Citat:
Eventuellt att du inte har samma energiförbrukning som tidigare är det som jag tänker mest spontant.
Hur ser din vardag och ditt liv ut då och nu, vad är skillnaden?
Hur länge har du tränat, hur ser träningen ut?
Just vikt kan vara ganska förrädiskt mått. Dels tidigare vet du inte om du tappade muskler, kanske var därför vikten gick stadigare ned?
Mäter du magen denna gång också?
Man brukar kunna avgöra till viss del i spegeln men man kan även bli blind. Jag skrev också i tråden nyligen då min vikt står helt still men måtten runt magen går ner och syns främst vid axlar, armar och axlar att det sker något.
Hur går styrketräningen, hur länge har du tränat som du har gjort?
Står det stilla, sker det långsam progression Eller går det bakåt?
Är fräsch eller sliten känner du dig?
Blir du hungrig mellan måltiderna?
Sorry för många frågor tillbaka men känns som de behöver besvaras för kunna ge något relevant svar.
Hur ser din vardag och ditt liv ut då och nu, vad är skillnaden?
Hur länge har du tränat, hur ser träningen ut?
Just vikt kan vara ganska förrädiskt mått. Dels tidigare vet du inte om du tappade muskler, kanske var därför vikten gick stadigare ned?
Mäter du magen denna gång också?
Man brukar kunna avgöra till viss del i spegeln men man kan även bli blind. Jag skrev också i tråden nyligen då min vikt står helt still men måtten runt magen går ner och syns främst vid axlar, armar och axlar att det sker något.
Hur går styrketräningen, hur länge har du tränat som du har gjort?
Står det stilla, sker det långsam progression Eller går det bakåt?
Är fräsch eller sliten känner du dig?
Blir du hungrig mellan måltiderna?
Sorry för många frågor tillbaka men känns som de behöver besvaras för kunna ge något relevant svar.
Nu har jag tränat 3 gånger i veckan de sista två månaderna, kör mest bodypump för tillfället då det passar mitt liv bäst just nu med ett hektiskt jobb på sjukhus och lite halv kass psykisk ohälsa just nu då jag är stressad. Har inte mätt magen denna gången ännu men kanske ska börja göra det. Och vad gäller träningen så går det bra, jag kör progressive overload och blir starkare för varje gång jag kör.
I övrigt skiljer sig ingenting i mitt liv jämfört med då.
Som nämnt så känner jag mig lite sliten, men det är nog för att jag är stressad, och jag känner mig inte särskilt hungrig mellan målen men mitt aptit är nog också lite nedsatt pågrund av ovanstående anledningar
Hoppas det kunde ge dig mer svar