2026-06-23, 13:16
  #361
Medlem
Amitriptylins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
*=S
#=Ö


Stort tack!!
Citera
2026-06-23, 14:30
  #362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Ja. Enda skillnaden mellan honom och mig är att jag hade inte attackerat och flytt. Jag hade skitit i precis allt och dödat fanskapet på plats. Han är inte farlig för allmänheten, släpp honom fri. Han har redan lidit nog.
Exakt, jag hade gjort det och stått kvar med huvudet högt för min mamma. Men han ska ha kredd, många som bara skulle släppa det.
Citera
2026-06-23, 17:51
  #363
Medlem
Authixs avatar
varför kom domen 7 år senare?
Citera
2026-06-23, 17:57
  #364
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Varför står BOs namn som sekretess först men sen i klartext längre fram i dokumentet?
Klantskalle som skrev. Skrev även ”nålsäganden” i början.
Citera
2026-06-24, 05:14
  #365
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
varför kom domen 7 år senare?

Gm kanske flydde landet och höll sig gömd i flera år.
Citera
2026-06-24, 19:03
  #366
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilljanne1337
Skandal att sonen fick 7 år. Max 2 år borde det ha blivit... fanskapet hade 13 år tidigare dödat hans mamma när han var 15 år. Förstår honom till 100%

Absolut .
Citera
Igår, 06:59
  #367
Medlem
Vi kan nog ändå känna oss trygga i att snubben kommer inte ha några problem i fängelset, han kommer få en massa ryggdunkningar, det är ett som är säkert iaf.//J
Citera
Igår, 16:33
  #368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Stockholms tingsrätt
AVDELNING 3

DOM
Meddelad i Stockholm
2026-06-22

Målnummer
B 16780-19


Tingsrättsdom:
https://gofile.io/d/40SROm

Väldigt stört att sonen nu ska betala skadestånd till sin mammas mördare…!?
Förstår att juridiken trumfar men ändå.

Domen från när mammans mord skedde, fick sonen något skadestånd vid den rättegången?
Någon som vet eller har den domen?
Citera
Igår, 21:51
  #369
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilljanne1337
Exakt, jag hade gjort det och stått kvar med huvudet högt för min mamma. Men han ska ha kredd, många som bara skulle släppa det.

Absolut! Det var inte menat som någon kritik mot honom. Vi är alla olika. Det finns de som inte skulle göra någonting. Och jag kan inte klandra dem för det. Jag önskar att jag kunde vara som dem. Men om jag hamnar i det mardröms scenariot så är det enda som spelar någon roll för mig, att döda den som gjorde det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in