2020-07-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Efter att ha läst förhören fick jag en fundering som jag inte vet om jag ens kan sätta i ord, och än mindre få ett svar på.

Jag blir tårögd och får gåshud nu när jag ens tänker på det, men kan det ha varit så att CL ”värmde upp” pojken åt CA?
Först skulle den mindre dildon in en bit, sedan längre, sedan fingrar o sedan den stora (längre än CLs utsträckta hand tror jag att det står i fup).
Och hon säger ungefär ”det är du som knullar honom. Jag vill se dig knulla honom” osv.
Jag är ingen k*k-expert, men den dildon ser ut att vara klart över genomsnittet på de penisar jag sett i mitt liv.

Förtydligande: denna ”uppvärmning” ska alltså skett under typ ett år, inte vid ett o samma tillfälle.

Det där ser jag som sjuka fantasier från ditt håll. Gör det inte värre än det är! Din uppvärmningsteori funkar inte. Efter mer än 30 år av kronisk tarminflammation uttalar jag mig av egen erfarenhet.
Senast redigerad av Osakazuki 2020-07-12 kl. 21:45. Anledning: Felstav
Citera
2020-07-12, 21:47
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tycker mkt tyder på att CA har en Narcisists oidentifierad personlighetsstörning, alltså obotbar. Undrar oxå vad deras innersta krets tänker /visste /ana, är de chockade el kom det som ett brev på posten?! Såklart blir alla chockade av sånt här, men.. Däremot är JAG chockad över hur Emma försvarar CA! Är man normal blir man ju fullkomligt bestört o galen av att få reda på sådant här om sina barns pappa, jag hade spytt! Hon visar inga speciella känslor inför detta avskyvärda. Men det är klart, har man något att skydda/dölja, så reageraran kanske så likgiltigt!

Det tycker jag ochså är oroväckande, det känns ju ganska givet att hon vet vad CA tänder på, hon har ju ändå varit tillsammans med honom länge. Jag får en dålig magkänsla av det här.....
Citera
2020-07-12, 21:48
Medlem
Citat:
Till Emm@s försvar så skedde ju förhören innan fup var offentlig - om du refererar till hennes utsagor där.
Vore spännande att se vad hon säger nu.

Sedan misstänker jag (som jag tidigare nämnt) att E och CA hade minst tvivelaktiga och/eller olagliga, aktiviteter för sig under deras förhållande.
Som sagt - om CA presenterar och får in CL på bp på två veckor - hur kan EH inte ha vetat någonting om hon känt honom sååå väl sedan 2006 (?).
Jag vet att förhöret va i tidigt skede. Men guud, är så 100% säker på att hon sitter på massa info, och om den infon INTE innefattar henne själv, borde hon väl vräka sig ur den bara pga av avsky o äckel inför det hon nu vet om CA. Hon hade väl använt ngn av hans enheter o lagt över foton /filmer, (enligt CA) där det fanns massor BP. Han hade hur många enheter Som helst med BP sen lång tid tbx, verkar iheller inte spec dolt om man döper mappar till porr. Och de bodde ju tsm ett bra tag. Självklart har hon oxå varit involverad i skit. Han är djupt störd, ville bara ha mer o mer, knappast har hon varit förskonad från hans böjelser. Han ägde henne så som han ägde CL, det märks tydligt i hur hon pratar om honom i förhören. Totalt sönder manipulerad. Han var Gud fader själv, för dessa två kvinnor!
Citera
2020-07-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Fattat inte varför folk i tråden ser CL som ett offer? Det är ju hon som utfört övergreppen!
Hon har väl en egen vilja och man kan väl inte lägga all skuld på hennes pojkvän?
Hon är ju en av de vidrigaste människor jag läst om någonsin, hur fan kan man göra på det sättet med sina egna barn.
Må hon brinna i helvetet.

Vi diskuterade CA här angående hans påstående om barnens pappa, hur duktig han vill verka osv.

Får man yttra sig om CA utan någon ska tro man tar bort hennes skuld!!?? Eller att man ser henne som ett offer för det jag fan inte jag iallafall

Kolla gärna mina inlägg angående denna tråd för pallar inte upprepa mig.
Har fått nog av att diskutera med vissa som fattar nada här inne.
Citera
2020-07-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ja, det finns såklart flera olika scenarion, och som lekman som aldrig ens träffat pojken ska jag inte ge mig in på några avancerade gissningar.

Jag hoppas verkligen att de som, till skillnad från mig, är professionella ser till att de här pojkarna - och hela familjen - får hjälp och stöd att ta sig igenom detta.

Självklart bara spekulationer. Men tyvärr är det helt osannolikt att kissrepliken bara är en slump. Den kommer från pojkens trauma.
Citera
2020-07-12, 22:01
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Jag vet att förhöret va i tidigt skede. Men guud, är så 100% säker på att hon sitter på massa info, och om den infon INTE innefattar henne själv, borde hon väl vräka sig ur den bara pga av avsky o äckel inför det hon nu vet om CA. Hon hade väl använt ngn av hans enheter o lagt över foton /filmer, (enligt CA) där det fanns massor BP. Han hade hur många enheter Som helst med BP sen lång tid tbx, verkar iheller inte spec dolt om man döper mappar till porr. Och de bodde ju tsm ett bra tag. Självklart har hon oxå varit involverad i skit. Han är djupt störd, ville bara ha mer o mer, knappast har hon varit förskonad från hans böjelser. Han ägde henne så som han ägde CL, det märks tydligt i hur hon pratar om honom i förhören. Totalt sönder manipulerad. Han var Gud fader själv, för dessa två kvinnor!

Jag misstänker att det är precis vad den infon gör - innefattar henne.
CA tycks ha någon slags magi som får kvinnor (våp) att utföra handlingar åt honom.
Citera
2020-07-12, 22:14
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ingen normal kvinna stannar hos en sådan man. Måste vara trasiga själar med trasig uppväxt.
Citera
2020-07-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Det där ser jag som sjuka fantasier från ditt håll. Gör det inte värre än det är! Din uppvärmningsteori funkar inte. Efter mer än 30 år av kronisk tarminflammation uttalar jag mig av egen erfarenhet.

Det håller jag inte med om.
Hur kan det vara sjuka fantasier efter man läst fup och syns tydligt vad dom är kapabla till?
Att så grova våldtäkter med så små barn tom finns på film måste man vara naiv för att tro att det ej skett något bakom stängda dörrar och utan film.

Det framstår tydligt att han behöver barnen involverade för att tillfredställa sina sexuella behov.
Skulle dessa behov och böjelser försvinna helt plötsligt när han sambor med CL...? Neej knappast
Hon sager ju i film "jag vill se dig knulla den " det SKA du" Detta va det värsta av det hon filmat.

Sätter upp en stor dildo...! Skickar till sin pedofilkille och han tar emot denna film som ett jävla inbjudningskort till hennes sons rumpa.

Och du sager " gör inte det värre än det är "
Göra såna hemska övergrepp och sen skulle de snällt hållt fingrarna i styr de två under samma tak med 2 små??
På tal om fantasier, Vakna upp därifrån istället!
Citera
2020-07-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Det tycker jag ochså är oroväckande, det känns ju ganska givet att hon vet vad CA tänder på, hon har ju ändå varit tillsammans med honom länge. Jag får en dålig magkänsla av det här.....

E verkar helt klart på tok för lugn och sansad efter att fått veta att hon har barn med en pedofil. Lika när polisen kontaktar henne igen om att CL sagt att deras barn också är utsatt. Helt lugn.
En annan hade blivit galen och rädd för att ens barn kanske blivit utsatt och gjort ALLT för att sätta in insatser åt barnen UTIFALL det hänt och dom isf behöver hjälp.
Men nej, ingenting tyder på detta.

Jag som förälder hade frågat polisen om råd, vad kan och ska jag göra för barnen för att få veta OM det kan ha hänt... Det vore nog min första tanke, är mina barn också utsatt??

Man kan bara hoppas att E gjort just detta, satt in hjälp åt barnen för att få svar... Om inte, då är det illa.
Citera
2020-07-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Det är så många kvinnor just nu som är misstänkta för övergrepp mot barn att hen nog blandat ihop det. Tror det är ett annat fall.

Nej inget ihopblandat. Läs hela tråden så finner ni många sidor om Erika. Därav jag undrade vart som blev av hennes inblandning?
Citera
2020-07-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Det var nicket AinaGris som pekade ut EW som delaktig i trådens början. Verkar bara varit illvillig ryktesspridning.

Okej ! Tack så mycket för svar .
Citera
2020-07-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
E verkar helt klart på tok för lugn och sansad efter att fått veta att hon har barn med en pedofil. Lika när polisen kontaktar henne igen om att CL sagt att deras barn också är utsatt. Helt lugn.
En annan hade blivit galen och rädd för att ens barn kanske blivit utsatt och gjort ALLT för att sätta in insatser åt barnen UTIFALL det hänt och dom isf behöver hjälp.
Men nej, ingenting tyder på detta.

Jag som förälder hade frågat polisen om råd, vad kan och ska jag göra för barnen för att få veta OM det kan ha hänt... Det vore nog min första tanke, är mina barn också utsatt??

Man kan bara hoppas att E gjort just detta, satt in hjälp åt barnen för att få svar... Om inte, då är det illa.
Mycket mycket oroväckande med den här Emma! För övrigt finns det ngr länkar till sociala medier på henne? Frågar för jag har inga själv att söka med. Bilder kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in