2019-11-15, 19:55
Medlem
Tjena. Syrran (16 år) har snusat ett tag och jag har varit hennes ends sätt att få tag på snus. Flyttade för några månader sen till Lund, eftersom att hon inte kan få tag i snus på annat sätt så har jag skickat nån stock då och då men det börjar bli jävligt tröttsamt. Hon pallar inte springa runt och testa var hon kan få ut snus så är det någon som vet någon turkaffär eller något där det alltid går att köpa om man är under 18?
Citera
2019-11-15, 19:59
Medlem
Inte i Ängelholm, däremot i Borås och Alingsås :-)
Citera
2019-11-15, 20:01
Medlem
Hon kan väl åka och hämta i Lund. Det tar 45 min med Öresundståg. Det kostar sannolikt mindre än portot hos PostNord
Citera
2019-11-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Hon kan väl åka och hämta i Lund. Det tar 45 min med Öresundståg. Det kostar sannolikt mindre än portot hos PostNord
Grejen är ju att jag vill att hon ska hitta ett ställe så jag inte behöver skicka och hon inte behöver åka hit
Citera
2019-11-15, 20:11
Medlem
HermaeusMoras avatar
Rosa pantern vid stortorget.
Citera
2019-11-16, 09:26
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
This.

Kända att sälja till yngre sen jag bodde där nere -08.

Mvh.
Citera
2019-11-16, 12:09
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Ja, prova där. Nu kommer de säkert skärpa sig i.o.m. denna tråd...
Men jag köpte cigg o folköl där när jag var 17. Men det var 1997.
Citera
2019-12-14, 23:42
Medlem
trevligsoptunnas avatar
Rosa pantern leggar nästan alltid nuförtiden. I somras hade min kompis photoshopat en bild på hans leg så han blev 18, då funkade det på nybrokiosken. Testa det.
Citera
2020-01-17, 21:01
Medlem
Bum1s avatar
Tycker det är fel att köpa ut till yngre syskon men hade jag varit i hennes sits så hade jag gått in på närmaste turkkiosk bara. I min stad fanns flera turkkiosker kända för att sälja ut till minderåriga, vissa ägare sitter inne numera.
Citera
2020-01-17, 21:21
Bara för att de "är turkar" är ju inte ett givet alternativ för att man ska få köpa! Samma med Nybrokiosken, även om den ägs av asiater. Jag minns att jag var på "turkkiosken" vid Nya Torg när jag var minderårig o försökte köpa cigg, men nä, jag påstod att jag glömt mitt leg... O det gick icke!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in