer i dålig dager...
Citera
2020-08-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarkuk
Ja det borde det verkligen, men det gör det inte tyvärr, glädjs varje gång Karman kommer...
Men t.ex. Tumba/Botkyrka dagispedofilen som åkte in för några månader sedan blev misshandlad på Salberga + en anstalt till innan han kom till nuvarande anstalt, stod inte en rad i tidningen om det.
KV är livrädda att sånt kommer ut, framförallt cheferna på häktena och anstalterna som kommer i dålig dager...
Men vad är det för skit du snackar sluta sprida lögner
Citera
2020-08-13, 20:14
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Eller som Picasso2 var inne på, så har han dumpat valda delar i sina vårdtagares soprum. Spritt över delar av stan.
Nej men jag talar om stoppning i kuddar, kuddvar!
Citera
2020-08-13, 20:17
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Skitsnack, du har ingen bekant på Salberga, jävla trams.
Skulle du ha det så antingen så kan han hälsa hem till jobbet eller jobba på annan avdelning.
Tror du hen får prata om saker som händer där? eller att han skulle berätta för dig? tror knappast han riskerar sitt jobb för dig...

Jag skiter iof i vilket, jag har inte följt denna tråd något alls, ville bara informera om vad jag fick höra idag.

Jodå, min fd svåger är plit där.
Detta är BS och inget annat.
Citera
2020-08-13, 20:18
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Nej men jag talar om stoppning i kuddar, kuddvar!

Men det hittades väl i en påse utanför soptunnorna om jag inte missminner?
Citera
2020-08-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ***
En spontan gissning är att han fått hjälp med kroppsdelarna. T ex att ha använt pappans bil tillsammans med någon medhjälpare för att sprida kroppsdelarna i andras soptunnor. Det skulle förklara blodet i pappans bil och att det fanns sopor från andra adresser i soprummet på Göteborgsvägen.
Förstår inte riktigt vad du menar med att det fanns sopor från andra adresser i soprummet på Göteborgsvägen. Förklara gärna.
Citera
2020-08-13, 20:27
Medlem
Citat:
Glädjande nyheter till alla ungdomar som följer denna tråd!!!

GM blev riktigt riktigt brutalt misshandlad på Salberga i lördags, i stort sett sönderslagen, är på sjukhus nu.

Tokfan kom i fredags och startar med att vara stöddig och mucka med andra intagna, sa till den största killen att "han skulle snitta honom" om han gjorde något dumt, tog 5 sekunder så var han i backen.
Larmen går ganska fort på klass 1 men när plitarna kom springande så var det två jättekillar som stoppade/hindrade dom så GM skulle hinna bli misshandlat några minuter till, han var medvetslös när ambulansen bar ut honom, totalt sönderslagen, man kan bara hoppas att det blir permanenta skador på äcklet...

Tack och lov så får killen som buntade ihop honom bara iso 1-3 dagar om det inte anmäls...

Måste vara väldigt jobbigt att vara så extremt ensam och efterbliven att man måste gå in och ljuga ihop något sådant här på Flashback.. suck.
Citera
2020-08-13, 20:34
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Glädjande nyheter till alla ungdomar som följer denna tråd!!!

GM blev riktigt riktigt brutalt misshandlad på Salberga i lördags, i stort sett sönderslagen, är på sjukhus nu.

Tokfan kom i fredags och startar med att vara stöddig och mucka med andra intagna, sa till den största killen att "han skulle snitta honom" om han gjorde något dumt, tog 5 sekunder så var han i backen.
Larmen går ganska fort på klass 1 men när plitarna kom springande så var det två jättekillar som stoppade/hindrade dom så GM skulle hinna bli misshandlat några minuter till, han var medvetslös när ambulansen bar ut honom, totalt sönderslagen, man kan bara hoppas att det blir permanenta skador på äcklet...

Tack och lov så får killen som buntade ihop honom bara iso 1-3 dagar om det inte anmäls...
Trodde han satt på häktet i Uddevalla i väntan på HR.
Citera
2020-08-13, 20:39
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Trodde han satt på häktet i Uddevalla i väntan på HR.

Var han än är så är han inte på Salberga. 100%
Citera
2020-08-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ja och med det sagt, borde dom legat i botten eller hur då dom tömdes 18/11.

Jag raderade fupet när jag läst igenom, men var det inte så att vaktis var i soprummet och bytte plats på kärl och i samband med det flyttade över en del skrymmande till ett halvfullt dito?
Citera
2020-08-13, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlasbmw
Problemet är att man inte kan gå på känslor, man ska gå på fakta, pappan kan ha mördat, Tiskho kan ja hjälpt bara punkt slut. Nu har förhöret gått så snett att han ljugit osv men det behöver inte betyda verkligheten, aja får se vad som händer.

Ni som säger såhär att hur kan vissa tror att han inte är skyldig.—— sök på Abbelito, alla trodde att han dödat men så var inte fallet.
Ja, pappan kan ha tyckt att W inte var bra för T och mördade henne. Vad hade pappan för alibi den kvällen? Var inte hans fru bortrest den perioden också?
Men min huvudsakliga misstanke är att T har gjort det.
Citera
2020-08-13, 20:42
Medlem
Var din pappa arg när han pratade med dig? - inget svar
Hur vet du att din pappa inte har med Wilmas försvinnande att göra? - för jag vet vem min pappa är
Jag är inte säker på att du vet det? - inget svar
Hur reagerade din mamma när din pappa var arg på dig? - jag kan inte läsa andras tankar
Var det inte så att hon grät? - inget svar
Hur kom du tillbaka till din lägenhet? - inget svar
Vart är Wilma?, Tishko - inget svar Tishko sitter på förhörstolen och plötsligt kissar han på sig med förklaringen att han har druckit mycket vatten
Senast redigerad av Pelepelle 2020-08-13 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in