2019-11-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Justera gärna grammatiken, dé ska vá are, inte is!
Jepp, helt rätt. Gjorde ett försök men det vart "försent" - redigering ska ske inom 60 minuter.
Citera
2019-11-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Där ser man. Snygg tröja på dockan.
Shyst näsa
Citera
2019-11-15, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
"Det var standardbudskapet från NMR, att politiker är landsförrädare och ska hängas."
Alltså tolkar jag det dom att de associerar budskapet med motståndsrörelsen, men att avsändaren är okänd, annars så hade de skrivit det rätt ut.

Det är ju bara ett kul pojkstreck.. Men NMR borde lägga ut dockor som se ut ha blivit våldtagna , och informera att så här ser du i ett Sverige när Muhammedanerna får härja fritt.
Citera
2019-11-15, 19:44
Medlem
jackdaniels1098s avatar
False flag. Vänstern fortsätter i vanlig ordning sina desperata försök att manipulera för att mörka misslyckandena i Sverige.
Citera
2019-11-15, 19:46
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Där ser man. Snygg tröja på dockan.

En typisk Dressman-tröja som zigenare brukar ha på sig.

Det är säkert NMR som ligger bakom. Bara dom är patetiska nog att hänga upp dockor på det här sättet.
Citera
2019-11-15, 19:46
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Det låter långsökt. Har du några exempel på andra politiska dåd utförda av salafister i Sverige? Vet du om någon aktiv cell eller förening med salafister?

Nej, jag har ingen aning, en tanke jag hade. Jag anar att medierna inte alltid säger sanningen eller vrider på den. Det kanske är så att de "säger" högerextremism.

Som sagt bara en fundering...
Citera
2019-11-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackdaniels1098
False flag. Vänstern fortsätter i vanlig ordning sina desperata försök att manipulera för att mörka misslyckandena i Sverige.
Det är ju du som falskflaggar just nu, eller så är du bara urbota korkad och tror på det där själv.
Citera
2019-11-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabarssylt
Din gissning är långt från verkligheten, men stämmer väl med hur msm vill att du ska uppfatta det. SÄPO räknar nazister och våldsbejakande höger till några hundra, dvs ungefär 2% av din gissning. Våldsvänstern är betydligt större i antal och aktivitet, men båda ligger i lä jämfört med islamisterna, som räknas till ett par tusen, men som antagligen är svårare att infiltrera och få en korrekt uppfattning om antal och aktivitet. Fördelningen av stoppade attentat följer samma fördelning: nazistliknande organisationer står för några procent, våldsvänstern flera gånger fler, men den absoluta majoriteten är islamistdåd som stoppats innan de genomförts. Googla, vetja!
Du pratar om aktiva islamister? De passiva, dvs muslimer som kommer att bli islamister vid minsta intrång mot islam, är hundratusentals. Samma sak gäller inte för nazisterna, och inte ens för väldsvänstern.
Citera
2019-11-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Nej, jag har ingen aning, en tanke jag hade. Jag anar att medierna inte alltid säger sanningen eller vrider på den. Det kanske är så att de "säger" högerextremism.

Som sagt bara en fundering...
Du tror att medierna ingår i en gemensam sammansvärjning för att dölja en hemlig agenda? Har du hår på snoppen? Bor du under en bro?
Citera
2019-11-15, 20:00
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
"Det var standardbudskapet från NMR, att politiker är landsförrädare och ska hängas."
Alltså tolkar jag det dom att de associerar budskapet med motståndsrörelsen, men att avsändaren är okänd, annars så hade de skrivit det rätt ut.
Jag är väldigt dåligt insatt i vilka budskap NMR brukar lämna, och hur ofta. Brukar de lämna den här typen av meddelanden så pass frekvent att det kan definieras som "standardbudskap"? Är det flera faktorer som pekar på att det verkligen är NMR eller är det Per Dryséns egen tolkning?
Citera
2019-11-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
SR har en bild.

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7344739

Jävlar vilket pyssel dom lagt ner ändå! Tillochmed en näsa.
Inget dåligt klippochklistra
Citera
2019-11-15, 20:07
Medlem
Innerfittefetts avatar
Ja lite kul är det ju även om jag förstår att vissa känner obehag.
Bra bus om nassarna gjort det på halloween...

Normalt skriver ju polisen direkt av såna här ärenden då det inte finns nåt att gå på. Inte ens sprängningar lägger polisen tid på om ingen person blir skadad och inga vittnen finns.
Det blir spännande att se hur de agerar nu?
Senast redigerad av Innerfittefett 2019-11-15 kl. 20:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in