Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Du vet mycket väl att jag följt flera fall, jag vet också hur viktigt det är att man är övertydlig för att inte missförstås och läsa mellan raderna kanske är lätt nu men om 4 månader kan det bli en sanning.
Nja, ingen annan mer än du verkar ha missförstått, så otydligt har det knappast varit, varken när det skrevs, ikväll eller kommer att vara det om fyra månader.
Tycker du att det verkar som om att en trådsanning har etablerats på grund av mitt inlägg, tror folk att det är huvudet som har hittats på grund av min post, var finner du stöd för den uppfattningen i så fall?
Är du angelägen om att städa bort otydliga inlägg lär det sannolikt finnas ett tusental mångfalt tvivelaktiga sådana, just nu silar du mygg och sväljer kameler anser jag.
Och du bör känna till att även jag aktivt försöker att motverka trådsanningar genom att ställa kritiska frågor, dock bör det finnas substans för att motivera ett sådant agerande.
Jag kan passa på att deklarera för alla som läser, det finns ingen bekräftad information såvitt jag känner till som säger att W huvud är upphittat.
Nöjd?