2019-12-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Hon (Sh*yst* N*djm*ddin M*hmoud)
verkar ha flyttat från Fri*rleksvägen 3 rätt nyligen?
*=a

Undrar vad slags släktskap hon har ..
Citera
2019-12-12, 23:58
Medlem
Marsipanankas avatar
Citat:
*=a

Hon bor på Kopparmyntsgatan 1
Citera
2019-12-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Lysande ! Tack.

Jag hittar genast en rubrik, en som i vart fall antytts i tråden... det har grävts i anslutning till någon eller någras bostäder, vill jag minnas..
Kanske nåt sånt här...

"Förnyelseplan allmänt VA"

Arbete pågår, enligt preliminär tidplan ska den antas i Uddevalla Vatten AB:s styrelse under hösten 2019.

grävandet äger rum i anknytning till friarleksvägen 3 cyckel/gångväg söderut ner mot hovhultskolan.
Citera
2019-12-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anel11
Jag kanske kan få fram något om jag år Wilmas och mammans fullständiga namn om de är inte alldeles vanliga.

De har båda vanliga namn ...
Citera
2019-12-13, 00:02
Medlem
Låt säga att INTE en sk transportstyckning ägt rum i mgm lägenhet och att styckning är gjord på annan plats för att tex försvåra fastställande av dödsorsak. Mgm inblandning slutar efter utbärandet av kropp till bil. Mindre mgm vet desto bättre. Andra tar hand om "problemet". Mgm vet alltså inte om att W styckats men får reda på att kroppsdel hittats i förhör, bryter ihop och hamnar på rättspsyk. Kan ju vara så att han faktiskt älskade W och "råkade" döda henne i sin vrede, svartsjuka mm.
Citera
2019-12-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipananka

Ja, tillbaka dit där hon bodde innan hon skrev sig/flyttade till Fri*rleksvägen.
Då är hon tillbaka hos sina föräldrar nu gissar jag.
Kopp*rmyntsg flyttade hon till första gången 2015.

Edit: Kopp*rmyntsg. 1 är en 4:a på 98 kvm, hyresrätt.
Senast redigerad av DEF1 2019-12-13 kl. 00:17.
Citera
2019-12-13, 00:04
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
*=a
Kolla ratsit istället. Hon bor nu på kopparmyntsvägen tillsammans med ett par i 50-års åldern som båda heter Gafor. Samma namn som en av de två männen som stod skrivna på Friareleksvägen utan att verka bo där.
Citera
2019-12-13, 00:05
Medlem
Marsipanankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipananka

Där bor också G*rda *li Gh*four (47) och
N*djm*ddin M*hmoud . G*for (50)

(*=a)
Hennes föräldrar?

Konstigt att de stavar namnet som börjar på G så olika, jämför också den ena mannen på friarleksgatan 3 som också har likklingande namn på G men olik stavning. Tre st med samma uttal? Men olika stavning.
Senast redigerad av Marsipananka 2019-12-13 kl. 00:12. Anledning: Fel i text
Citera
2019-12-13, 00:07
Medlem
Citat:
Hmm.. häråt då...

cyckel/gångväg som går ner till gallopvägen ränningevägen följer sedan sångvägen ner.
Citera
2019-12-13, 00:08
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
fp
Har inte sett något grävande på Hovhultsvägen sedan den 28 november. Hur det var veckan innan vet jag inte.
Citera
2019-12-13, 00:09
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontGetStuck
grävandet äger rum i anknytning till friarleksvägen 3 cyckel/gångväg söderut ner mot hovhultskolan.

Tack...

https://kartor.eniro.se/m/PA8rt
Citera
2019-12-13, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosahav
Låt säga att INTE en sk transportstyckning ägt rum i mgm lägenhet och att styckning är gjord på annan plats för att tex försvåra fastställande av dödsorsak. Mgm inblandning slutar efter utbärandet av kropp till bil. Mindre mgm vet desto bättre. Andra tar hand om "problemet". Mgm vet alltså inte om att W styckats men får reda på att kroppsdel hittats i förhör, bryter ihop och hamnar på rättspsyk. Kan ju vara så att han faktiskt älskade W och "råkade" döda henne i sin vrede, svartsjuka mm.
Ja det är nog en del som tyder på att styckningen har skett utomhus. Någon har talat om tunga steg när någon gick i trapphuset. Hade kroppen styckats i lägenheten så hade den kunnat näras ner ganska enkelt. Jag funderar på om kroppen kan ha lagts hel på en pirra som har rullats ner för trappan. Skulle inte det kunna låta som dova dunsar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in